libido

Discussion in 'Zwangerschap' started by wanna be a mama, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Bij onze dochter en zoon was mijn libido gedaald tot ver onder het vriespunt. Bij deze zwangerschap is het totaal anders..
    Dat zelfs mijn man af en toe denkt: Leona laat me even met rust :)

2. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

Sep 26, 2012
    1,184
    0
    0
    Mijn libido is echt beneden alle peil... Kan ooit ook echt kwaad worden als ik even lekker wil knuffelen, en meneer dat verkeerd oppakt... :)

En als t er dan toch van komt, moet ik echt moeite doen om in de stemming te komen... :( Klaarkomen krijg ik ook mega harde buiken van, dus dat laat ik ook maar achterwege :(

Door de BI wordt het ook steeds moeilijker om een standje te vinden waar ik nog lekker in lig/hang/zit, dus eens per 2 of 3 weken... daar moet ie t mee doen ;) (en ik ook...)

3. vlin85

vlin85 Lid

Jan 20, 2013
    94
    0
    0
    Flevoland
    Mijn man wil er niks meer van weten, na de eerste echo al niet meer!
    Hij vindt het een raar idee.
    Ik moet wel zeggen dat als ze zou trappen ofzo tijdens seks dat je dan gelijk niet meer opgewonden bent. Tenminste dat denk ik :) want heb al heel lang geen seks meer gehad.
    Hij wordt soms bang van me, haha, noemt mij loopse teef.

4. KayaLola

KayaLola Bekend lid

Apr 25, 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het ook beneden vriespunt.. vind het soms gewoon zielig voor me kerel.. die zegt ook.. ik ben geen pandabeer haha.. (www.pandapunt.nl)

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Hier ook laag libido, gelukkig manlief ook haha..

Als het er eens van komt stelt het niet veel voor, m'n buik zit in de weg en heb geen zin om alle standjes van de kamasutra te proberen om er nog wat van te maken haha :D

6. jennsch

jennsch Actief lid

May 28, 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoe zeer ik het eigenlijk sneu voor manlief vind is het hier ook gedaald tot het vriespunt.
    Ik voel me niet aantrekkelijk, eerder vies, dik en bah.
    Hoevaak hij ook zegt dat dit niet zo is, en me overlaadt met gemeende complimentjes, helaas voor hem, zo voel ik me...

arme man van me.

7. nono

nono Niet meer actief

Pfff hier zit het er ook niet in..... absoluut geen zin.. spijt mij voor man lief maar hij heeft gelukkig z'n hand nog. :p lol.

8. Derbi

Derbi Niet meer actief

Hier ook geen zin. Ga ook geen zin maken, vind het gewoon momenteel niet fijn. We zijn de rest van ons leven nog samen, dus die paar maandjes overleven we wel.

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier is het niet meer en niet minder geworden, maar merk wel dat ik soms zin moet maken. Maar heb ook weleens uit mezelf zin. Manlief heeft gelukkig geen probleem met het idee dat ons kindje er tussen zit, hihi. Kleine houd zich op dat moment ook gedeisd, alsof ie d'r niet eens is, haha! We zeggen op dat moment ook niks over de kleine, zelfs als ik 'm wel even voel, dan doe ik net of ie even niet bestaat.
    Sex schijnt wel erg gezond te zijn tijdens de zwangerschap, niet alleen voor je eigen lichaam, maar ook voor de kleine, er komen hormonen vrij waar de baby zich ook prettig van gaat voelen. En trouwens, eigenlijk is het ook gewoon heel logisch, ouders die tonen dat ze van elkaar houden geeft een kind toch ook een goed gevoel, zelfs als ie nog in de baarmoeder zit.

10. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ohhh ik wou net een nieuw onderwerp openen.. Zie ik dit onderwerp!

Mijn libido is ook gezakt tot ver, heel ver onder het vriespunt! Echt heel erg, vind het ook gewoon zielig voor manlief.. Ik vind 1x per week momenteel echt al een hele opgave.. Gisteravond nog eer met man over gehad, het is bij mij zo erg dat ik zelf eigenlijk geen initiatief neem, Dat het alleen gebeurd wanneer manlief goed zijn best doet.. (Shame on me!)

Iemand tips, hoe ik ingodsnaam mijn libido weer een beetje omhoog krijg?! Haha

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Hier is mijn libido hetzelfde, hoog dus en gelukkig die van mijn man ook.

Tips ja samen in bad of een massage?

12. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Hier jammer genoeg ook een libido die onder het vriespunt ligt..... niet dat manlief mag klagen hoor want we maken het nog steeds gezellig!.... al zou zelf op het ogenblik niet missen!

13. Blondje89

Blondje89 Actief lid

Jun 14, 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    In het begin was mn libido enorm haha! Maar loop nu tegen het einde aan en nu wil ik wel, maar het is niet meer zo makkelijk haha.
    Enorme harde buiken na afloop, tijdens de daad gaat mn buik zo op en neer omdat de kleine aan het bewegen is haha..
    Kom wel sneller klaar nu ik zwanger ben, en ik ervaar de seks ook anders..
    Veel intenser haha

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    In het begin had ik een libido van niks. Een ijskast had nog een hoger libido haha terwijl ik juist altijd veel zin in seks had.
    Sinds een week of 3 is het echt enorm gestegen :D liefst 2x per dag. Af en toe denk ik foei haha maar ik kom inderdaad veel sneller en vaker klaar (voorheen maar af en toe) alles is gevoeliger en ervaar het vrijen ook veel intenser. Heerlijk! Mijn mannetje heeft dus echt niks te klagen hihi

15. Verox

Verox Niet meer actief

Ook hier onder invloed van de hormonen vanaf het begin van de zwangerschap een enorme duidelijke stijging in mijn libido.
    Die hyperseksualiteit was de vorige zwangerschap heerlijk!
    Maar deze zwangerschap heb ik al vroeg operatief een cerclage geplaatst gekregen en nu mogen we geen geslachtsgemeenschap meer!!! Zwaar frustrerend...

16. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas flink omlaag gegaan!! hoop eventueel bij 2e zwangerschap dat mijn libido blijft..

17. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Samen in bad of massage maakt hier niets uit, als ik "aanstalten" maak dan weet meneer niet hoe snel hij weg moet wezen:D
    Die echo's staan nog op zijn netvlies gebrand, en a.s maandag gaat hij mee naar de 3d echo....dan kan ik een spannend avondje echt op m'n dikke buik schrijven.

18. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

May 16, 2011
    728
    1
    16
    Wat zijn er veel met juist een laag libido... ik zou dat juist soms wel even willen.

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Hier is libido hetzelfde, dat van manlief is ook minder, was al minder dan mij maar nu helemaal:(.

Wij doen het vaak "achterlangs":p dan zie je die buik niet zo;).

En ik heb een heel mooi plaatsvervangend apparaat gekocht.

Moet toch wat hè xD.

Maar herken je gevoel wel een beetje:p. Dus succes ermee!

20. beverly

beverly Actief lid

Jan 28, 2008
    294
    0
    0
    Hier bij de eerste een superhoog libido. Van begin tot t einde en vriendlief vond dat wel leuk geloof ik. Deze zwangerschap een veel lager libido.... Heb dan ook al een paar weken enorme zere schaamstreek. Vriendlief kan er gelukkig begrip voor opbrengen. Hoop wel dat t na de bevalling weer normaal wordt hahaha...

Share This Page