Hallo ik had een vraagje? ik ben in middels 4dagen overtijd!vandaag 5! en ben dat normaal nooit.nou wil het dat ik vanmorgen moest drukken en daarna bij het afvegen een beetje roze afscheiding had. mijn vraag is er nog akns dta ik zwanger ben?heb verder ook geen krampen! dank jullie wel. liefs
hoi, heb je al een test gedaan? Die afscheiding kan wel bij een zwangerschap horen ja, maar je weet het pas zeker met een positieve test. Mirjam
jah hij si positief maar erg licht en verlies nog steeds bloed. het si wel heel weinig en zit maar aan 1kant en dan alleen maar de helft!stel ge deeld de tampon in 4ren dan is er maar 1/4deel in twee uur met bloed. maar jah ehb donderdag sowiezo afspraak bij gyn.
of is er dan nog kans?ben echt nooit overtijd geweest .en jah alleen toen ik ook zwanger was. ik wacht het nog morgen even af. er is maar kleine kans dta het eigenlijk raak is mans zaad is slecht en mijn progesterone was maar 15.2(weet niet precies wat dat in houd,in iedergeval geen ei volgens mij dat wist de balie vrouw niet te vertellen) liefs