Libido

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

voor ik zwanger werd van de 2e had ik even de mirena. echt vreselijk helemaal geen libido meer. nu heb ik een afspraak staan voor een koperspiraal. voor mezelf vind ik dat de beste oplossing. nu dus nog condooms zal eerlijk zeggen dat ik dus liever nog 3 weken lang wel aan onthouding ga doen ipv sex met een rubber. niet goed voor mn libido.:)

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    morning after pil? of gewoon de pil.

ik had altijd mirena spiraal.
    nooit klachten gehad, was er super tevreden over.
    maar dat verschilt per persoon denk ik.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    morning after pil? :(

4. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Nu ik dit zo lees zou het dus aan de pil kunnen liggen een laag libido?!
    Ik ben echt een superleek daarin.:) Heb eigenlijk nooit verder gekeken
    dan mijn neus lang is.;) Dacht juist dat mijn zin totaal weg was
    doordat ik niet lekker iin mijn vel zit.
    Dus een koperspiraal zou de oplossing moeten zijn???
    Zo komt het harde gesnurk van me vriend toch nog eens een keer
    van pas, waardoor ik niet ken slapen.:D

5. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Zijn er meer nadelen aan de prik pil...
    En is het geen zin meer gelijk vanaf het plaatsen van de prik pil gekomen of langzaam steeds minderzin?

6. Tese

Tese Niet meer actief

Even uit ervaring: zodra je met wat voor een vorm van anticonceptie begint is je libido vrijwel meteen weg.

De pil kan ik sowieso niet meer nemen. Tijdens mijn tweede zwangerschap heb ik pds ontwikkelt en de pil is niet betrouwbaar dan.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Prikpil mocht ik niet van de dokter. Hij zei dat je daar over het algemeen best van aankomt en ik was al veel te zwaar. Ook is hij bij flink overgewicht minder betrouwbaar. Maar ik heb een naaldenfobie dus dat vond ik niet erg.

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb het juist andersom. met spriaal had ik een hele grote libido en nu........ hij is weg

9. Trees

Trees Niet meer actief

Het plaatsen is pijnlijk, menstruaties kunnen met een koperspiraal langer, zwaarder en pijnlijker worden en de betrouwbaarheid is 99,5%. Ter vergelijking de pil heeft een betrouwbaarheid van 99,9%. Het koperspiraal is dus iets minder betrouwbaar en mocht je zwanger raken ondanks de spiraal is de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap iets groter.

Voordelen. GEEN hormonen, het koper zorgt ervoor dat het zaad trager wordt. Mocht er desondanks een bevruchting plaatsvinden zal het koper een innesteling tegenaan, doordat het koper het baarmoederslijmvlies negatief beinvloedt. Sommige mensen vinden dat een rotidee, dus wel iets om je te beseffen. Fysiek merk je daar zelf niks van. Verdere voordelen vond ik dat je een natuurlijke cyclus hebt met alle bijbehorende natuurlijke schommelingen en eisprong (libidoverhogend ;)) en dat je voor minimaal 5 jaar klaar bent. Het verwijderen stelt echt helemaal niks voor.

10. Trees

Trees Niet meer actief

De MAP als anticonceptie :(. Lijkt me niet de echt de bedoeling....

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier ook de pil de deur uit omdat ik er persoonlijk door verander.
    Hier zou een zwangerschap eventueel nog welkom zijn dus wij gebruiken op het moment niks en we zien wel.

Voor jou is dat de oplossing niet las ik..
    Ik zou even na de dokter gaan en het met hem bespreken als ik jou was.

Succes hoor!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Thanks meiden!

13. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb van nature al niet zo'n sterk libido (1x per week vind ik prima), maar met hormonen is hij idd nog minder.
    Heb nu mirena, maar ben er nog niet erg blij mee, alhoewel ik me wel redelijk mezelf voel. Ik merk nu wel minder van de hormonen dan toen ik de pil slikte (in mirena zit 50 keer minder hormonen).

Mijn probleem is dat ik me het lekkerst voel als ik zwanger ben of aan het ontzwangeren ben... qua humeur en huid/haar, niet qua libido of moeheid. Zit nu onder de puisten en ben chagrijnig als de pest elke maand...

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mijn libido veranderd niet door de pil, dus die werkt voor mij prima. Misschien kun je indd eens je huisarts raadplegen en kijken wat die er over te zeggen heeft. Spiraal ben ik persoonlijk geen voorstander van, het idee dat er wel een bevruchting plaats kan vinden maar verder gewoon geen kansen heeft vindt ik heel raar en eigenlijk gewoon eng. Omdat uit elke bevruchting gewoon een prachtig, gezond kindje kan groeien. Maargoed, dat is persoonlijk en veel meiden zijn er wel blij mee. Als jullie zeker weten dat je geen kinderen meer wilt, kun je indd eens denken aan sterilisatie..

15. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier de pil ( microgynon 30 zonder stopweken ivm niet ongesteld mogen worden voorlopig) maar geen klachten over libido hoor!!

Deel Deze Pagina