LiAnn in MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LiAnn, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Heel veel succes morgen!

2. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Dank jullie wel!

Ik ben super zenuwachtig.:(
    Vooral ook als we te horen krijgen hoeveel eitjes er goed zijn. De laatste keer was er maar 1 eicel..

we moeten het beste er maar van hopen.
    xxLiAnn

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ja dan is het nog eens extra spannend he, hoeveel follikels had je ook alweer? Ik duim keihard je hebt supergebroed!!!

4. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    ik heb 4 grote follikels en 1 kleinere dus ik hoop zo dat deze mee gegroeit is. Ik ga zo naar bed toe want moet erg vroeg op ..
    duimen jullie met me mee alsjeblieft..
    liefs LiAnn

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik denk aan je de hele ochtend en duim voor de eitjes!!! Hopelijk valt de punctie mee.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik denk ook aan je meid, en ik duim heel hard mee. Sterkte! Ik hoop dat het meevalt.

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    (nu pas zie ik je eigen topic!schaam...)
    meid veel succes! ik duim!

liefs mounia

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    heel veel succes!!

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey meiden,

nou de punctie viel best tegen bah wat deed het weer vreselijk pijn.
    Er zijn 4 follikels aangeprikt en hieruit zijn 4 eicellen verkregen. Alleen kwam de arts met iets minder nieuws dat mijn man zijn zaad matig was, en dit moesten ze nog verder bekijken, anders zou het icsi worden Heb net gebeld naar het lab en het is goed genoeg voor ivf. Ik mag morgenochtend om 11u bellen of er een bevruchting is, dit is niet gebruikelijk maar ze wilden wel een uitzondering maken omda we beiden zo nerveus waren tja wat wil je beiden keren van ivf was er niks mis met het zaad en nu is het matig.. en dit met de laatste poging.Ze waren erg aardig en als ik wil mag ik woensdag ook nog bellen of ze goed doorgedeeld zijn.
    Als er verder niks raars gebeurd heb ik donderdag om 14.45 de tp.
    Wat worden dit weer slopende dagen..Heb net even flink gehuild.
    Ik ben nu lekker bijmijn moeder, ik ben flink wezenloos en dizzy van het tabletje van vanochtend,ik ga zo lekker even rusten.

liefs LiAnn

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh meid even een dikke knuffel van mij!!!

je hebt het echt super gedaan, 4 eitjes dat is wel super, natuurlijk hebben we er liever meer. Vorige IVF had ik 5 eitjes en allemaal bevrucht dus het kan, er hoeven maar vier sterke zaadjes tussen al die duizenden te zitten dus we gaan heel hard duimen. wel super aardig dat ze zo meeleven in het zkh en dat je elke dag mag bellen, dan zit je niet voor niets in de stress.

Ik kom echt morgen direct om 11 uur (ok iets daarna) kijken hoor!!! ik ga heel hard duimen, weet hoe je je nu voelt, dan heb je het gehad en hup weer in de volgende stress. probeer wel goed te rusten en te drinken want dat is belangrijk voor donderdag!!!

fijn dat je de tranen er even uit hebt kunnen gooien, hele dikke knuffel van mij en ik zenuw en duim met je mee!!!

11. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey Linda
    Bedankt voor je lieve berichtje!
    Ja 4 eitjes van de 4 follikels daar ben ik tot nu toe we blij mee.ja tuurlijk willen we er liever meer ,maar ik denk omdat wij de gelukkige zijn met endo dat er meer gewoon niet in zit.

En nu nog afwachten of er een bevruchting is, ik ben zoo zenuwachtig. Komt dat meer voor, zover jij weet ,dat nu opeens het zaad van mindere kwaliteit is .. we zaten hier echt van de kijken.
    Ja die laborant was echt erg aardig en hij begreep het heel goed dat we het zo graag wilden weten.Zodra ik morgenochtend gebeld heb zal ik het gelijk laten weten..
    Veel liefs LiAnn

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    o meid wat erg dat je weer zoveel pijn had, ik vind het ook altijd zo vreselijk!
    maar het zit erop meis, en nu hopen op top bevruchtingen!
    erg fijn dat je morgen om 11 uur kunt bellen, ik ben benieuwd en ik duim!!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nee ik heb dat niet veel vaker gehoord maar jullie gaan wel voor ivf dus dan is het voldoende, zie dat maar als positief en er zitten echt wel 4 super zaadjes bij!!! Dat moet gewoon!!!

Kijk, even zo gezegd, misschien worden er drie bevrucht, ook prima, misschien twee, ook prima, een is ook nog goed (graag dan wel een beetje van een beetje goede kwaliteit)!!! De vorige keren hadden jullie ook bevruchtingen dus hou daar aan vast. Kan me gewoon niet voorstellen dat er dan geen een wordt bevrucht, theoretisch kan alles maar daar gaan we NIET vanuit!!!

Morgen weet je meer pppfff hopelijk slaap je een beetje, hoe gaat het met je buik? dikke knuf

14. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Ja moet het maar gewoon als positief zien dat het voor ivf goed genoeg was.
    Ik ben echt heel benieuwd hoor morgenochtend..nou echt zodra ik iets weet dan laat ik het diret weten.
    Ik hou me zoals jij zegt een beetje vast aan de vorige keren.
    Nou me buik doet nog best wel pijn en voelt erg beurs aan van binnen . we gaan nu lekker naar bed even op bed nog tv kijken. Ik ben nog steeds niet helemaal mezelf en we zijn beiden erg moe.
    Ik hoop dat ik een beetje kan slapen.

Hoe gaat het met julie Mounia en Linda ?
    Dikke knuffel terug e ik duim ook voor jullie..
    Lfs LiAnnxx

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen,

Heb je een beetje kunnen slapen?

Ik heb voor het eerst weer een nacht nergens last van gehad. Ik herstel volgens mij sneller dan de vorige keren.

Maar ik ga nu de hele ochtend voor je duimen hoor!!!

Liefs van mij

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat rot dat de puctie zo zeer deed meis. Ik duim hier nog heel hard voor je mee voor mooie bevruchtingen.

Liefs Zora

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nog een uurtje!!!

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey
    Nou ik heb wel goed geslapen, ik had tabletjes gehad dormicum voor de punctie en lorazepam, dus dat is wel lekker.
    Maar nog een uurtje dan kan ik bellen pff wat ben ik zenwachtig.

Linda fijn dat je ook goed hebt geslapen.

je hoort het zodra ik wat weet

xxLiAnn

19. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    nou ik heb net gebeld en er is maar 1 eicel bevrucht..
    ik kan wel huilen
    Ik had niet verwacht dat ze alle 4 bevrucht zouden zijn , maar 1..
    En nu is het nog maar de vraag of hij goed door gaat delen,die man die ik gister aan de telefoon had zei dat ik woensdag ook og mocht bellen of ze goed doorgedeeld zijn, maar ik weet niet of ik morgen bel. Ik reken maar nergens op

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    :( :( :(

jeetje dat meen je niet...

...ik heb er geen woorden voor, pppfff weet echt even niet wat ik moet zeggen.

MAAR WE GAAN KEIHARD DUIMEN dat deze emmy goed gaat groeien, al onze kracht sturen we die kant op, misschien wordt het een hele mooie!!!

Ik snap heel goed dat je rekening houdt met slecht nieuws dat zou ik waarschijnlijk ook doen, dan is de grootste klap vandaag geweest. Nu nog een ellendigerer dag!!! Oh meid ik weet echt nietw at ik moet zeggen, ik vind het heel erg voor jullie!!!

Maar ALS de emmy goed groeit heb je gewoon een kans!!! Net zoveel kans als ieder ander met veel meer eitjes. Ik snap wel dat je misschien niet zo kan denken hoor maar het is wel een feit.

Een hele dikke knuffel van mij, zorg goed voor jezelf, hopelijk vind je die kracht want misschien heb je wel een tp!!!

Heel veel liefs van mij, ik huil met je mee...

ps waarom zou je morgen niet bellen? je moet wel weten of je een tp hebt!!!

Deel Deze Pagina