Overdag gebruik ik eigenlijk altijd tampons maar voor de nach Always! Vindt ook dat Libresse zon vies gevoel geeft omdat alles er indd bovenop blijft liggen. Ik gebruik ook die met vleugeltjes, heb daar een beter gevoel bij en ook inlegkruisjes heb ik van de Always.
Ik ben vanwege het broeien en irritaties van Always op Libresse overgestapt. Na de bevalling stap ik over op wasbaar maandverband...
Altijd Always. Ik heb wel eens libresse gebruikt, en huismerk van kruidvat en supermarkt maar bij mij blijft het er dan ook gewoon opliggen. Bij always trekt het er altijd in.
Ik gebruik tampons maar ook maandverband, het liefst Libresse of een huismerk. Always vind ik niet zo goed(met name de variant met vleugels).
Altijd Always, absorbeert goed, heb nooit uitslag, en zit gewoon lekker. (voor zover maandverband lekker kan zitten ) Heb altijd wel die met vleugeltjes, zit het voor mn gevoel toch beter, verschuift het tenminste niet. Ook inlegkruisjes heb ik van Always. Laats die van Kruidvat gehad, maar vind ik toch niet zo fijn.
Het eerste jaar always, daarna altijd tampons gebruikt. Nu niks meer, wordt niet meer ongesteld...heerlijk
Beide! Always voor de 'zware' dagen, maar ik vind ze zo broeierig, dus zodra ik het ergste gehad heb gebruik Libresse.
always....en sinds de operatie ben ik meer gaan vloeien (echt heftig!) dus met vleugels...voorheen altijd zonder. Had ook libresse eens een probeer verpakking..maar nooit meer! Andere trouwens ook niet, krijg snel irritatie...en van always juist niet. Na bevalling, dikke kraamverbanden zo weg gesmeten..kon er niet tegen...en kotex ging wel..maar ook weer irritatie....kreeg te horen van gyn je gebruikt always! ik juist niet!!! toen ben ik dat gaan gebruken en het was zo over....knip genas ineens sneller enz..en voelde me veel schoner! voor mij noooit meer iets anders als always... kan trouwens ook niet tegen tampons...