Hoeveel geld geven jullie als bijv oom of tante 50 jaar wordt en een feestje geeft in een Cafe/zaal? Het gaat dus om één persoon die jarig is.
Ja ik ook, tien euro zou ik voor een normale verjaardag uitgeven, maar voor Sarah/Abraham twintig. Dat is toch wel iets 'specialers', vind ik.
Sowieso een cadeau, waarvan ik dan hoop dat hij/zij het mooi zal vinden. Iets in de orde van grootte van 50 euro vind ik wel redelijk voor zo´n gelegenheid. Maar het kan ook meer zijn, afhankelijk van de persoon om wie het precies gaat.
50 voor Abraham of Sarah. Voor een "normale" verjaardag geven we 20 maar voor onze eigen ouders geven we wel wat meer uit..
Bij ons is een bedrag van 35,- of 40,- per stel tegenwoordig 'normaal' als mensen feest geven in een zaal.
Dit idd, ben zelf ook niet zo van het geld geven eigenlijk. En hoef ook geen grote kado's, dus we houden het zelf ook normaal.
en ook maar 1x 10 en 1x 20 etc etc Maar goed, voor ons ligt het echt aan de band die we hebben met die persoon, binnenkort word mijn moeder 50 en daar hebben we een hechte band mee dus die krijgt wel meer dan 50 euro denk ik, een oom of tante die we zelden tot nooit zien of horen die krijgt 20 euro.