LiAnn in MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by LiAnn, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje liann wat heftig! doe maar rustig aan, niet dat je nog een onsteking krijgt ofzo. zorg maar goed voor jezelf, jeetje zeg, denk je alles gehad te hebben... ik denk aan je! goed van je trouwens dat je naar het zkh bent gegaan!

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Jeetje meid, heftig, doe inderdaad maar lekker rustig aan. Goed dat je even naar het ziekenhuis bent geweest.

3. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Balen zeg! hoop dat je je snel beter voelt..

met mij gaat t wel goed hoor, nog (denk ik) 2 dagen.. spannend.

nogmaals veel beterschap!

4. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!

MaaikEmile,zeker spannend hoor,ik ga weer heel hard voor je duimen.En hopen dat jij zeer binnenkort 2 mooie streepjes hebt!

Linda en Zora, hoe gaat het met jullie?

Lfs LiAnn

5. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hier gaat het met ups en downs, het zonnetje schijnt hier, ik heb het nog nooit zo nodig gehad, heb echt behoefte aan de lente en zomer!

6. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag

zo en anders ik wel.. 8)

7. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Linda, ja dat kan ik begrijpen.Ups en downs.. :(

Nou hier schijnt ook af en toe het zonnetje maar van mij mag de lente en zomer ook direct beginnen. Ben dit allang zat. Als het zo rot weer is daar wordt je ook niet erg vrolijk van.
    Nou laten we maar hopen dat het heel snel erg mooi weer gaat worden.

Lfs LiAnn

8. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    hoi lian,
    wat vervelend zeg dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt, en nog steeds ongie, dat is lang zeg.
    goed dat je aan de bel hebt getrokken meid.

bij mij is het al weer over, heb nu alleen wel veel hoofdpijn omdat m'n hoofd zo vol zit van alles, ben er echt moe van.

hopelijk krabbel je snel weer op, volgende week begint voor jou het spuiten toch ook weer?
    dikke knuffel.

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hai Lisa,

Ja zeker lang he, dat vond ik dus ook niet echt normaal,dus dat heb ik gisteren ook gelijk gezegd, nou toen ze binnenwaarts een echo maakten zagen ze het ook dat ik voorlopig ook nog wel ongie blijf dus ik vroeg of dat wel normaal was en ze zei, de een die heeft het 2dagen en de ander 14dagen of langer.. en ik ben de gelukkige. Ja en het is ook echt niet normaal hoeveel ik verlies (sorry voor de details) ik ben a aan mijn 5e pak maandverband bezig :(

Ik vind het echt heel rot voor je Lisa, dat je je zo ellendig voelt op het moment. En de hoofdpijn is ook al zo ellendig. Je moet het toch weer verwerken,neem er echt je tijd voor.
    Ja 20maart begin ik ook weer met spuiten,hopelijk maakt de deca het allemaal weer wat rustiger in me buik.
    Ik lig nu in ieder geval op de bank onder mijn deken,uit te zieken van de griep en die lastige buikpijn.

Sterkte meid,ik geef je een hele dikke knuffel
    Lfs LiAnn

10. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb toch even een vraagje, ik ben de 28ste feb begonnen te menstrueren.(de de 27ste negatief te hebben getest) maar ben nu nog steeds ongesteld! Vorige week dinsdag (10 maart) ben ik naar de arts geweest omdat ik z'on buikpijn had en er is een echo gemaakt, toen zagen ze ook dat ik nog wel even zou menstrueren.. Begin van deze week was het wat donkerder bloed,maar nu is het weer gewoon..

Maar het is toch wel erg lang ?
    Nu heb ik ook griep gehad en ben hier nog niet van opgeknapt,maar ik voel me ook slapjes.

Is het lange menstrueren herkenbaar voor iemand na een ivf/icsi ?

Lfs LiAnn

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Pff Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar ik vind het ok wel heel erg lang hoor. Jeetje zeg, sterkte ermee!

12. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ik vind het ook erg lang, de laatste keer had ik ruim 7 dagen ongi en toen ruim 7 dagen veel bruine afscheiding.

13. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    zelf had ik trouwens stiekum achteraf het idee dat het kwam omdat het vruchtje misschien toch een paar dagen heeft vastgezeten (had toen ene hele vage posi test) en dat ik daarom wat langer menstrueerde. De 1e ivf duurde het trouwens ruim een week.

misschien komt het wel door de endo, dat zat ik nml bij mij zelf ook even te denken. als je je zorgen maakt, wel even het zkh bellen hoor!

14. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Ik heb eventjes gemaild met de ivf verpleegkundige en het hoort er gewoon echt bij. Dus ik wacht het maar gewoon af,vorige week toen ik er was voor een echo zeiden ze ook dat de endo ook zit te werken..dus ja. Maar ik ben echt zo vreselijk moe en slap, en steeds duizelig enzov. (nu ben ik ook helemaal nog niet opgeknapt van de griep!) Nu moet ik 20maart beginnen met de deca en 7-april heb ik de uitgangsecho en tussen deze tijd moet ik weer menstrueren dus ik hoop echt dat dat wel gaat gebeuren.

Nou ja ik hou me gewoon rustig lig steeds op de bank te lezen en soms even slapen.

Lfs liAnn

15. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    jeetje lian dat is iid lang hoor, maar goed als het ziekenhuis zegt dat het erbij hoor dan zal dat wel zo zijn. wel vervelend dat je overmorgen al weer moet gaan spuiten en je je nu nog zo slap voelt.
    en tussen die tijd al weer een menstruatie verwachten dat zou wel snel zijn dan.
    hopelijk ben je toch snel weer opgeknapt om aan de nieuwe poging te beginnen.
    we lopen wel redelijk gelijk op geloof ik, ik begin zondag met spuiten.

dikke knuffel lisa.

16. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hi Lisa,
    het spuiten vind ik niet zo erg, ik heb 1,5jaar decapeptil gespoten en heb alleen heel erg last van opvliegers gehad(ik ben toen kunstmatig in de overgang gebracht omdat ik niet mocht menstrueren) Dus ik zie er niet zo erg tegenop. Waar ik wel een beetje tegenop zie is dat ik dus vrijdag begin en 7 april voor de uitgangsecho moet en in deze tussentijd weer een ongie moet hebben,dus ik hoop dat dit dan wel optijd komt..

Ja we gaan een beetje gelijk op,dat is wel grappig kunnen we elkaar lekker moed inspreken ;)

Hoe gaat het met jou? Ben je weer iets opgeknapt ?

Lfs LiAnn

17. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ja idd, is toch altijd leuker als je een beetje gelijk op loopt met iemand.

met mij gaat wel weer goed, nog wel verkouden, en ben echt weer een beetje tot mezelf gekomen, maar dat ik er al echt weer zin in heb om die hormonen te gaan gebruiken, nee, ben er de vorige keer toch best slecht van geweest, veel hoofdpijn en echt mezelf in de weg zitten en zo.
    dus tja ben weer beetje mens en hup ik mag er al weer aan. maar goed gaat goed komen, probeer m'n koppie er bij te houden, hihi.

x lisa.

18. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Liann wil alleen even zeggen dat ik ook nooit menstrueer tijdens de deca ivm de daarvoor geslikte orgametril, als dan bij de uitgangsecho mijn baarmoeder goed leeg is mag ik wel gewoon beginnen, soms heb ik dan alleen wat bruine afscheiding.

19. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,

Ben je weer wat opgeknapt? Vervelend dat je je zo slap voelt!

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hey allemaal,

Zo even mijn topic naar boven gehaald :)
    Ben vandaag voor de 2e fm geweest en wat best wel even een teleurstelling was, er zitten maar 3 follikels.. ze waren wel mooi groot en mijn baarmoederslijmvlies zag er ook perfect uit. a.s Woensdag (22 april) heb ik de punctie.

Ik had wel verwacht meer gehoopt eigenlijk dat er iets meer zou zitten,ik vroeg het ook aan de arts hoe dit nu komt, want ik spuit meer gonal f (225ie) als de eerste keer. Maar ze zei het is gewoon de gevoeligheid van je eierstok,en waarschijnlijk als ik nu 150ie gonal had gespoten had ik er maar 1 gehad.

Nou ja er is niets aan te doen, we gaan het beste er van hopen en duimen.
    Duimen jullie met me mee?
    Het is weer erg spannend.

Lfs LiAnn

Share This Page