Allebei niks, omdat ze met een A beginnen en je al een kind met een A als voorletter hebt. Qua namen zelf, vind ik Adrian wel leuk (zonder E dus). De meisjesnaam is absoluut niet mijn smaak.
Ik vind het beide wel mooi passen bij de naam van jullie zoon, al is het niet echt mijn smaak... Heb je er bewust voor gekozen om de namen net iets anders te schrijven dan 'standaard' (in mijn ogen: Abigail en Adrian)? Dat zou betekenen dat je kind altijd z'n naam moet spellen. Aan jullie of dat een bezwaar is natuurlijk
Het wordt wel vaker zo geschreven, maar de veel meer gebruikelijke spelling is Abigail. Dus zo zou ik het ook schrijven. Mét een 2e naam als je al een kind hebt dat met een A begint.
Als je er Abigail en Adrian van maakt vind ik het mooie namen. Zou wel een tweede naam geven ivm zelfde beginletter.
Ik vind het niet mooi. Om wat tord zegt, nog een naam met een a. En ook om de namen zelf, die zijn niet mijn smaak.
Qua namen staat het heel leuk bij de naam van jullie zoon vind ik. Ik vind de spelling wel wat ingewikkeld, misschien daar nog even naar kijken?
Adrian vind ik niet mooi. Abigail wel, is tweede naam van ons meisje maar zou het dan ook wel zo schrijven.
Eens. Maar dan niet zozeer lachwekkend als eerder zielig voor het kind. Waarom zulke mooie namen (zeker Abigail) toch zo verkrachten? Hipper wordt de naam er niet van.
We hebben er inderdaad voor gekozen om het op engelse namen te houden die ook nog eens met een a beginnen. Abbygail/abigail is echt mijn naam die vond ik al erg mooi toen ik zwanger was van zoonlief, nou is de spelling nog wel even iets om over na te denken. Adrean is vriendsnaam ik vind het leuk en maak me niet veel uit of het zo word geschreven of adrian. Ook dit kindjes krijgt zo en zo 3 namen. Bedankt meiden!
Vind het goed passen en je hoort het ook niet overal! Vind de meisjesnaam persoonlijk niet zo mooi maar dat is smaak. Zeker een leuke clmbinatie met je zoon. Succes