Ach lieve meid! Wat een teleurstelling zeg! Ik had zo gehoopt wat beter nieuws te lezen. Nou op naar een mega bevruchting en een tp! Ik duim ontzettend zeg.... Laat je lekker vertroetelen, veel rusten, kruikkie op je buikkie en hopen dat de napijn gauw weggaat. Je mag rustig Paracetamol nemen hoor, ook gewoon doen als je zo'n last hebt. Elmo
Dank jullie voor de lieve reaktie's Ja al waren het er maar 2 geweest.Maar ja het is niet zo, ik wil echt niet te negatief zijn.maar op dit moment zit ik er echt helemaal doorheen en heb ik er niet veel vertrouwen in. Ik ben nu thuis en mijn man is lekker bij me,die zorgt goed voor me. Lfs LiAnn
Elmo, Hoe komt dat nou toch dat je 3 mooie grote follikels hebt en hier dan 1 eicel uitkomt ? Weet jij hier misschien iets van ? ik snap er niks van. Lfs LiAnn
hey meis, lees nu net je topic, en zie dat je de punctie hebt gehad vanmorgen. allereerst wat naar dat het zo'n pijn deed en nu nog doet, en dan maar een eicel, jeeh je hoopt zo op meer, snap dat je er even helemaal doorheen zit. ik ga heel hard voor je duimen dat het een mooie emmy mag worden meid. ik zal je later vanavond even terug pb, ga nu ff eten. dikke knuffel lisa.
Hoe het kan...tjah...als iemand je dat kon zeggen. Het is gewoon pech denk ik. Niet elke follikel heeft ook daadwerkelijk een eicel...ook kunnen ze volgens mij nooit 100% garanderen dat hij meekomt met de punctie. Meid, slaap hier een nachtje over, schrijf al je vragen op en als je mag bellen voor de bevruchting dan pak je je lijstje erbij en vraag je ze de hemd van het lijf. Wie weet...wordt dit een prachtig kindje! Eerst maar duimen voor een TP!
Lisa, bedankt voor je berichtje. Ja natuurlijk hoop je op meer,maar ja we kunnen er niets aan veranderen jammer genoeg.We gaan nu keihard duimen en hopen dat het bervucht mag worden en er een tp is. Ik wacht je berichtje af ,alvast bedankt! Elmo, Ja kon iemand het me maar vertellen he.. ik word zaterdagochtend tussen 9 en 10 uur gebeld.En dan zal ik proberen het te vragen. Zoals ik hierboven al zei we gaan zo hard duimen deze dagen.Ik wou dat ik vrijdag al even kon bellen hoe het ermee staat...zou dat kunnen en mogen denk je ? Lfs LiAnn
In sommige zh mag dat inderdaad als je er "maar" 1 hebt..je kan het altijd vragen. Ze snappen je bezorgdheid vast. Zeker weten of het doorgaat kunnen ze niet..maar wel vertellen hoe het tot dan staat. Elmo
Heey Meis, Ik snap je teleurstelling goed! Wordt het een ICSI om de bevruchting meer zeker te stellen? Of toch een IVF? Hopen op een mooie tp meis! Dat dit maar een toppertje mag zijn! Liefs Nikkie
liann wil je alleen even vertellen dat ik de vorige keer tussen de 20 en 30 follikels had en daaruit maar 5 eitjes kwamen... 'maar 5 eitjes' klinken in jouw oren waarschijnlijk nu een beetje raar, ik wil alleen zeggen dat het dus voorkomt. ik denk aan je en ben super zenuwachtig voor je, ik duim kei hard, om je nog iets positiefs mee te geven: ik heb gehoord dat minder eitjes ook voordelig kan zijn voor de kwalietit van de eicel omdat deze dan de meeste hormonen pakt, veel eitjes zijn dus niet automatisch goed eitjes. maar goed met 1 eitje ben je gewoon kei gestresst dat het misgaat, helemaal terecht je angst, we duimen dus mee en ik hoop zo dat je een mooie TP hebt dit weekend, dan is het gewoon een vechter!
Elmo, misschien doe ik dat wel hoor,vrijdag even bellen. Ik kan het altijd proberen. Linda,dat zei de arts maandag ook toen ik voor de 2e fm ging,zagen we die 3 follikels en ik zei balen.. toen zei ze ook dat het ook een voordeel kan hebben. Ja..ik kan het wel duizend keer zeggen dat ik het zo erg hoop en hoop dat dit dan ,zoals jij zegt,een vechter mag zijn. De komende dagen worden zo onzeker en ik ben ook echt bang. Mocht het niet lukken dan ga ik al naar de 3e en laatste poging. Nou ja dat is misschien te ver vooruit denken,maar laat ik eerlijk zijn er zijn momenten dat ik er toch aan denk. Lfs LiAnn
jeetje je komt de dag vast nauwelijks door... ik denk aan je meid, dikke knuffel en denk aan jullie mini die nu kei hard aan het groeien is!!!
Ja de tijd kruipt voorbij.. Ik probeer ook wel positief te zijn en te blijven,maar soms lukt het echt eventjes niet. En het wachten is zooo lastig. Ik ga even op bed liggen,heb gisteren tabletjes gehad en ik ben er nog suf van.En het voelt van binnen ook een beetje beurs.Dat is toch normaal dat het wat zeer doet ? Lfs LiAnn
Hai meissie, Ik had ook lang last van een beurs gevoel, is ook niet gek hoor, het is echt wel heftig wat er daarbinnen allemaal gebeurd... De duimen draaien op volle toeren, ik leef met je mee (ook al heb je daar helemaal niets aan...) Heb je al gedacht aan overstappen van verzekeraar??? We gaan er gewoon vanuit dat het niet nodig is, maar Unive vergoed 4 pogingen... Is toch een fijner gevoel, mocht het niet lukken (maar het lukt wel!!!) deze keer, dan heb je nog 2 pogingen ipv 1... Weet niet of je er iets aan hebt, maar het gaf mij een fijner gevoel. Dikke kus voor jou, hoop dat de tijd vliegt en dat je snel weet hoe of wat... X
Dat beurse gevoel kan inderdaad nog wel even aanhouden hoor. Doe maar lekker rustig aan. Ik duim voor je en denk aan je! Elmo *informeer alles heel zorgvuldig voor je overstapt van verzekering*
hey Liann, hoe gaat het met je? Probeer positief te blijven denken hoor, hoe moeilijk het ook is. Ik duim voor een mooie embryo. Waar heb jij btw de punctie laten doen, in je eigen ziekenhuis of in het EMC?