Amri doodgeschoten (verdachte Berlijn)

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by wachtend, Dec 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

2. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

Jul 6, 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook zo iets enorm vreemd dat ze telkens weer bij elke aanslag een paspoort vinden van de zo mogelijke dader(s)

3. wachtend

Dat zou ook het laatste zijn wat ik zou meenemen!

4. Ja, maarja, ze kunnen moeilijk netjes vragen of hij alsjeblieft z'n pistool neer wil leggen, zodat er niet nog meer agenten neergeschoten worden :)

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Dit idd, waarom neem je je eigen paspoort mee?! Klinkt meer als iets wat je zou doen om een ander verdacht te maken.

6. wachtend

Ja dat is ook waar. Maar meteen dood beide knieen waren ook goed geweest toch? Dan kan je in ieder geval nog vragen stellen!

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat is niet vreemd. Deze terroristen zijn trots op wat ze doen en willen dat de wereld weet wie zij zijn.

8. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,400
    1,177
    113
    Klopt hun willen sterven als zondaar. En daarbij hun eigen identiteit bekend maken zodat ze er "trots" op kunnen zijn. Ziekelijk gewoon

9. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,467
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat is het enge aan deze gestoorde gekken: ze vinden het niet erg om te sterven. Ik wens niemand dood, maar in gevallen als deze denk ik toch altijd: opgeruimd staat netjes (sorry)
    Liever nog dat ze gepakt worden en langzaam worden gevierendeeld (nogmaals sorry)

10. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    die gedachte kan ik wel begrijpen.
    ik denk er dan ook nog wel bij dat zo iemand de maatschappij ook niet met kosten van een rechtszaak en gevangenis kan laten opdraaien.
    ik hoop dat deze mensen in gaan zien dat geen enkele god vraagt om onschuldige slachtoffers te maken.

11. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,467
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Onschuldige mensen doden is (ook) binnen de islam verboden.
    Maar deze gestoorden vinden de slachtoffers niet onschuldig. Je kunt het uitleggen/verdraaien zoals je wilt.
    Beetje labiel persoon to. een stevige imam... et Viola!

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jammer.

Het liefst had ik eerst ellenlange verhoren gehad en dan een aantal dagen martelingen tot de dood volgt.

13. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Opgeruimd staat netjes, sorry dat ik het zo zeg. Zit zo iemand in ieder geval niet op kosten van de maatschappij in de gevangenis zijn zieke ideeën naar anderen te verspreiden, en je hoeft ook niet bang te zijn dat 'ie vroeg of laat ontsnapt.

Ik vind het vreselijk dat er zulke mensen zijn, vraag me ook echt af in wat voor wereld mijn kindje zo meteen geboren wordt. Ook voor de asielzoekers vind ik het erg, die mensen zijn juist op de vlucht geslagen voor dit soort terreur en nu worden zij door bepaalde groepen aangekeken op wat een stel idioten in het gestoorde hoofd haalt.

14. doedel

doedel Bekend lid

Sep 7, 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    En wat maakt jouw dan beter dan hun?.....

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dan hun? Jaa zeker wel.

Dat zijn geen mensen maar levensgevaarlijke monsters die doden om te doden. Ze vinden andere mensen doden het geweldigste water bestaat. En die monsters leven op dezelfde wereld als mijn kind? Onze kinderen? Dan kies ik voor de bescherming van mijn kind en moeten deze monsters gewoon uitgeroeid worden.
    Er zit geen greintje goed in, helemaal niks.

Ik ben dan wel voor een snelle dood. Wil geen belastingen betalen om vanalles op hun te laten verspillen.

16. doedel

doedel Bekend lid

Sep 7, 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL

Ik praat geen enkele daad goed wat deze beweging doet maar je straft ze dan op een manier die je zelf veracht en dat snap ik dan niet.

Er zal hoe dan ook nooit geen oplossing komen omdat het telkens aktie reactie is.

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het boeit hun toch niet of ze gemarteld worden. Daar kicken ze misschien gewoon op. Toch als ze hun daad hebben kunnen uitvoeren want dan is hun doel bereikt.

Heb je al eens gezien hoe hun de gevangenen martelen? Aan welke martelmanieren boommm of iemand anders ook denkt, zoals hun de gevangenen martelen, kunnen wij zelf niet bedenken.

18. doedel

doedel Bekend lid

Sep 7, 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Het gaat dan toch niet om hun maar om wat JIJ veracht van een ander doe je dan wel bij iemand anders.

Maar goed verschillende mensen, verschillende gedachten.

Edit: Ja ik heb verschillende filmpjes gezien en ik weiger om als een beest te denken, te denken zoals hun.

Share This Page