3 klinkt inderdaad niet als veel....(sommige zh doen geen punctie bij 3) maar je hebt er maar 1 nodig he! Als je er 10 zou hebben, 1 tp en niks in de vriezer..heb je er ook 1! Zet hem op meid! Elmo
Elmo, dat is ook zo,maar we hadden het zo fijn gevonden als we ook iets in de " vriezer" zouden hebben. Ik wil niet ontevreden overkomen hoor, we gaan nu gewoon heel erg hopen dat er een bevruchting mag plaats vinden. Linda, dank je wel Ga zo de pregnyl spuit klaar maken... Lfs LiAnn
Troost je, eer ze in het EMC iets invriezen is dat een nieuw wereldwonder.Hier zijn ze zo kritisch over. 3 eitjes is inderdaad niet veel,maar als ze van goede kwaliteit zijn is het een mooi aantal hoor! Ik ga weer voor je duimen. Nog last van de hormonen?(spuit je decapeptyl?)
Natuurlijk had je op meer gehoopt! Maar nu al je hoop maar in dit trio leggen..toch? Meer kan je nu toch niet doen. Elmo
Zara, Ja dat idee had ik ookal dat ze niet zo snel iets invriezen.Ik ga dit toch eens vragen. De arts vond dat de follikels er erg mooi uitzagen. Ze zei ook je kan er 10 hebben die minder mooi en groot zijn ,of minder en die er wel mooi en groot uitzien. Nou ja..Ik heb in het begin van de deca wat last gehad van hoofdpijn. Verder weinig last gehad gelukkig. Elmo, nee meer kunnen we inderdaad niet doen.Ik wist eigenlijk niet wat ik kon verwachten van het meer eenheden gonal f spuiten,het enige waar je op hoopt zijn meerdere follikels. Ik ga zo heel hard duimen dat hier "iets" moois uit mag gaan komen. Heb net de pregnyl gespoten, ik vind dit toch wel een rot prik.. Lfs LiAnn
Ja de Pregnyl is ook een rotprik! Ik spoot de laatste behandeling maar 150 eenheden Puregon en had 23 eicellen! Het kan ontzettend verschillen...ook per behandeling. Super veel succes meid! Elmo
Snap het heel goed hoor, tot nu toe had ik ook nooit cryo's, wel iets meer eitjes (1x 8 en 1x 5) maar als ik dna bij sommigen 10 cryo's zie denk ik slik... Ik duim voor een paar mooie toppers!
Ook die cryo's geven weer geen garantie. Voorbeeldje: Vriendin (van dit forum) 8 cryo's (in 1 behandeling allemaal moeten ontdooien) : 1 tp Ik: 3 cryo's: 2x tp... Het is zo betrekkelijk..die hele MMM. Elke kans is er 1! Succes meiden, die nare onzekerheid ook!
snap ik wel hoor elmo maar het is toch een kans extra, zo had ik de laatste keer (maar) 5 eitjes maar dan wel weer allemaal bevrucht dus ja je kan er niks van zeggen alleen maar heel goed broeden en duimen
Ja, daarom zeg ik ook: elke kans is er 1 en cryo's geven gevoelsmatig wat meer lucht. Je hoeft niet meteen weer vol aan de bak. Ik snap het heel goed hoor...wij hadden er 7 op nominatie en er gingen er (maar) 4 in...dat vond ik teleurstellend. Nou hebben we ze w.s. niet meer nodig!
Hey Elmo en Linda, Ja, je wilt gewoon heel graag ook " iets achter de hand hebben" En idd als ik bij andere lees hoeveel cryo's ze hebben dan moet ik ook eventjes slikken.Maar ja ik kan er lang of kort over praten het worden er nu niet meer,ik hoop zo dat het bevrucht mag worden en er iets moois uit mag komen.Ik moet zeggen ik zie wel erg tegen morgen op, niet alleen de punctie maar ook of de eicellen goed zijn.. Ja Elmo die onzekerheid...bah. Ik heb wel iets sterkers gekregen om lekker rustig te blijven. Vorige keer had ik diazepam en nu dormicum. En voor straks als ik na bed ga temazepam. Lfs LiAnn
Super veel succes! Jij ook Linda! Ik hoop gauw positieve berichten te lezen. In juni hebben jullie sowieso 1 prachtige dag!
Hey allemaal, Net thuis,tenminste bij mijn moeder. De punctie is erg tegengevallen het deed erg pijn,en nu nog bah. Ik had 3 follikels maar er is maar 1 eicel verkregen.Ik ben zo teleurgesteld heb zo moeten huilen.zaterdagochtend hoor ik of er een bevruchting is ik ga maar heel hard hopen en duimen . Ik ga zo maar op de bank liggen. Lfs LiANn
Hey LiAnn, wat rot dat het zo is tegengevallen zeg, lekker rustig aan doen nu meis. Vind het ok rot voor je dat er maar 1 ei is. Maar ik duim heel hard voor je dat het een topper is. Sterkte met wachten op het verlossende woord zaterdag. En een dikke knuffel! Liefs Zora
hoi meis, jeetje dat is zeker een teleurstelling zeg. ga voor je duimen dat die ene cel toch nog een mooie emmy wordt voor je. duim duim duim... liefs dees
Dank je wel meiden. Ik voel me echt kl*te..ben erg verdrietig,bang en onzeker. Maar ja..er is niets aan t doen dan afwachten nu tot zaterdagochtend.. Ik baal van mijn lijf. Lfs LiANn
Potverdorrie Lian, wat een klote nieuws. Vind het echt vreselijk voor jullie... IK ga hier echt kei en kei hard duimen dat het een topper wordt die blijft zitten!!! Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt, maar dan nog, overhaast niets, neem je tijd om ook dit weer te verwerken allemaal. Denk goed aan jezelf en laat je goed verzorgen!!! Dikke X
jeetje dat meen je niet, en je had drie grote follikels? pppfff snap heel goed dat je er even helemaal doorheen zit en ook nog zo'n pijn! nou we gaan echt allemaal keihard duimen hoor dat dit mooie eitje een lief embryootje wordt en dan lekker in jouw buikje komt zitten. heel veel sterkte, ik denk ana je en duim heel erg hard!