Libido NA de zwangerschap

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Vlinderbloem, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Soooow.. je zou er schraal van worden :$

Nee kan het me echt niet voorstellen. Mijn man vraagt nooit of ik zin heb dus hoef niet proluisteren te zijn ;)
    en ja heb ook weleens toegegeven als ik merkte dat hij iets meer dan knuffelen wilde maar hier werkt dat niet. Als ik zelf niet in de mood ben kom ik er ook niet in. heb sowieso wel al een uur nodig van te voren, laat staan dan.. Maar ben ook veel te moe nu en beeb is vaak wakker.

Bij de vorige was dit een hele strijd en voelde ik me ontzettend schuldig, nu hadden we van te voren zoiets van we maken ons erniet meer druk over we zien wel hoe het lopt. Tegen je zin willen we toch geen van beide.

Laatst zei ik nog tegen mn man, ach over 10 jaar doen we het vast wel weer. Hij moest hard lachen en beaamde dat meteen. Houd de humor erin ;)

2. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    :$ ik moet er ook niet aan denken .... 20x .... maar ieder zn ding :)

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

:-0 jeempie 10 a 20 x per week?
    Dat is gemiddeld 2 a 3 x per dag.
    Daar heb ik werkelijk geeneens de tijd voor.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

PROEST!!!:D

3x en 2 uur per dag .... aan mijn hoela!

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Hihi.. (Of het is een typefout.)

6. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Een type fout is het niet.. Ik ben ook geen man dus overdrijven over ons sex leven doe ik ook niet.

Wij kijken weinig tv zeg maar.

Moet ook zeggen dat al onze kinderen van 19:30 tot 07:00 op bed liggen. Dus wij hebben in de avonden tijd genoeg en in de ochtenden.

Misschien scheelt het ook wel dat ik geen werk heb?

Wij praten er erg graag over en ook vaak. Dus ik luister daar goed naar.

Met mijn ex kon ik er absoluut niet over praten en had ik daar ook geen behoefte aan.
    Dus ik denk ook dat het per relatie enorm verschillend is.

Wij dachten dat het door de verliefdheid kwam en het wel minder zou worden. (daar wachten we nu nog op)

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik proest hier m'n drinken over het beeldscherm. :D

Maar zo hé, 20 x per week, oei oei... Nee, dat is het hier nog nooit geweest en zal het ook nooit worden. (gelukkig ;))

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Oh maar daar hoef je neit op te wachten als dit goed is voor jullie, oke toch?

Wij kijken geen TV en ik werk ook niet, de oudste sliep ook tot 7uur maar meer dan 1 keer per maand werd het nooit. Geeft niet.
    Jouw vorige ervaringen spelen ook mee denk ik.Maar goed, s ochtends voor 7uur zijn wij beide niet aanspreekbaar, 'vroeger' al niet.. Voor 22.00uur vind ik not done, er kan iemand komen.. daarna ben ik te moet. Punt.

9. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ik heb er ook wel eens gesprekken over met vrienden van ons. We krijgen vaak te horen dat we een probleem hebben en dat het niet normaal is.

Echter ben ik de laatste die andere mensen gaat beoordelen om hun sex leven.

In de ogen van een ander is het toch nooit goed ;)
    Te veel , te weinig, te kort, te lang, zonder passie of obsessief.

Het grote geluk is dat we allemaal een eigen partner hebben en we niet hoeven te ruilen met iemand anders :D

10. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Nou, dat lijkt me ook zwaar overdreven, een probleem. Ik moet er zelf niet aan denken, maar om het een probleem te noemen? Nee hoor, als je beide tevreden bent, is er niets mis.

11. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ik zeg altijd maar zo:

Iets is pas een probleem als je er een probleem van maakt!

:cool: Ik heb er geen problemen mee, mijn man ook niet.
    We zijn niemand tot last.
    We gebruiken geen drugs, drinken niet, roken niet.
    ;)

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Maar dan nog geen haar op mijn hoofd die er aan moet denken het 3x per dag te doen...;)

13. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Voor de zwangerschap was het wel wat vaker in de week. Na de zwangerschap moesten wij zoiezo 40 dagen wachten i.v.m. geloofsovertuiging en meneer had er zelf ook geen zin in (hij noemt mijn uitscheuring een uitbarsting haha).. toen slikte ik de pil nog niet en liep letterlijk op mijn tenen zo graag moest ik! Maar sinds ik de pil slik, damn helemaal gedaald na 1 keer per week. Ik wil ook stoppen met de pil en ga denk ik over na condooms.

14. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Libido tijdens de zwangerschap was ver te zoeken,
    maar na de zwangerschap kwam die meteen weer terug.
    Anderhalve week na de zwangerschap al :D

15. lindalatten

lindalatten Nieuw lid

30 jun 2013
    3
    0
    0
  16. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    drama
    voor de zwangerschap goed
    tijdens niet omdat ik bang was dat er daardoor iets mis ging gaan
    en na een ramp

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Voor de laatste twee dames: zijn jullie ook weer aan de pil gegaan? Ik begin een patroon te zien namelijk. ;)

18. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Pil = libidokiller
    Pil komt er hier niet meer in

19. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ik denk niet dat dit bij iedereen zo is. Voor mijn zwangerschap was ik aan de pil, nu niet... maar we hadden toen toch echt meer seks dan nu hoor.. ;) ... en het is natuurlijk ook niet alleen maar afhankelijk van de vrouw nietwaar.

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Voor de zwangerschap was het al minder omdat we in de mmm terecht kwamen, omdat mijn vriend onvruchtbaar is gebleken. Als de aanzet er al toe was kon ik het niet meer ik associeerde sex met iets wat niet kon, zelf zwanger worden. Toen we na de icsi en tese operatie met complicaties van vriendlief en bij mij zwanger waren is het op een hand te tellen geweest, was als de dood dat het niet goed zou zijn....onzin weet ik maar goed. Na de zwangerschap ook lang geduurd, en nu nog steeds niet optimaal.....maar we vinden het beide goed zo en houden zielsveel van elkaar. Ik ben blij als ik 's avonds in bed lig ben dan echt helemaal stuk, zeker nu met al ruim 1,5week weinig slaap ivm met doorkomende tandjes....

Deel Deze Pagina