gaat helemaal goed komen liann, mooie start straks op je verjaardag! ik heb dit jaar juist meer last van hooikoorts, nu vooral verkouden, zal nu binnenkort wel minder worden, de mei maand is bij mij vaak het ergst
Hey hier weer even een update, Ben vandaag voor de uitgangsecho geweest en het zag er goed uit, er zit wel een kleine cyste maar hier hoefde ik me geen zorgen om te maken. Vanavond mag k beginnen met de menopur 300e. De ivf arts heeft al gezegd dat ik met de gonal prikpen " verwend" ben, n vergelijking tot de menopur want deze prikken doen wat zeerder en de decapeptil vind ik deze ronde al zulke rotprikken... Nou ja daar wennen we ook wel weer aan. Volgende week donderdag (2juli) heb ik de 1e fm. Dus we hopen van harte dat we met de menopur en de hoge dosis wat meerdere eitjes mogen gaan krijgen. We vinden het heel spannend en ben ook best een beetje bang. Nou straks de eerste prik...als dat maar goed gaat.. Lfs LiANn
Succes meid met spuiten!! Ik ken die andere spuiten niet, dus kan niet tegen je zeggen dat het allemaal wel meevalt... bereid je maar voor op het ergste, kan het altijd meevallen!! Succes!! Liefs Linda
Dank jullie wel! Nou eerst me koffie maar opdrinken(en mijn 2de gebakje van vandaag opeten) voordat de spuiten erin gaan.. ben benieuwd of het goed gaat..
Hey Linda, Dank je wel voor je berichtje, wel een wat late reaktie. Was even lekker bezig met mijn studie. Ik las in je topic dat je ook last hebt deze keer van de spuiten, nou ik ook. Pffff ben echt " verwend" met de gonal f prikpen want nu met de menopur (wat je allemaal zelf moet mengen) vind ik het maar rotprikken. En deze keer doen de deca spuitjes ook pijn. Verder gaat het tot nu toe goed, soms wel een beetje moe. De acupuntuur gaat ook goed, ze voelt dat de energie al veel beter in balans is, en ik merk het zelf ook wel. Door de endo en verklevingen kan ik altijd heel slecht naar de wc maar dat gaat nu ook veel beter. Bij jou gaat het allemaal wel opschieten he xxx LiAnn
Hey meiden, Ik moest vanmiddag voor de 1e fm en er zitten 4 grote eitjes en 1 kleine, ze hoopt dat deze nog gaat groeien. In de eerste instantie viel het me wel tegen ik dacht nu met de menopur 300e wat de hoogste dosis is,dat ik meerdere eitjes zou krijgen, maar ze zei tegen me dat ze net terug was van een congres en daar werd gezegd dat het netjes is 4a 5 eitjes (1 eierstok) dus ja.. ik denk dat er bij mij gewoon niet meer in zit.. Dus ga ik me hier maar verder niet druk om maken en ben ik gewoon blij met die 4 die er zzitten en ik hoop dat die 5e ook nog meegroeit. En ik heb maandag de punctie al, dat vond ik dus wel snel.. dat zal dus door de hoge dosering menopur komen dat ze nu al aardig groot waren. Dus net nog gespoten en morgenavond nog en dan zaterdgavond de pregnyl. En maandagochtend om 8uur de punctie. Ik heb wat tabletjes gekregen,omdat ik zo nerveus ben en ook voor de punctie s'ochtends heb ik een tabletje. Het word weer erg spannend.. xx LiAnn
Spannend Liann, ik ben waarschijnlijk het weekend niet meer online. Dus ik wil je vast heel veel sterkte en succes wensen maandag. Liefs Zora
Oh wat spannend meid!!! Wauw maandag al!!! Ik had ook gehoord dat er een congres was inderdaad. Nou nog even doorbroeden, we gaan ervoor!!!
Zora, dank je wel! Linda, ja ik hoop dat ik nog even flink door broed en dat die 5e ook groot word. Dat zou zo fijn zijn,maar ja ik doe mijn best meer kan ik niet doen, het word weer erg spannend!.Maar idd we gaan ervoor. Gisteren bij de arts,ik zat eigenlijk mijn tranen weg te slikken maar het lukte me niet ik moest even huilen, ze snapte het heel goed dat het zo spannend is,ze zei ook het is ook allemaal niet niks.En ik denk ook af en toe, wat nou als het niet lukt..dat vind ik zo vreselijk moeilijk. Maar ja zoals jij zegt we gaan ervoor... Hoe gaat het met jou ? xx liAnn
tja het is steeds weer een mijlpaal he en vervolgens weer een nieuwe spannende uitslag, zo zat ik eerst in de stress ivm het spuiten, toen of er wel eitjes waren en nu weer over de bevruchting... dat is gewoon slopend, kan me heel goed voortstellen hoe je je voelt, maandag gaat in ieder geval door, dat is alweer een stap en we duimen voor mooie eitjes!!! Knuf van mij!!!
ja elke keer is het toch een stapje verder. Maar de 1e e 2e ivf was ook erg spannend, maar mijn gevoel is nu anders waarschijnlijk omdat het de laatste poging is.. en dat zit je maar te piekeren, en durft bijna niet te hopen dat het gaat lukken. Het is ook niet constant dat ik dat denk maar soms vliegt het me zo aan en dan weet ik het allemaal even niet. Ik probeer zeker positief te zzijn en ga heel erg hopen dat het 5e kleine eitje ook groeit .Maar voor nu valt het me even zwaar. En ja dan de bevruchting weer dat is ook al zo slopend. Nou ik duim ook keihard voor jou ,dat er mooi toppers bij zitten jij hoort het morgen toch ? Weet je ook hoelaat? ook een knuf voor jou.. xLiAnn
ik hoor het tussen 11 en 3 uur... trouwens ik zat van de week voor de punctie ik in zo'n dip, weet je nog? voel zo met je mee, ik durf gewoon niet te denken dat het ook kan lukken, die teleurstelling daar zie ik zo tegenop... nou laten we elkaar niet te veel de put in praten hihi ik denk aan je!!!
Ja Linda dat weet ik nog , en ik probeerde jou moed in te praten en nu heb ik tzelfde.. Nee ik durf het ook echt niet te denken.en de teleurstelling hoe moet je daar mee omgaan... Nou we spreken af dat we de moed erin houden en kei en kei-hard duimen Ik denk ook aan jou spannend weer hoor morgen.. xx
gisteren om 21.00u de pregnyl gezet wat een rotprik ik heb een hele zere plek in mijn buik. Morgenochtend 08.00u de punctie ik ben zenuwachtig en zie er best tegenop. En dan voor het eerst na Tilburg(we deden het eerst in combinatie met EMC) om daar de eitjes in te leveren en het verder labgedeelte.. ik vind het zooo spannend.. xxLiAnn
Heel veel succes, ik ga echt mega aan je denken, dat wordt een hele spannend dag!!! Zorg goed voor jullie zelf, hou je taai en ik hoop dat de punctie een beetje meevalt!!! Liefs van Mij!!!