Wij waren na 3 dagen weer in bedrijf! En vrijend gemiddeld 4 x per week. Mijn man zijn libido is mega hoog maar doordat hij zo'n charmeur is en mij altijd opwarmt is 4x per week echt gemiddeld met vaak uitschieters naar 5 x. I love sex !
Op het moment even niet (zit niet helemaal lekker in mijn vel, komt wel weer goed) maar over het algemeen heb ik een hoger libido dan mijn man ja.
Ik snap echt helemaal wat je bedoeld en hoe je je voelt echt waar ik zit hier zelf ook al erg lang in! Even een knuf want veel mensen zullen het niet begrijpen want "het is toch maar seks?! Zo belangrijk is dat toch niet!" Het word wel even een hele andere koek als je in zo'n situatie zit! Dat je eigen vent die je zou willen je keer op keer afwijst.
Ik vind seks superbelangrijk! Een van de belangrijkste dingen in het leven zelfs. Ik zou er niet zonder kunnen/willen.
Wij vrijen minder vaak sinds de bevallingen (2x per maand ongeveer, voorheen 1x per week), maar de seks is wel veel beter geworden! Ik weet niet precies waar het aan ligt, mijn lijf is uitgezakt en ik weeg meer dan ooit (buiten zw om dan), maar ik voel me echt enorm sexy , als we seks hebben dus. We werken allebei 32 uur, 2 kids van 2 en 3, ik heb gewoon niet meer energie. En ook de behoefte niet. Maar gelukkig zitten we redelijk op 1 lijn.
Wij vrijen bijna nooit. Voor mij zeer acceptabel, maar ml baalt enorm. Hij voelt zich ook vaak afgewezen. En waarom ik dat niet wil??? Kon iemand het me maar vertellen. Ik ben vaak moe of heb pijn aan m'n lijf. Val vaak al vroeg op d'r bank in slaap en heb daarna geen zin, dan wil ik gewoon verder slapen. 'S ochtends is niets, want ons zoontje maakt ons altijd wakker. Als het al gebeurt is het al tijdens het middagslaapje van zoon. Dan kan ik daarna gelijk in de douche.. Want toen we vaker vrijden vond en vind ik het deel daarna zo vies. Dat je rondloopt en er nog wat uit je komt, als bij ongesteld zijn. Bah.
Het helpt ook wel als je partner je opwarmt, natuurlijk. Ik moet ook vaak in de stemming komen. Zelfs als ik heel moe ben, werkt het meestal wel
Voor dat opwarmen sta ik meestal niet open. Dan geef ik al aan dat ik er te moe voor ben (of wat voor reden ik dan ook heb). Hij probeert me dan soms nog over te halen, maar aangezien ik daar een hele tijd terug erg boos over ben geworden houdt hij nu (gelukkig) eerder op. Als hij dan 1 avond liet blijken er zin in te hebben kon ik tot het gebeurde niet normaal richting m'n bed. Waardoor de zin helemaal ver beneden vriespunt raakte. Hij hield dat soms weken vol en pas op nadat het was gebeurd.
Hier gemiddeld 1a2 keer week, vaker 1 als 2. Hier heeft het niet zo zeer met 'zin' te maken maar gewoon met tijd/drukte. Op vakantie bijvoorbeeld gebeurd het veel meer. Ik werk 1a2 avonddiensten per wk,mijn man een vaste (andere) avond, daarnaast nog sporten/bezoek/avondje met een vriendin weg. We zijn blij als we 1a2 keer per wk gelijktijdig in bed belanden. Was ook zo voor de kleine er was. Er is dus mbt voor de zwangerschap niets veranderd met nu. Ach we voelen ons er goed bij,en als we het doen doen we het goed
Ik ga toch ook maar weer eens kijken naar andere anticonceptie. Toen ik drie jaar geleden stopte met de pil omdat we een kindje wilden, heb ik bijna gezworen dat ik nooit meer aan de pil zou gaan. Ik voelde me veel beter en ik vond het freaky hoe m'n lijf moest ontwennen van die shizzle die ik altijd had geslikt en wat voor verschil het maakte. In die tijd en tijdens de zwangerschap lustte ik er wel pap van, man kon niet ongezien in z'n boxershort langs lopen of ik had m'n klauwen er alweer in geslagen Na de bevalling koos ik voor gemak en begon weer met de pil, maar al die tijd toch wel in m'n achterhoofd gehad dat het anders zou moeten...
Sterrefeetje: ja op zich wel. Al is het niet meer als voor de bevalling. Geknipt en gescheurd en nog steeds pijnlijk nu ruim 2 jaar later. M'n man doet erg voorzichtig, ligt echt niet aan hem. Hij is lief voor me, gaat voor het vuur voor me en is aantrekkelijk, maar ik ben/ raak gewoon niet opgewonden. Ik vind dat gevoel daarna gewoon echt vies, gebruik ook nooit alleen maandverband als ik ongesteld ben, want dat vind ik net zo'n smerig gevoel. Heb er wel eens over gedacht om een tampon te gebruiken die dag, maar dat lijkt me onhygiënisch (iemand ervaring?) hoe lossen jullie dat op, of ben ik de enige die dit voelt en vies vind?
Libido??? Was da??? Dacht dat het misschien samen kon hangen met de borstvoeding (gebruik geen ac op dit moment) maar lees dat meer vrouwen dit hebben na de bevalling. Soms wel zin maar echt veel minder terwijl ik tijdens de zwangerschap echt heel erg vaak zin had maar mijn man het op het einde een minder fijn idee vond.
Ik vind het ook vies hoor, maar het hoort er een beetje bij Wij gelukkig vaak avond sex dus dan ben ik gewoon thuis en ben ik van het gedoe af de volgende ochtend. Verder heb ik van die mini inlegkruisjes voor het geval dat.. En anders ga je het met condoom doen? Dan heb je iig dat 'gedoe' niet.. (Al haat ik zelf die dingen..)
Ja dat vind ik ook hoor, maar als ik het er met bijvoorbeeld met vriendinnen of forum over had omdat ik me er zo afgewezen/onaantrekkelijk door voelde elke keer kreeg ik vaak reacties "ach doe niet zo moeilijk het is toch maar seks" of "wees blij! Geen getrek aan jou lijf" Tja...
Ik heb nooit echt een hoog libido gehad, vond en vind nog steeds andere dingen belangrijker (knuffelen, met elkaar praten). Maar sinds de komst van de kleine is alles tot een vriespunt gedaald. Tijdens de zwangerschap eigenlijk al, elke aanraking was er 1 te veel. We doen 'het' nog wel af en toe, maar meestal ben ik blij als ik aan het eind van de dag kan slapen. Vriend vind het niet leuk, maar hij weet dat ik niks tegen mn zin in doe. Als hij echt nood heeft, pakt ie zn hand maar.
Nuvaring miss? Ik gebruikte die ook had geen last van een laag libido en nu ik geen anticonceptie gebruik merk ik geen verschil is nog hetzelfde.