hey meis, wat een spanningen heh, wanneer ga je testen?? hoop zo dat je net zo'n mooie test te pakken hebt als ik vannochtend had. dikke knuffel.
Hey Lisa Nou ik heb niet echt hoop meer, gister kwam mijn zus die woont niet echt dichbij,dus ze vroeg of ik al een test wilde doen,ik twijfelde,maar toch gedaan en deze was negatief.. dus ik zie het niet echt meer zitten, en heb nu heel erg ongi krampen xxLiAnn
o nee meissie toch, als je morgen mag testen dan zou je op zich wel verwachten dat het vandaag positief zal zijn.... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ik hoop dat je hcg nog flink gaat stijgen, ik blijf iig duimen, liefs mounia
Hey meid, Wou even laten weten dat ik aan je denk! Ga heel hard voor je duimen dat er nog een wonder gebeurd en dat je lichaam en die test van gister je voor de gek houden! Hoop het echt zo voor je! Een extra dikke knuffel!
Meis: ik heb ook vanavond weinig tijd maar wilde even bij jou en lisa kijken, bah dat meen je niet van die test... pppfff het kan echt nog maar waarom nou geen dun lijntje ofzo!!! Oh meid ik hoop zo dat je nog te weinig hcg hebt, test je morgenvroeg weer? oh wat erg, ik heb ook steken in mijn liezen trouwens. Hele dikke knuffel, je weet niet half hoeveel ik aan jullie steeds denk. Hou je taai vanacht ik ik duim voor een wonder voor ons!!! Tot morgen kus.
heh bah meid, dat meen je niet, maar je hebt niet met ochtend urine getest toch? ik duim nog even door hoor. kom morgen weer bij je kijken. dikke knuffel,xxx.
Lisa, nee heb niet met ochtend urine getest.. Zou dat dan z'on verschil maken ? iik weet nog niet of ik morgen een test doe,misschien wacht ik het wel af. vanmiddag weer even kramp gehad,ik ben toen naar de wc geweest en toen zakte het weer. net wat Linda zegt, ik had er deze keer z'on goed gevoel over,zeker de laatste dagen. Maar ik durf echt niet meer te hopen ik ben zo bang voor de teleurstelling. bah Lief dat jullie even komen kijken. xxLiAnn
Hoe gaat het hier, moet steeds aan je denken, heb je nog getest of wacht je even? Knuf van mij. Hoelang moet jij eigenlijk door gaan met die bolletjes? Dikke knuf.
Hier vanochtend weer erge krampen gehad. Ik heb net een test gedaan en deze geeft een heel vaag 2e streepje aan.. wat moet ik hiernu mee, nu weet ik nog niets. Ik word gek van de onzekerheid. Linda moest gister stoppen met de bolletjes stond op mijn papier,maar gisterochtend toch per ongeluk nog gebruikt. Vandaag dus niets meer.Ik lees dat het mmet jou nog goed gaat,houden zo . xxLiAnn
Een vaag 2e streepje! Maar Liann, dat kan toch alleen maar goed nieuws betekenen of ben ik nou gek. Mij is altijd verteld, geen streepje: niet zwanger streepje, of het nou vaag is: zwanger Moet je ook nog een test doen in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je gek wordt nu! Heel veel sterkte met de volgende test en ik ga heel hard voor je duimen!! Gr Flam
hey meis, wat lees ik nu, een vaag 2e streepje wauw meid, maar wat bedoel je precies met een vaag streepje? het maakt wel uit hoor wat je gister vroeg of je met ochtend urine test, dat is meer geconcentreerd, dus kan wel kloppen dat je zaterdagavond nog geen streepje had. moet je ook nog bloed prikken, of ga anders een hele gevoelige test halen. whhhhaaaaa, kan niet wachten meid, hoop het ook zo voor jou en linda. xxxx.
Ik hoef eigenlijk geen bloedtest te doen,zou ik eventueel wel kunnen bellen ofdat als nog mag? En zou dat dan nu wel al kunnen? Ja ik word echt zo gek van onzekerheid. Lisa het is een heel licht roze streepje..(ik kan nog een geen foto maken..) Ik hoop het zo, ik moest net erg huilen.pff. Ik heb nu met trekpleister getest 2 voor 5 euro.. Wat moet ik dan voortest halen Lisa? En wanneer kan ik dan weer testen ? xxLiAnn
Ik zou gewoon even bellen met het ziekenhuis en vragen om een bloedtest. Dat zal ongetwijfeld geen probleem zijn. Ik kon hem toen gewoon krijgen. En in bloed is het met zekerheid te constateren. Ik ben echt heel benieuwd! Ik kijk nog wel even vandaag Gr Flam
waaaaaaaaatttttttttttttttttt ojee wat super snap dat je nu heel erg onzeker bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh het kan vast, jij mag veel eerder testen dus!!! oh wat hoop ik dit erg, wordt nu wel zenuwachtig met al die positieve testen hier op het forum, haha kan beter de hele dag online zijn. meid ik ga keihard duimen dat ie morgen nog veel duidelijker is en ik hoop dat je bloed kunt testen! dikke zenuwachtige knuf
Linda, Ja en van die krampen en rugpijn word je ook zo onzeker.. Ik kan de ivf verpleegkundig pas tussen 2 en 4 uur bellen..dus ik moet ng even afwachten.. Ik ga iig wel even bellen met ze en vragen wat hun vinden en of een bloedtest. Mijn man komt net thuis en ziet ook een licht streepje.. hj was er vanochtend niet en ik wilde niet testen,toen zei hij doe het nu maar. Ik word hier echt gek van xxxLiAnn
Nee het lukt niet we zijn er net mee bezig geweest maar krijgen het niet helder erop.. we proberen het nog wel even