Hallo dames, hierbij wil ik toch graag jullie mening. Hieronder mijn test van vanochtend, lijkt me vrij duidelijk toch?? (eerste positieve test!!) Nou zit ik alleen nog met een vraag: 7 januari was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, cyclus is onregelmatig, de laatste cyclus was 38 dagen. Volgens een aantal sites zou ik dan nu 5 weken en 3 dagen zwanger zijn, maar klopt dat??? (sorry het klinkt altijd zo logisch als je het voor anderen 'berekend', maar als het jezelf betreft is het toch ineens allemaal vrij onduidelijk)
Nee ik denk, zo aan het streepje te zien dat je misschien nog niet eens aan je nod zit. Dus nog geen 4 weken denk ik. Die sites gaan uit van een cyclus van 28 dagen. maar van harte gefeliciteerd!!
Ik denk dat je nod inderdaad nog niet is. Dit streepje had ik 3-4dg voor nod. 5,3 weken ver ben je nooit! Maar in ieder geval gefeliciteerd!
Nee denk niet dat je zo ver bent want dan zou ie echt knallen, maar toch gefeliciteerd! Heb even via een babyticker het voor je uitgezocht als ik 38 cyclus neem krijg ik dit, je kan ook misschien paar dagen meer of minder zijn he. Bereken de uitgerekende datum Resultaat Eerste dag van je laatste menstruatie: 7 januari 2014 Gem. duur van je cyclus: 38 dagen Uitgerekende datum: 24 oktober 2014 Je bent 4 weken en 0 dagen zwanger. Nog 252 dagen te gaan.
Tis een duidelijk streepje, gefeliciteerd. Je krijgt 2 weken cadeau, voor je eisprong. Dus bij 38 dagen is je eisprong later en dus ook je zwangerschapsduur nu nog korter. Geniet ervan!
gefeliciteerd! ja het ligt er idd aan wanneer je ei gehad heb. Denk ook zo rond nod, doe anders een cb met indicator.. Succes en hopen op oplopende testen! zit net te denken dat ik dit streepje (nog veeeeel lichter trouwens) had OP mijn nod, bij mijn vorige zwangerschap..
Gefeliciteerd! Test is zeker positief. En ik denk inderdaad dat je nog niet op NOD zit en zeker er nog niet over dan was het streepje waarschijnlijk al een stuk donkerder geweest. Blijf iig ff testen en dan maar hopen dat hij mooi op loopt. Geniet ervan!
Gefeliciteerd. Denk dat de berkening niet echt klopt. 5 weken zo bijna of helemaal knallen. Hopelijk snel een goede echo en dan heb je duidelijkheid.