LiAnn in MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by LiAnn, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Mijn test is hetzelfde als gisteren
    Weer een heel licht streepje, ze ivf vpk heeft wel gezegd dat ik woensdagochtend moest testen,maar ja

En of dat nou goed is...
    Ik weet het niet,ik zit nog steeds in vreselijke onzekerheid bah weer z'on rotdag

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Och germ Liann, verschrikkelijk die onzekerheid! kun je niet bellen voor een bloedtest? Deze onzekerheid is niet te doen he!!!!!
    Inderdaad morgenvroeg nog eens testen, hopelijk is de test dan knallend POSITIEF!!!!!!!

Ik duim voor je!!!!
    Hou vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kus Sabrien

3. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    J ik vind het vreselijk,gister al heel de dag en nog z'on vreselijk lange wacht.

Hoe groot is de kans dat het vals is? Omdat er maar een heel licht streepje te zien is ?

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Volgens mij is een streep een streep meis. Ik blijf nog even heel hard duimen en hopen goed?

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Lian, het kan zijn dat het nog te vroeg is om een knallende streep te zien!!!!!! Je zit nu op dag 12 van terugplaatsing als ik het goed begrijp?

Wij mochten pas op dag 15 na terugplaatsing testen,toen was er een duidelijke streep te zien. ( ik durfde niet vroeger te testen )

Ik kan er eigenlijk geen zinnig woord over zeggen, kon ik dat maar.
    Ik denk dat je toch echt nog even moet afwachten hoe moeilijk dat ook is!!!!!! bah verschrikkelijk die onzekerheid.................

Ik duim stevig door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    oh meis, twee keer een valse dat kan ECHT niet hoor, je hebt gewoon nog niet zoveel hormoon in je bloed en ik ga keihard duimen dat ie steeds dikker wordt, het MOET gewoon, ik zou wel even met het zkh bellen of je bloed mag prikken dan heb je meer zekerheid, die stress is ook niet goed. Dit is gewoon shit, je wil gewoon zekerheid, kijk naar mijn test, ik ben zeker 4 dagen verder dan jij, dus dat kan echt veel uitmaken! Ik zou toch voorzichtig blij zijn hoor, ik denk aan je, vind het ook heel gemeen dat het nu weer zo gaat, dat hebben jullie niet verdiend! Hele dikke knuf!!!

7. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Nu krijg ik ook nog licht bloedverlies..ik heb echt geen hoop meer.

Ik heb nu totaal 3 testen gedaan gister 2 en vanochtend 1 en allemaal bijna hetzelfde.Een heel vaag licht streepje.

Vals zijn ze dan niet,maar omdat ik nu wat boedverlies heb kan het dat er nu iets misgaat ?
    Ik kan vanaf 11u bellen naar ivf vpk dat zal ik ook doen zo en weer even uitleggen pff dit is echt niet leuk.

8. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Meid ik hoop dat je heel snel zekerheid hebt!! En nog meer hoop ik op een positief resultaat.
    Ik heb zondag voor het eerst getest (dag 10 na tp) en gister en bij allebei kreeg ik ook een licht 2e streepje te zien. Maar uit de bloedtest van gister bleek wel dat ik zwanger ben....Dus het kan echt!
    Heel heel heel veel succes, ik duim keihard voor je

XX

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Zoe gefeliciteerd!
    Super voor jullie.

Ja maar ik heb een heel licht streepje en nu wat bloedverlies..

10. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    o nee dat meen je niet!!! pppfff wat erg is dit, straks bellen, zij moeten het maar even zeggen want zelf kan je nu niet goed denken, het is allemaal zo vreselijk onzeker, bah zeg, ik vind dit echt klote!!! Ik denk aan je, kan niks voor je doen, maar hou je hand vast hoor!!!

11. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Oh shit bloedverlies....Maar ook dat hoeft niet alles te zeggen...Wahhhhahahahah ik wou dat ik de juiste woorden kon vinden om je een hart onder de riem te steken, maar ik weet echt niet wat....
    Meid ik ga echt voor je bidden dat het vloeien stopt, jij moet ook gewoon zwanger zijn....

XX

12. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Zie nu dat je 2 emmies hebt...zou heel goed kunnen dat er een is blijven zitten en de ander nu afgestoten wordt, toch???? Anders kan die test toch niet posi zijn??? Potverdorrie wat een spanning voor je...Zou bijna zeggen neem een borrel, maar dat kan ook niet....Hou vol!!

13. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    oh meid ik vind dit zo erg voor je, over ene uur kan je bellen, denk steeds aan je!!!

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Shitterdeshitter de shit. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    lian hoe gaat ie, ik heb net ook bloed laten prikken.
    gewoon om vragen hoor, het is allemaal zo onzeker.
    ik duim voor je.

xx.

16. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Ik had gebeld en kon een bloedtest doen,dat ben ik net wezen doen,ze bellen me als ze de uitslag hebben. Ik heb mijn testen laten zien en ze zei ja een vaag streepje,maar ja het an alle kanten op.
    En vrijdagochtend moet ik weer een bloedtest doen..

Dit is echt vreselijk

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je hebt deze uitslag nog niet en je moet vrijdag weer een bloedtest doen?
    Raar zeg!
    Ik hoop dat je waardes tegen het plafond zitten van een goede zwangerschap!
    Elmo

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    ja Elmo ze zei dan kunnen we kijken of het gestegen is..
    Ik weet het ook niet.
    Ik weet wel dat ik hier gek van word

19. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

Nov 24, 2008
    205
    0
    0
    hey liann,

hoe is he tmet je afgelopen?
    heb je al een belletje gehad van je bloedonderzoek?

zie dat er nog meer zwanger zijn?
    gefeliciteerd!!!!!

20. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Ik ben benieuwd!
    Zouden ze vanmiddag bellen?

Liefs Flam ;);)

Share This Page