Hallo Allemaal! Ik heb jullie hulp nodig! We zijn een beetje aan het twijfelen tussen namen. Nu durf ik natuurlijk niet bij directe vrienden en familie te polsen vandaar dat ik dacht om jullie eens te vragen! We twijfelen tussen: Sandro, Stan en Milan Wat vinden jullie? Duidelijke voorkeur en afkeer? Ben erg benieuwd! Dank je wel! Groetjes, Klarinet!
ik vind stan en milan wel leuk en sandro dat vind ik weer helemaal niks. ik zou uit deze 3 gaan voor milan
Ik denk dat je deze vraag beter bij babynamen kunt stellen? Ik vind Stan overigens het leukste. Stond bij ons ook op de lijst, maar de combi met onze achternaam is niet mooi.
Ik vind stan wel leuk, die naam hoor ik niet zoveel. Milan stond ook bij ons op de lijst maar dat is echt een naam die je nu veel te vaak hoort.
Stan vind ik een hele mooie naam en absoluut de mooiste van de 3! (helaas past ie niet bij onze achternaam...)
Lijkt me duidelijk waar ik voor ga Wel jammer dat 'ie tegenwoordig zo populair is idd, maar bij ons in 't dorp (en volgens mij zelfs in de gemeente) is onze Milan de eerste, en enige, Milan. Het verschilt dus ook heel erg per regio, want hier staan ze soms zelfs raar op te kijken van de naam...
Ik vind Stan het leukst, het is een van mijn favoriete jongensnamen! Als tweede keus heb ik Milan (maar dat is misschien ook omdat mijn ex Sander heet, en ik dus zelf nooit voor Sandro zou kiezen). Maar als je nog twijfelt tussen de namen, kun je ze misschien het beste samen met de achternaam uitspreken. Misschien is er dan iets dat er uitspringt... of juist afvalt. Succes!
Ik vind Stan de mooiste! Milan hoor je teveel vind ik en Sandro vind ik echt niet mooi. Houd niet van namen die eindigen op een o.