Hier niet echt een verhoogd of verlaagd libido tijdens de zwangerschap, zo'n 3 tot 4 keer per week. Na de zwangerschappen weer sex na 'n dag of 3. Nu is het wel wat minder, omdat we allebei moe zijn. Zitten gemiddeld op zo'n 2 keer per week.
Bedankt dat je met mij meedenkt. Dan wordt je toch ongesteld? En krikt dat je libido omhoog? Had al wel naar een koperspiraaltje gekeken. Maar schijnt dat je dan ergere menstruaties van krijgt.
Bij ons heeft het heel lang daarna geduurd omdat het erg pijnlijk was nog maanden na de bevalling. En nu Kleine Meneer 3 is, komen we nog steeds met moeite aan 1 keer per maand gemiddeld.
Hier is het libido ook ver te zoeken. Maar dat was voor de zwangerschap eigenlijk ook al zo. Na de seks roep ik altijd 'dat moeten we vaker doen' maar ja.... Moet me er echt toe zetten en dan is het heerlijk maar dat lukt vaak gewoonweg niet. Vind het wel heel jammer hoor, zou graag meer zin hebben zowel voor mijzelf als zeker ook voor vl
Daar kan ik heel kort over zijn...het was 0,0 Het is nu nog steeds niet wat het geweest is maar dat komt omdat we vaak gewoon te moe zijn.
Precies wat ik dacht! Na drie dagen heb je toch nog wel bloedverlies en/of stolsels. Nou was ik flink gehecht, dus moest er na 3 dagen echt nog niet aan denken, maar ook zonder de hechtingen had ik mijn vriend echt niet zo ver gekregen om na 3 dagen al weer van bil te gaan hoor
Mijn man had even te veel gezien tijdens de bevalling. Dus netjes zes weken gewacht na de bevalling hihi. Wel niet onmiddellijkz oals vroeger, deed best wel wat zeer. Kwam na een viertal maand weer goed. Maar wat is weinig en wat is véél. Las hier dat twee keer per week weinig is maar dat vind ik net een heel goede frequentie.
Wij hebben sinds de positieve test niks gedaan, wij vonden het idee niet bepaald fijn, er zit toch een baby erin na mijn keizersnee 4 maanden geleden 3 keer gedaan. Gelukkig zitten wij met mijn man op dezelfde lijn en vinden het niet zo belangrijk. Ik kan ook niet zeggen dat ik het mis. Ook voor de zwangerschap deden wij het niet elke week, dan was het ook extra fijn. Elke dag moet ik echt niet aan denken.
Het is echt minder geworden, maar dat ligt absoluut aan de pil! Ik slik hem nu alweer een maand of 5 helaas. Overweeg toch maar over te stappen op iets anders.... frequentie is gemiddeld 2x per week, maar het kost me vaak erg veel moeite zin te maken
Een spiraal bevat een stuk minder hormonen dan de pil.. De ene vrouw wordt wel ongesteld en sommige hebben bij een mirena spiraal geen menstruatie. Maar hoe dat bij de koperspiraal zit weet ik niet. Je kan voor advies ook altijd overleggen met je huisarts en/of gynaecoloog. Misschien hebben ze nog andere 'dingen'
Bij mij bleef ie net zo hoog als voor de zwangerschap. Hahaha. Helaas voortijdig gebroken vliezen, bij 27 wkn, dus toen mochten we niks meer doen, om infecties en weeen te voorkomen. 2 wkn na de ks weer voorzichtigaan begonnen. Maar heb na de ks ook helemaal geen last meer gehad van bloedverlies.
Ik word met het mirenaspiraaltje wel ongesteld maar een stuk minder dan voorheen. Het wennen heeft wel een tijdje geduurd. Hier is het libido altijd goed geweest het enigste dat veranderd is dat je nergens na hoeft te kijken, geen pil, geen condoom. Je heb ook echt een stuk minder hormonen in je. Bij de pil had ik altijd migraine, sinds het spiraaltje minimaal. Enigste probleem wat wij hebben gehad is dat het draadje te lang bleef waardoor mijn vriend tijdens het vrijen zei dat ik pikte maar na een knipbeurt van de gyn was dit ook over
Geweldig omschreven. Nee hier ook niet hoor. Zowel manlief als ik hadden even een trauma na de bevalling. Voelde ook echt als een slachtveld. Na 3 dagen. Voor geen 3 miljoen.....
Nah mijn Libido is nooit echt hoog geweest tijdens mijn eerste zwangerschap was het ook net zo maar tijdens mijn tweede en erna is het echt totaal weg ik ben niet echt beschadigd van onder maar wel gevoeliger, dan bedoel ik pijnlijker dus nee van mij hoeft het helemaal niet meer maarja man moet zijn behoeftes kwijt he