Ben toch niet zwanger he? Help!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door D83, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Meiden help, heb steeds meer t gevoel dat ik zwanger kan zijn maar hoop heel erg dat t gwn te maken heeft met t feit dat alles ontregelt is door de mirena die sinds begin mei er in zit...

Ik heb m laten plaatsen rond m'n ei en werd kort daarna denk n week later on, vrij licht, eigenlijk zo als altijd, 1/2 daagjes wat meer en dan aflopend
    Toen werd k de ronde erna best heftig ongesteld met ontiegelijk vaak migraine en lange bloedingen
    Laatste dag was 12 juni

Nu had k gister en eergisteren roze verlies wat kan duiden op spotting of een lichte tussentijdse bloeding maar omdat k nu wit dik slijm heb schiet k in de stress en hopelijk voor niks
    de reden dat ik schrik was omdat ik witte afscheiding had bij beiden kindjes ipv n menstruatie
    Verder heb ik laatste weken af en aan migraine maar dat valt ook door andere oorzaken te verklaren alleen omdat t nu bijna dagelijks is en ik dat in m'n tweede zwangerschap ook zo heftig had t me nu toch beetje ongerust maakt omdat ik nie de eerste Zal zijn wie gwn door de mirena zwanger is geraakt
    Verder ook wat meer misselijk als anders maar ook wel in combi met de hoofdpijn dus hopelijk gwn allemaal hormonaal door t spiraal wat eigenlijk nie zo moeten kunnen volgens de gyn omdat t plaatselijk zou werken
    Desondanks genoeg verhalen gelezen van vrouwen die toch meer migraine kregen dus daar heb ik m'n kanttekeningen nog bij
    T kan goed en slecht uitpakken en wil t nog even geven
    T is wel t laatste kwa anticonceptie wat ik nog kan proberen en dan heb blijft alleen sterilisatie over maar dat vind ik nog te definitief

Wat denken jullie? Gwn wennen n toch buikje in de war? Zo groot is de kans toch nie dat ie nie goed zit?
    Heb vrijdag pas nacontrole paar eerdere afspraken voor de controle 6 wk na plaatsing kon ni doorgaan door omstandigheden..
    Tot die tijd benieuwd naar jullie ervaringen
    Testen lijkt me nog te vroeg zowiezo omdat ik pas eerste week van juli on zou moeten worden mits m'n cyclus nie gewoon toch in de war is nu

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O vergeet de helft heb al n week gevoelige tepels wat ik nooit heb rond m'n ei
    Kan dat door t spiraal komen?

En heb onrustige darmen, soms diarree zelfs en soms krampjes a la menstruatie die nadert

3. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    het kunnen indd de hormonen zijn maar wie weet mischien toch even testen waneer dit naar jou gevoel kan succes

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik heb er nog 1 liggen maar zomaar 1 van de action maar kan nu ntl nog nie testen denk ik want ben nog maar twee wk niet ongesteld dus zou dan toch nog een week moeten wachten denk ik? Zit normaal max 3 wk tussen en dan ben k weer on

5. Dewimelati

7 jul 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, en nog een test gedaan?
    Ik heb nu bijna 3 jaar een spiraal.
    Maar heb het idee dat ik zwanger ben.
    Ik werd altijd gewoon ongesteld maar sinds 2 mnd niet meer en nu sinds paar dagen pijnlijke borsten, licht misselijk en chaggie. Haha!
    Net test gedaan maar die was negatief.
    Misschien over een paar dagen nog eens doen.
    Maar weet niet zo goed wat te doen...!

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    volgens mijn apotheek kan het de eerste maanden na het plaatsen wat bijwerkingen geven en na ongeveer 3 maanden went je lijf er aan en verdwijnen de bijwerkingen.

7. SANne1987

SANne1987 Actief lid

11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de eerste maanden na plaatsing spiraal ook 'hormoonklachten'. Dit was na 3-4 maanden over en kon toen zorgeloos genieten zonder ongesteld te worden. Voor mij was het de uitkomst.

Ik zou zeggen bij twijfel testen op of later dan de dag dat je ongesteld had moeten worden. Die twijfel verdwijnt ook en dan heb je vertrouwen in dat spiraaltje.

Wel nog ff een kleine kanttekening: meestal plaatsen artsen spiraal tijdens je menstruatie om zwangerschappen te voorkomen. Nu ben jij gewoon ongesteld geworden nadien dus is het niet erg.

8. Jeda1990

Jeda1990 Nieuw lid

12 jul 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal !!
    Ik ben moeder van een dochtertje van 3,5 jaar en heb meteen na de bevalling een mirena laten plaatsen.. Hartstikke fijn, werd gewoon elke maand ongesteld met een cyclus van 28 dagen. Nu heb ik vorige maand een antibiotica gehad en ben dus nu 7 juli niet ongesteld geworden. Ik heb 2 testen van de kruidvat gedaan maar waren beide negatief.. Ik voel me wel echt zwanger en ben ongeveer 2 weken geleden 2 druppeltjes helder rood bloed verloren.. maak me er best wel zorgen om, omdat ik lees over buiten baarmoederlijke zwangerschappen en dat de mirena dan zsm verwijderd moet worden?? Ik ga over 3 dagen voor 3 weken naar ht buitenland en heb er echt geen fijn gevoel bij.. Zou ik te vroeg getest hebben ??

Deel Deze Pagina