LiAnn in MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by LiAnn, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ja linda, dat schreef ik straks ook al op. brrrrrrr de spanning stijgt je nu zeker helemaal naar je hoofd.

ik bedoelde met mijn zin hier straks boven, dat als lian maandag gaat testen, dat dat al heel kort na tp is dus ze zal vast niet nog eerder gaan testen.

ja ik heb nog testen van de vorige keer liggen, ga ze zeker niet voor maandag gebruiken.

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    oh meiden ik wil het zo graag voor ons drie!!!

3. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ikke ook !!!!!!!!!!

whaaaaah zou toch helemaal geweldig zijn.

4. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hey,

Ik heb weer storing op mijn pc dus ben even bij mijn moeder om even een berichtje te plaatsen..
    Pfff wat spannend zeg.. dan heb ik hoop en dan weer niet.
    Lisa, nee ik heb geen testen in huis, ik wacht het eerst nog maar even af. Ik heb wel wat helder slijm vanochtend :)() is dat goed of juist niet.

xxLiann

5. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    mmm geen idee meid, heh ik nog niet gehad.

hoop dat het niks te betekenen heeft.
    nog een paar daagjes voor jou en dan mag je testen.

probeer jezelf niet gek te maken he'

xx.

6. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    slijm zegt denk ik niks, ik verloor helemaal geen slijm en toch ongi geworden.
    meid mijn duimen draaien!!!!

7. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Zo ben ik weer..storing is net verholpen pff dat duurde ookal zolang!

Ja ik weet ook niet wat het is( bedoel de afscheiding) afwachten maar weer.
    Lisa dat probeer ik ook mezelf niet gek te maken. Ik heb vanavond wel eventjes gehuild,zat er even doorheen. Nu gaat het wel weer.
    We gaan zo naar bed,mannetje moet nog 1daagje vroeg op en an 3 weken vakantie.

xxLiann

8. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Oh lekker Liann, ik zag het gisteravond ook even niet zitten :( hou je taai!!!

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik denk aan je, en duim nog steeds hard mee....sterkte met de laatste wachtdagen.....

10. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    dank je Zora!

Linda,het is ook geen wonder dat we het even niet zien zitten, het is zo vreselijk spannend,en als je dan ook nog van alles voelt..
    Ik heb op het moment iets minder zere borsten,en vannacht wat steekjes in mijn baarmoeder gehad en ik word er ook zo onzeker van. Ik las in je topic dat je krampen hebt.. ik ga verder met duimen voor ons 3en, heel hard.
    En heel hard hopen..

xxLiAnn

11. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    bij mij werd het op wachtdag 8 ook wat minder maar vanaf 9 weer langzaam wat meer, nu zijn ze weer vol en pijnlijk, mijn enige houvast nu nog.

12. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    heey lian, hoe is het?

zoooo spannend heh, voel hier ook van alles en toch ook weer niet, steekjes enzo onderin m'n buik, wordt er ook echt onzeker van. pffffffff.

wat duurdt wachten toch lang, ik hou helemaal niet van wachten.

heb je het weekend wat leuks om handen, oojaa lekker vakantie las ik, gaan jullie nog weg?

dikke knuffel, (denk de hele dag door aan ons 3-en, jij ,linda en ik)

liefs lisa.

13. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hey Lisa,

Ja het zo vreselijk spannend!
    Hier voel ik eigenlijk ook steeds van alles,ook wat steekjes onderin me buik en soms me eierstok links(heb er natuurlijk nog maar 1)

vannacht kreeg ik een steek(je) in me baarmoeder.
    En vanochtend was ik me misselijk van de spanning, ik kon geen eens me boterham naar binnen krijgen. En ik blijf erg moe.

Nou ik ben ook niet z'on geduldig typ ;) het word ook steeds moeilijker he..

Ja we hebben vakantie!! En waarschijnlijk gaan we niet weg, we hebben iig niets besproken.

Fijn dat het werken weer goed ging en een goede afleiding is.
    Ja ik denk ook de hele dag steeds aan ons 3-en zou het misschien...

Waarschijnlijk komt mijn nichtje logeren van het weekend.Normaal zeg ik altijd gelijk ja kom maar, maar nu zei ik vanochtend tegen mijn moeder ja maar als het nu mis gaat dan zijn we heel erg verdrietig en dan zit ze hier,toen zei me moeder ga daar maar niet vanuit...:(

en we wachten en duimen en hopen verder
    xxLiAnn:(

14. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    kan me dat goed voorstellen liann, wij gaan dit weekend zelfs logeren, ga dus echt geen maandverband meenemen he, ik zie wel, die ongi blijft gewoon weg!!! we plannen maar gewoon door, het loopt toch steeds weer anders als gedacht.

heb me dus de hele dag druk zitten maken over een pijntje van onder, ik maar denken en denken of het het zelfde is als endopijn maar volgens mij toch niet, ik dacht dat het misschien zo voelde zoals jij laatst omschreef van achter, dus ik zat mega te stressen, nu is het weg en heb ik alleen nog krampjes, steekjes en soms rugpijn. dit kan slechts nieuws betekenen maar ook goed nieuws, vreselijk dus.

nou hou vol meid, we slaan ons het weekend door!!! hihi misschien test jij wel eerder als ik, ga jij echt maandagochtend testen? ik heb geen test in huis dus ga pas maandag kopen denk ik.

xxx en ook nog een keer xxx voor lisa

15. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hey Linda

Je voelt echt van alles en of het allemaal goed is of niet pfff je word er bijna gek van.
    Neem maar niets mee hoor je ziet het vanzelf owww ik hoop het zo voor ons...zit niets anders te doen dan te hopen..

Bij mij lijk het ook niet echt op endo pijn (volgens mij..) maar het is zo moeilijk om de steekjes enzo met elkaar te vergelijken.Ik heb ook af en toe steekjes in mijn zij..en ook af en toe in de buurt van mijn eierstok..pfff

Dus je hebt een lekker druk weekend..en moeten lisa en ik jou gaan missen van het weekend;).

Ik heb daarnet testen gekocht bij trekpleister 2voor5.. maar ga nog niet testen.Maar we waren er nu toch
    Eerst vanacht en morgen maar weer eens doorkomen.

dikke xxx voor jou en LiSa
    LiAnn

16. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Ik heb sinds net wat steekjes in mijn lies...pfff wat is dat nu weer...

17. Kwek

Kwek Fanatiek lid

May 16, 2009
    3,227
    1,298
    113
    Centrum Belgiƫ
    Hallo LiAnn,

ik volg af en toe jullie topics en ik moet eerst en vooral mijn respect uiten voor de weg die alle dames in de MMM tot nu toe af hebben gelegd (helaas).

En ik kan me voorstellen dat je niet op vals hoop zit te wachten, maar steekjes in mijn linkerlies deden bij mij een belletje rinkelen. En net als bij jou was het op de 8e dag. 4 dagen later had ik een positieve test in mijn handen!

Ik wens ieder van jullie die momenteel in die onzekere periode zitten veel geluk en ik hoop van harte dat jullie droom snel werkelijkheid mag worden!

liefs,

Kwek

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Kwek, dank je voor je berichtje..het is allemal zo slopend..
    weer een dag verder, en nu een ongi gevoel.. word weer erg onzeker.pfff

xxLiAnn

19. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    steekjes in de lies is een goed teken (teminste dat had mijn moeder ook met de zwangerschap van mij) het is dan allemaal aan het rekken he, meid ik duim hoor! super spannend!!!! liefs mounia

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hey Mounia,

Ja ik heb wel vaker gelezen dat het een goed teken is.
    maar ik durf er echt niet vanuit tegaan dat het zo is,ik ben zo vreselijk onzeker Ik had gister pijn laag in mijn onderrug rechts en soms van die fikse steken in me baarmoeder..en ook hoofdpijn gister, gelukkig is de hoofdpijn nu over.

xxLiAnn

Share This Page