Ja, ik! Dat wist ik niet tot ik na drie ringen stopte en mijn man niet wist wat hem overkwam. Positieve bijwerking was dat ik minder eetlust had. Ondanks het verminderde libido zou ik de nuvaring wel weer gaan gebruiken.
Ik kreeg er juist een verhoogd libido van! Vl wist juist niet wat hem overkwam toen ik de nuvaring had. Toen ik de pil slikte had ik juist een libido van 0,0. Ik ben niet lang aan de nuvaring geweest want ik kreeg er buikpijn van en reageerde voor de rest niet goed op deze hormonen, maar dat heb ik ook bij de pil.
Zijn jullie nu niet huiverig door de berichten over nuvaring en trombose? Mn vriendjn moest ermee stoppen omdat ze trombosegevoelig is ivm fam.
Ja, ik merk wel iets verschil. Niet extreem. Voor mijn zwangerschap heb ik een poos lang de nuva-ring gebruikt. Altijd tevreden geweest. Na de zwangerschap gebruikte ik niets meer, maar mijn menstruaties vond ik wel een stuk lastiger om eerlijk te zijn. Ik ben nu drie maanden terug weer begonnen. Net in de periode dat deze negatieve berichtgeving in het nieuws kwam. Toen twijfelde ik enorm. Ik ben nu aan nummer drie bezig en het herhaalrecept ligt in de kast. Enerzijds twijfel ik maar ik zou zo gauw geen alternatief weten dan de pil. Het liefst wil ik niets, maar dan krijg ik dus echt veel te veel last van de menstruaties. Want juist deze klachten zijn dus echt met 80% afgenomen. Vooral de pijnen. Maar eh.. oh ja.. libido.. het is wel anders, maar niet extreem anders.