LiAnn in MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LiAnn, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Linda, bedankt voor je reactie, Ik heb inmiddels gemaild met een praktijk hier in mijn omgeving.Ik heb ook antwoordt gekregen en morgen zal ik even belllen. Doe jij het in combinatie met kruiden? Want dat kon hier wel.

Dolfijntje,jij ook bedankt voor je reactie! Het is toch fijn om te horen dat er fijne reactie's zijn over een zhuis waar je naar toe gaat. We gaan ons eind van deze week even in laten schrijven daar. En dan weten we gelijk waar we moeten zijn het is toch eventjes bij ons vandaan,maar dat maakt niet uit.

Hoe gaat het met jullie ?

Lfs LiANn

2. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Graag gedaan! Ik hoop dat jullie ervaring met dat zh ook zo goed zal zijn!
    Met mij gaat het goed, de spanning begint te stijgen en probeer elk krampje/steekje e.d. te plaatsen.

3. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi LiAnn,

hier gaat alles goed.
    al begin ik wel zenuwachtig te worden voor woensdag.
    op het moment erg moe.

hoe is he tmet jou?

4. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Dolfijntje, dank je wel, dat hopen wij ook !
    Ja logisch toch dat je elk dingetje wat je voelt wilt plaatsen.
    Rustig aan he ik duim voor je!

Deesjuhh , fijn dat het goed met je gaat.
    Ja tuurlijk is het spannend a.s woensdag, ik ben ook zo benieuwd.
    Het zal ook bijzonder zijn.
    Laat je het me gelijk weten hoe het was ?
    zorg goed voor jezelf en als het kan doe het rustig aan.

Dikke knuffel

Lfs LiAnn

5. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi hoi,

tuurlijk ik laat het je weten hoe het is gegaan.
    hoe is het met jou weet je al wat meer?

6. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi hoi

ik kom even verslag bij je doen.
    we hebben het hartje gehoord!!
    en het groeide goed.
    van de week even bellen voor de VK.
    voor een intake gesprek.
    op naar de 10 weken dan nog even naar het ziekenhuis en dan hoef ik nie tmeer....
    heerlijk.

met jou alles goed?

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis,
    hoe gaat het met je?
    wanneer had je ook al weer gesprek, ook bijna toch.
    gaan we mss wel weer gelijk op.

liefs lisa.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heb je topic weer gevonden :)

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Ja die was ver weg geloof ik hi hi..

Even weer een update,
    Ik ben afgelopen week bij de ivf-verpleegkundige geweest en ik was dus nog steeds niet ongie.. ze had gelijk een test gedaan maar die was negatief. Nu gaat de planning dus veranderen ik zou de 19e juni beginnen met spuiten,maar nu wordt het op de 1e dag van de menstruatie dit was zaterdag 6juni. De uitgangsecho isnu 23 juni op mijn verjaardag!! En dan begin ik als het goed is met menopur 300e. Het gaat dus wat sneller dan gepland.. Maar goed dat maakt niet uit.
    Voell me alleen niet zo fijn, ik heb al weken bijna geen stem ben ookal bij de kno art geweest en het zag ergelukkig wel goed uit, nu moet ik een allergie test doen volgende week, ik ben erg benieuwd.
    De acupuntuur heb ik nu 2 keer gehad en ik word er tijdens de behandeling helemaal slaperig en loom van. Dat hoort erbij zegt ze. a.s Woensdag moet ik weer.
    Linda ga jij ook 1 keer per week ? En tot hoelang ga je er mee door ?

Lfs LiANn

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    En volet het fijn de acupunctuur? Ik ben daarna ook altijd loom en slaperig en ga ook 1x per week. Dat gaat door tot de tp. Rond de tp ga ik twee keer (bijv. de dag ervoor en de dag erna). Vervolgens was ik de vorige daarna nog twee keer geweest. Vervolgens hebben we gewacht op het daadwerkelijk was ingenesteld en of ik dus zwanger was. Dus eigenlijk de gehele behandeling lang.

Ik heb trouwen ook last van mijn stem hihi. Bij mij komt dat door de hooikoorts. Want ik ben ook een soort van verkouden.

Nou we zijn weer op de hoogte, jij ook succes met spuiten en we gaan ervoor!!!

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ook al last van allerlei ander kwaaltjes lian.
    bah zeg!

maar wat fijn dat het allemaal wat sneller gaat nu.
    gaat het spuiten weer goed?

ik heb ook last van hooikoorst, en ben de laatste dagen ook erg verkouden geweest.
    mss hebben we allemaal toch wat minder weerstand, door al die hormonen.
    hoop dat je je snel beter voelt meid.

x lisa.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Liann, rot dat je je niet zo goed voelt, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. En alweer begonnen, ik begin weer met duimen!

13. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey Linda, Lisa en Zora

Bedankt voor jullie reaktie!]
    Ja het spuiten gaat goed hoor,ik vind die deca spuiten soms zo bot dat ik het wel soms een rot prik begin te vinden.Verder (nog) niet echt hoofdpijn maar wel een zwaar hoofd.

Linda, toevallig zeg dat jij ook last van je stem hebt.
    Ik weet dus helemaal ook niet of ik hooikoorts heb ofzo, maar blijf ook maar allemaal een verstopte neus houden en heel me hoofd zit vol me snot (sorry :)) maar bijna geen stem hebben daar word je echt niet goed van je moet alles herhalen:( Maar...a.s maandag 15 juni heb ik de allergietest,dan weet ik tenminste iets.
    Acupuntuur gaat goed, ik ben afgelopen woensdag weer geweest en ze zei dat ik er goed op reageer, de energie komt al iets meer in balans.En weet je,misschien herken jij dat wel, ik heb normaal voor de menstruatie al bijna een week last van mijn buik door de endo en verklevingen,maar nu heb ik dat voor het eerst niet gehad!! En ze zei ook dat dit waarschijnlijk door de acu komt.
    Maar verder afgelopen week wel weer vreselijk buikpijn gehad:( door die rot endo. Ik voel me dan echt zo rot maar dat heb jij helaas ook.Hoe gaat het met je? Hoe voel je je nu als getrouwde vrouw hi hi ;).

Lisa,.ja aan de ene kant fijn dat het allemaal wat sneller gaat,want ze hebben ook een zomerstop en met het "oude" schema werd het wel wat krap. Maar ik vind het ook wel erg spannend en ook eng omdat het de laatste poging is.Tuurlijk gaan we er positief in,maar ja het gaat toch door je hoofd " wat als het niet goed gaat,en we hopen zo dat we iets over mogen houden om " in te vriezen" dan heb je nog iets achter de hand.
    Hoe gaat het met jou en met je vriendin met spuiten ?

Wanneer verwachten jullie ongeveer de punctie Linda en Lisa ?
    Misschien ga ik wel een beetje met jullie op?

Zora,dank je wel. hoe gaat het met je meid? Jij zit toch nog in spanning he met de wachtweken?

Ik was bezig met een opleiding nagelstyliste ,die heeft even wat stil gelegen omdat ik me niet kon concentreren maar ik ga nu verder dan heb je ook je gedachten(hopelijk;)) ook op iets anders.

Dikke knuffel voor jullie.
    Liefs LiAnn

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Succes met je opleiding, een mooie afleiding idd!!

Hier ook nog steeds snotterig en last van mijn keel, vooral in de ochtend trouwens.

Het spuiten gaat hier ook goed, idd een rotnaald, ik moet soms echt duwen om 'm erin te krijgen. Ik verwacht rond 1 juli de punctie trouwens. Morgen mijn uitgangsecho, ben benieuwd.

Nou jij ook veel sterkte en ook ook morgen met de test. Wanneer moet je voor de behandeling naar het zkh?

Groetjes!!!

15. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lieve Liann,

even een groet van mij voordat ik op vakantie ga.
    Succes met spuiten, ik duim op een mooi reslutaat.

Liefs Hope

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis,

ik verwacht tussen 4 en 8 juli de punctie.
    en jij??
    we gaan wel gelijk op met alle L- meiden van het ivf/icsi topic.
    grappig hoor.

wij zitten ook nog vlak voor de zomerstop met de behandeling.
    spuiten gaat hier goed.

x lisa.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier nog in de wachtweken ja. Maar ik weet vrijwel 100% zeker dat ik ongi word. Ken mijn lichaam te goed.

Ondertussen duim ik voor jullie! Succes met de allergietest!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe was het vandaag?

19. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey ,
    @ Linda, dank je wel. Ja de opleiding heeft even stil gelegen maar nu ga ik weer verder.
    Ik heb inmiddels gelezen dat de uitgangsecho goed was,fijn hoor weer een stapje verder!Ik hoop dat je je wat beter voelt.
    Ik heb 23 juni de uitgangsecho (op mijn verjaardag hopelijk brengt dat iets goeds!)en dan start ik met de menopur 300e. Waarschijnlijk heb ik de punctie zo rond de eerste week van juli
    (ongeveer )

@Lisa,
    Ik denk dat ik met de puntie rond dezelfde tijd als jij zit. ook begin juli.Ja zeker grappig dat we een beetje tegelijk op gaan zo kun je elkaar een beetje steunen.Dat vind ik wel erg prettig.

Dank je wel Lieve Hope!

@ Zora, meid ik hoop zo dat je nu geen gelijk hebt en dat je lichaam je in de goede zin voor de gek houdt, Ik blijf nog even doorduimen voor je

Nou vandaag de allergietest gehad en ik heb hooikoorts Ik heb nu een neusspray gekregen.Ik hoop dat dit een beetje gaat helpen want het is waardeloos.

Dikke knuffel

Liefs LiAnn

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat vervelend zeg hooikoorts, maar goed dat je nu weet wat je hebt. kun je er tenminste iets tegen doen.

ik heb zelf ook hooikoorst, maar moet zeggen dat het dit jaar redelijk gaat.

grappig heh zo dicht bij elkaar met de puncties.
    en ook nog eens de uitgangsecho op je verjaardag, dat moet goed gaan komen.

x lisa.

Deel Deze Pagina