Libido NA de zwangerschap

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Vlinderbloem, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Maar ik hoor er nogal vaak negatieve verhalen over, dus heb dat nooit aangedurfd. Heftige menstruaties, pijn, ontstekingen...? Of zijn dat fabeltjes?

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Tja dat is voor iedereen verschillend denk ik. Van ontstekingen heb ik nog niet gehoord.
    Mijn menstruatie is wel wat erger ja. Maar niet schokkend. Het weegt hier absoluut niet op tegen 5 jaar geen zorgen. Van het plaatsen heb ik niks gevoeld.
    Van hormoonanticonceptie heb ik meer last gehad.
    Maar zoals ik al zei, iedereen is verschillend. Maar ik hoor meer klachten over de pil dan over een koperspiraal.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hmm toch wel interessant dan. Ik heb normaal gesproken vrij lichte menstruaties, dus een slag heviger zou nog steeds niks dramatisch zijn.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

hier is het eigenlijk niet veel veranderd sinds de kinderen. Tijdens mijn tweede zwangerschap had ik zulke zware bi dat seks op een gegeven niet meer kon, daar was ik heel boos om :D daarna duurde het even voor het weer helemaal op gang kwam en nu loopt het weer bijna als vanouds.

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    nog niks hier, merk wel dat vl weer zin krijgt..hij mekkert over wanneer ik nou weer eens aan anticonceptie begin :p. maar ben er nog niet uit wat ik wil gaan gebruiken, aangezien de pil ons een mooie gezonde dochter heeft opgeleverd.
    opzich wel zin hier dus, maar merk dat het er van mijn kant toch een beetje bij blijft, vind het wel even goed zo.

voor de zwangerschap deden we het meerdere keren per week, tijdens de zwangerschap in het begin ook meerdere keren, maar vanaf 26 weken niks meer. ivm dreigende vroeggeboorte durfden we het niet meer aan. hoop dat het weer als vanouds gaat worden hier, maar dan zal ik mijzelf toch eerst een schop onder mijn kont moeten geven.

6. Julez

Julez Actief lid

20 jul 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, ik heb ook gemerkt dat mijn libido tot het nulpunt zakte toen ik aan de pil was.....pas toen ik stopte merkte ik enorm verschil! Hier komt hij er dus ook niet meer in ;). Omdat wij jaren in de MMM hebben gezeten zag ik na de bevalling het nut er niet van in, en hebben we tijdelijk condooms gebruikt, omdat ik een halfjaar zeker niet zwanger mocht worden na de KS. (Op advies van gyn)

Na 3 weken na de KS hadden wij seks, ik kon niet langer wachten :-D. Vloeien was zo goed als gestopt, toen durfde ik het wel aan. Ik kan zeggen dat ons seksleven prima is, en na ieders tevredenheid. Waar ik wel van baal is dat mijn hormonen zo overduidelijk aanwezig zijn. Die week van de eisprong krijg ik er geen genoeg van, om die week daarna zin te moeten "maken".

Hebben meer dames dat?

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hier een super laag libido, maar dat komt denk ik dat het soms toch nog wel pijn doet. Op de een of andere manier droog ik snel op zeg maar en dan komt hij er moeilijk in. Wat een gedoe is dat altijd weer. En met dit warme weer heb ik al helemaal geen zin in dat geplak.
    Slik nu de Cilest pil, deze zou je libido iets moeten verhogen, in ieder geval niet verlagen zoals de Cerazette die ik tijdens de borstvoeding slikte. Dat was toen helemaal drama.
    Over een maand stop ik weer met de pil, hoop zo dat mijn libido dan weer normaal wordt en dat ik niet zo snel 'opdroog'

8. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Tot 6 maanden was het nog niet wat het geweest was, 2 x per week meestal maar sinds 6 maanden zijn we weer als vanouds aan het sporten:) eigenlijk iedere dag weer en soms zelfs 2x haha.

9. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Tijdens mijn zwangerschap laag en nu nog lager om niet te zeggen noppes... Maar komt ook omdat sinds kort mijn moeder bij ons woont en ik kan het gewoon niet opbrengen, haha. Moet als onze verhuis gedaan is hier toch wel even weer werk van gaan maken....

10. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Dat was ook t eerste wat bij mij opkwam toen ik t onderwerp las.:D Na jaar nog steeds bekkenpijn. Als mijn vriend daar ook nog tegen aan gaat zitten 'botsen'.:( Aaaarrrrgghhhh. Ik wil er een keer met mijn ha over praten, maar eerst meer herstellen.

Deel Deze Pagina