ow liann je maakt het wel ontzettend spannend zeg! ik ga hier flink duimen! ik heb goede hoop voor je! liefs mounia
Liann, wat spannend zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik jou was zou ik morgen of woensdagochtend nog een keertje testen, het HCG zou zich om de 2 dgn moeten verdubbelen dus dan zou de test een stuk duidelijker moeten zijn!!!! Ik ga duimen voor een knallende test! SPANNNEND!!!!!!!!!!
ik heb even een vergelijking van een andere test opgezocht(weet niet of dit mag) maar zo ziet mijn test er ook uit..
Ik zou ook zeggen zwanger, inderdaad morgen of overmorgen nog eens testen dan moet de streep duidelijker zijn!!!!
Ik heb net gebeld met de ivf verpleegkundige en gezegd dat ik een test heb gedaan en dat er een heel licht streepje kwam, dus ze zei een heel licht streepje is ook een streepjemaar dat het nog best erg vroeg is om te testen maar ik moest vandaag testen,ja dat weet ik zegt ze maar dan is het nog wel vroeg.. En ik vroeg kan het ook vals positief zijn, ze zei nou daar ga ik niet echt vanuit. Ik moet nu woensdagochtend weer testen en dan moet hij duidelijker zijn. Ik vroeg aan haar kan ik heel voorzichtig blij zijn,ze zei ja ik denk het wel.. Ik doe morgenochtend weer een test (dan met ochtendurine) Oww och nog spannend. xxLiAnn
ow wat spanned, het ziet er echt uit als een streepje bij wat eerder testen die langzaam donkerder wordt! EN vergeet niet, je bent niet ongi. Wat zijn verder je klachtjes? ik duim even door maar heb hele erge goed hoop voor je hoor!!!
Linda ja we hopen het zo erg.Ook voor jou natuurlijk! Ik ben idd nog niet ongi( even afkloppen) heb we echt soms het gevoel dat te worden, vanochtend weer krampen gehad,en nu heb ik weer last van mijn rug,onderin.En af en toe wat last van mijn maag Gisteravond was ik na het eten erg misselijk,maar was heel erg zenuwachtig dus zal wel zenuwen zijn denk ik.. Ik heb hele rare benen,een rusteloos gevoel En ben erg moe.. Ik wacht even morgenochtend de test weer af.. xxLiAn
wauw lian, ik zie echt een streepje hoor. volgens mij ben je ook gewoon lekker zwanger, whaaaaaaaah. ik ben alvast blij voor je. ik zou morgen ochtend weer een test doen, mij test was vanmorgen ook duidelijker als gister. oooohhh meid, en nu linda nog. xxx
even voor de duidelijkheid dit is een test van iemand anders aar is vergelijkbaar met de mijne. Lisa, ik durf het gewoon niet te geloven dat het zo is. Zou het ook vals kunnen zijn? Het is een test van trekpleister/kruidvat 2 voor 5 Ik ben super onzeker. xx LiAnn
maar een streepje is een streepje hoor, ook al is ie licht dan is er toch hcg in je urine gevonden. ik heb nu testen via internet besteld, en die zijn vergelijkbaar met die van apotheek eigen merk. ik vind ze super fijn. maar hoor veel goeie verhalen over die van de kruidvat van 2 voor 5 euro. ik zou morgen ochtend weer testen meis. kreeg je nou ook nog een bloedtest. jij zit vandaag toch 2 weken na de punctie? dat zat ik gister ook, het streepje zal nu met de dag duidelijker worden. whaaaaaaaaaah.
Ja soms denk ik het is echt zo...maar ja.. Maar die onzekerheid heeft nu de overhand. We hebben sinds 9jaar nu een heel lichte positieve test, dan durf je bijna niet te hopen. Morgenochtend doe ik weer een test dat wacht ik dus een af En bloedtest heb ik niet, ik wacht het even morgen en woensdag af Ja vandaag is het 2weken na de punctie .. Ik zit dus steeds mijn test met andere te vergelijken..ik word bijna gek geloof ik/ xxLiANn
meiden ik ga morgen testen, anders word ik té zenuwachtig, ik kan wel huilen, vind het echt niet leuk, zie er zo tegenop. liann, via het net houden we elkaars hand vast en ik hoop echt dat we beide morgen met goed nieuws komen, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen (voor mij dan bedoel ik). knuf voor jullie, hopelijk kunnen we slapen
Ja het is zo verschrikkelijk die spanning. Ik snap 't zo goed je wilt testen,maar je durft het niet,ik wilde vanochtend ook niet testen,daarom heb ik het ook niet met ochtendurine gedaan. Mijn man zei doe het nu maar.. we houden zeker elkaars hand beet via het net en we blijven nog keihard duimen en vreselijk hopen voor elkaar. Ik hoop ook dat we vannacht een beetje kunnen slapen. Dikke knuffel en xx voor jou LiAnn
Hey meid, Oooohhhh, wat ontzettend spannend! Er wordt idd altijd gezegd een streep is een streep! Ik kom zeker morgen even weer kijken! Hoop voor je dat je vannacht een beetje kan slapen!