Jongens en meisjesnamen: welke vinden jullie leuk

Discussion in 'Babynamen' started by Nicci1982, Nov 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Wij zijn wat aan t brainstormen over namen alvast en vinden het best lastig. Vooral de Jongensnaam is moeilijk. Graag jullie ideeën over de volgende namen:

Julian
    Matthijs
    Lars
    Noah
    Sam
    Lucas

En voor een meid staat de naam wel redelijk vast maar de volgorde misschien nog niet. Graag jullie ideeën of het leuk is en de volgorde.

Sarah Elisa(beth) Sophie

Bedankt alvast.

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Matthijs, Julian en Lucas vind ik erg leuk! Matthijs het leukste denk ik, omdat je die minder hoort dan de andere namen.

Meisjesnaam ook super mooi!

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Noah!

Meisjesnaam is mooi zo, vind ik.

4. Senn

Senn Bekend lid

Oct 22, 2010
    713
    0
    16
    Lars en Noah voor jongen. Sara (zonder h) voor meisje, heel mooi! Sophie vind ik eerlijk gezegd nogal afgezaagd...

5. Nicci1982

T is heel grappig want de namen zijn wat tuttig vind ik zelf. Niemand verwacht dat bij ons.

Zelf twijfel ik over noah en Lars maar die vind mijn partner mooi. Matthijs staat voor mij ook bovenaan als roepnaam. Idd niet te standaard. Voor nu lijkt het Matthijs Lucas Julian te worden. Of misschien Matthijs en Lucas omgedraaid.

T blijft lastig maar gelukkig hebben we een paar gezamenlijke namen.
    Ben geboeid naar andere reacties.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Precies wat ik ook wilde typen! :)

7. emje

emje Niet meer actief

julian, noah en lucas vind ik de mooiste namen. daarvan vind ik noah het allerleukst. de meisjesnaam vind ik ook wel leuk

8. Nicci1982

Wauw veel positieve reacties. Had ik niet echt verwacht omdat het ook best populaire namen zijn. Dat vind ik zelf wel jammer maar aan je smaak kan je niets veranderen

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik vind de namen allemaal heel mooi. Vooral Matthijs, Julian en Lucas. Ik vind Lars dan weer wat afgezaagd en Noah te Amerikaans (dat ligt aan mij).

De meisjesnamen vind ik ook geweldig. Mijn dochter heet S.ophia, dus heb wel wat met klassieke namen.

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Mijn zoontje heet Julian en Noah stond bij ons op de twee plaats. Dus die volgorde :)
    Lars vind ik ook erg leuk, maar voor ons te Nederlands. De rest van de namen spreken mij niet aan.

11. pegece

pegece Niet meer actief

ik vind Lars een leuke naam

12. pinkster

pinkster Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Als ik een zoontje krijgt,word het Noah!!
    Vind een prachtig naam..
    Meisjes hebben we nog geen idee,maar als ik voor jou,uit je lijstje moet kiezen dan vind ik Sophie het mooiest,ook al is ie veel gebruikt!

Share This Page