Ik vind het ook zo iets enorm vreemd dat ze telkens weer bij elke aanslag een paspoort vinden van de zo mogelijke dader(s)
Ja, maarja, ze kunnen moeilijk netjes vragen of hij alsjeblieft z'n pistool neer wil leggen, zodat er niet nog meer agenten neergeschoten worden
Dit idd, waarom neem je je eigen paspoort mee?! Klinkt meer als iets wat je zou doen om een ander verdacht te maken.
Ja dat is ook waar. Maar meteen dood beide knieen waren ook goed geweest toch? Dan kan je in ieder geval nog vragen stellen!
Dat is niet vreemd. Deze terroristen zijn trots op wat ze doen en willen dat de wereld weet wie zij zijn.
Klopt hun willen sterven als zondaar. En daarbij hun eigen identiteit bekend maken zodat ze er "trots" op kunnen zijn. Ziekelijk gewoon
Dat is het enge aan deze gestoorde gekken: ze vinden het niet erg om te sterven. Ik wens niemand dood, maar in gevallen als deze denk ik toch altijd: opgeruimd staat netjes (sorry) Liever nog dat ze gepakt worden en langzaam worden gevierendeeld (nogmaals sorry)
die gedachte kan ik wel begrijpen. ik denk er dan ook nog wel bij dat zo iemand de maatschappij ook niet met kosten van een rechtszaak en gevangenis kan laten opdraaien. ik hoop dat deze mensen in gaan zien dat geen enkele god vraagt om onschuldige slachtoffers te maken.
Onschuldige mensen doden is (ook) binnen de islam verboden. Maar deze gestoorden vinden de slachtoffers niet onschuldig. Je kunt het uitleggen/verdraaien zoals je wilt. Beetje labiel persoon to. een stevige imam... et Viola!
Jammer. Het liefst had ik eerst ellenlange verhoren gehad en dan een aantal dagen martelingen tot de dood volgt.
Opgeruimd staat netjes, sorry dat ik het zo zeg. Zit zo iemand in ieder geval niet op kosten van de maatschappij in de gevangenis zijn zieke ideeën naar anderen te verspreiden, en je hoeft ook niet bang te zijn dat 'ie vroeg of laat ontsnapt. Ik vind het vreselijk dat er zulke mensen zijn, vraag me ook echt af in wat voor wereld mijn kindje zo meteen geboren wordt. Ook voor de asielzoekers vind ik het erg, die mensen zijn juist op de vlucht geslagen voor dit soort terreur en nu worden zij door bepaalde groepen aangekeken op wat een stel idioten in het gestoorde hoofd haalt.
Dan hun? Jaa zeker wel. Dat zijn geen mensen maar levensgevaarlijke monsters die doden om te doden. Ze vinden andere mensen doden het geweldigste water bestaat. En die monsters leven op dezelfde wereld als mijn kind? Onze kinderen? Dan kies ik voor de bescherming van mijn kind en moeten deze monsters gewoon uitgeroeid worden. Er zit geen greintje goed in, helemaal niks. Ik ben dan wel voor een snelle dood. Wil geen belastingen betalen om vanalles op hun te laten verspillen.
Ik praat geen enkele daad goed wat deze beweging doet maar je straft ze dan op een manier die je zelf veracht en dat snap ik dan niet. Er zal hoe dan ook nooit geen oplossing komen omdat het telkens aktie reactie is.
Het boeit hun toch niet of ze gemarteld worden. Daar kicken ze misschien gewoon op. Toch als ze hun daad hebben kunnen uitvoeren want dan is hun doel bereikt. Heb je al eens gezien hoe hun de gevangenen martelen? Aan welke martelmanieren boommm of iemand anders ook denkt, zoals hun de gevangenen martelen, kunnen wij zelf niet bedenken.
Het gaat dan toch niet om hun maar om wat JIJ veracht van een ander doe je dan wel bij iemand anders. Maar goed verschillende mensen, verschillende gedachten. Edit: Ja ik heb verschillende filmpjes gezien en ik weiger om als een beest te denken, te denken zoals hun.