Voor de zwangerschap zo'n 4x per week, tijdens de zwangerschap bijna niet meer,.. misschien 1x in de 2 maand ofzo maar vanaf de 2e week na de bevalling weer 4 a 5x per week.. dus hier niks aan de hand
Voor mij is het prima zo, m'n vriend zou wel elke dag willen. Ik denk zo'n 2 a 3 keer in de week. Dit was het zelfde als voor de kids, alleen met de zwangerschappen, stond het op een laag pitje...
Voor de kinderen deden we het wel iets vaker (4 keer per week ofzo) en nu gemiddeld zo'n 2 keer per week. De ene week helemaal niet en de andere ineens 4 keer. Mijn man heeft minder zin dan ik.
voor de zwangerschap bijna dagelijks, tijdens zwangerschap nog 3 keer per week, na de zwangerschap een periode van laat ik het zo zeggen keren waren in 1 jaar op 1 hand te tellen inmiddels is het weer terug naar 3 keer per week soms meer soms minder
Voor de zw prima, tijdens werd het minder ivm klachten en na is het noppes. Dit komt door mij, de bevalling was heel heftig, ben gescheurd en geknipt, is vreselijk gaan ontsteken, heb vervolgens een herstel operatie gehad en nu zit er heel veel litteken weefsel. Ik heb geen libido en om eerlijk te zijn durf ik eigenlijk niet. Ik moet in oktober naar de gyn, voor die tijd moeten we het geprobeerd hebben, want ze moet weten of het sowieso lukt of niet, als het niet lukt, staat me nog een operatie te wachten. Wat een ellende
Ik ook,als het aa mij ligt gebeurd het 1 keer per jaar denk ik als ik dronken ben haha...nee niet grappig,hebben er vaak mot om. Geef hem dus maar zn zin en dan komen we uit op 1 keer per week.
Hier is het volgens mij prima! Voor de zwangerschap was het echt vaak! Begin van de zwangerschap ook, heerlijk! Toen iets minder geweest (zo'n 2x in de week) en nu... Poeh, ik lust er wel pap van! Ik vind m'n vriend aantrekkelijker dan ooit en hij mij ook! Ik vind het zo'n mooi,fijn,geweldig idee, dat ZIJN kindje in mij groeit, en dat maakt hem, voor mij, heel erg sexy/aantrekkelijk! We vrijen wanneer we zin hebben! Soms 5x per week, soms vaker, soms minder! Maar hoe dan ook; Ik ben niet ontevreden en vriend volgens mij ook niet haha!
Woooow, wat hebben sommige meiden hier vaak seks!! Ik word er bijna jaloers van Voor de geboorte van onze dochter deden we het ongeveer 4 keer per week, nu zijn we blij als het 1 keer per week lukt We zijn vaak veel te moe. Manlief geeft gelukkig aan er geen problemen mee te hebben, maar ik baal er toch wel een beetje van. Ondanks dat kan ik vaak de energie niet vinden om ermee te beginnen..
Hier was 't altijd heel hoog, na de geboorte van Milan werd 't iets minder, maar na Isabelle is 't weer heel hoog geworden.
Wow ik val buiten de boot hier Voor de 1e, meerdere keren per dag. Daarna is het wat minder geworden. Tijdens zwangerschappen mogen we helaas geen sex hebben... Dus is het wel even afkicken. Ben benieuwd hoe het straks is.. Met 3 kids waarvan er dan 2 nog niet geheel doorslapen
Voor de zwangerschap was het, denk ik, zo'n 3 keer per week gemiddeld (soms enorme pieken en soms een weekje niets) Tijdens de zwangerschap gebeurde er helemaal niets Na de zwangerschap het eerste jaar ook errrrg weinig En nu weer redelijk normaal, dus zo'n 2 a 3 keer per week gemiddeld, met enorme pieken en flinke dalen. Maar we zijn er allebei wel tevreden mee, al zou man soms wel wat vaker willen. Hij heeft echter liever dat ik het met zin doe dan dat ik zin máák, dus hij laat het initiatief overwegend aan mij. Werkt prima.
*Kimmeding loopt naar de kast om woordenboek te pakken en LIBIDO op te zoeken* Voor onze dame regelmatig en na onze dame niet regelmatig hahaha. Iki moet echt zin maken want anders gewoon zomaar 3 maanden niet. Moet wel zeggen nu ik weer gestopt ben met de pil ik wel weer regelmatig zin heb en dat had ik niet spontaan meer.
Hier niet zo denderend, ik heb wel zin maar het doet een beetje pijn nu en ik moet constant plassen. En mijn vriend is momenteel heel druk met zijn werk. Voor mijn zwangerschap was het ook niet zo denderend verder hoor, denk 1/2x per week. Ik vind het wel jammer af en toe, vooral omdat hij niet wil en ik dan weer het idee heb dat het aan mij ligt. Vaak ruzie om gehad maar nu vind ik het stiekem wel even prima
Ik heb weinig met sex Mijn man wil vaker, maar we komen uit op 1 keer per week, soms 2 keer. Ik neem bijna nooit het initiatief. Als we bezig zijn, vind ik het lekker, maar er is een drempel waar ik niet overheen kan.
voor de eerste, nihil, 1 keer per week, soms 1 keer per 2 weken, na de eerste 5 a 6 keer in de week, na de 2e weer een stuk minder maar ook daar zitten we nu weer 3 a 4 keer per week
Voor de zwangerschap; elke dag en vaak wel 2x, soms 3! Tijdens de zwangerschap; in het begin niet, was erg ziek. Daarna wel wat meer maar gemiddeld denk ik zon 1 a 2 per week. Laatste paar weken van de zwangerschap helemaal niet.. Sinds een half jaar zit het weer aardig op de rit. Doen het meerdere malen per week, de ene keer dagelijks en de andere keer wat minder. Ligt er net aan wanneer we beiden zin hebben maar ik klaag niet