@Frummeltje, Ik duim woensdag ook voor jou dan! Vanmiddag had ik ongeveer een half uur lang echt super krampen, dacht ahhhh daar issie.. Maar tot op heden nog steeds niets. Probeer er nu zo min mogelijk aan te denken, zover dat mogelijk is dan
thanks meid! hier draaien mijn duimen ook voor jou nog steeds! kan me voorstellen dat je even zoiets had van aahhhh, maar gelukkig nog geen rode duivels. Hopelijk blijft dat zo en heb je straks een mooie knaltest!
Hallo allemaal, Nou vandaag toch een test gedaan, maar deze was knallend negatief. Nog geen spoor van menstruatie dus ik heb voor morgen een afspraak met de HA. Misschien een beetje voorbarig, maar misschien dat zij me gerust kan stellen haha
gek toch zeg! hoelang ben je nu overtijd? Misschien een bloedtest? sommige meiden testen pas heel laat positief, dus je weet het gewoon niet. Verstandig dat je even langs de ha gaat, hopelijk krijg je daar wat meer geruststelling of duidelijkheid! Hier nog geen rode duivels, erg spannend. Ik ga als ik het volhou a.s. zaterdag een test doen. (en ik niet ongesteld wordt natuurlijk)
@frummeltje Ik ben nu ruim 5 dagen overtijd, maar ik denk dat de HA misschien wel gelijk heeft Ik ben er TE erg mee bezig, eerst het voelen van al die "symptomen" dan negatief testen.. Ze zei; "Claire, de spanning druipt van je af" misschien moet je eerst je lichaam de kans geven om tot rust te komen en dan komt die ongi echt wel Dus, dat probeer ik nu
Misschien je voornaam even weg halen? Ik denk dat je niet voor niets Brabant Meisje heet Maar wel balen hoor. Het is zo moeilijk om het dan met rust te laten. Ik heb dat in november gehad. Uiteindelijk werd ik 10 dpo ongesteld. Mijn ei was later, maar dat had ik al gezegd he. Maar ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb uitieindelijk toen zitten janken bij mijn toenmalige baas. Niet handig, want die man was echt van de oude stempel. MIjn nieuwe heeft gelukkig meer begrip. Heeft zelf jonge kinderen en heeft het bij zijn zus van dichtbij mee gemaakt.
Oh ja, weet je wat helpt. Afleiding zoeken. En dan echt bezig zijn. Dus geen filmpje kijken ofzo. Maar tuinieren, poetsen. Echt aanpakken dus. Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest haha.
Hoi Brabandsmeisje, het is wel balen als je er zo van overtuigd bent dat het gelukt is en dan toch een negatieve test te zien krijgt. Volgens mij gebeurt er toch wel wat in het lichaam, maar wordt gewoon afgestoten en worden we ongesteld of in jouw geval later ongesteld. Mijn ervaring is dat wanneer mijn man in het buitenland zit en dus niet geklust hebben, dan probeer ik op de symptomen te letten en echt werkelijk geen ene symptoom, nog niet eens menstruatieklacht laat staan gevoelige borsten, en wanneer mijn man weer thuis is en er volop tegen aan gaan op de vruchtbare dagen, dan heb ik gelijk na de eisprong alle kwaaltjes: 2dgn later misselijk, gespannen borsten, gekleurde tepelhof met bultjes, vocht uit de tepels etc. Ik denk dan raak natuurlijk. Alle testen negatief en uiteindelijk toch ongi! Ik weet het ook niet meer. Misschien duiden die vroege symptomen er op dat je lichaam je aan het foppen is. Ik zal de vroege kwaaltjes noooooit meer serieus nemen.
@Babke (haha, wat lief opgemerkt, maar claire was gewoon niet beschikbaar meer ) Stiekem denk ik ook echt dat de HA gelijk heeft, ik kan het ook niet ontkennen dat ik een beetje erg geobsedeerd raakte. En idd, ik heb vandaag heerlijk in de tuin gewerkt en ik voel me ook een stukje opgelucht. Een ding is zeker, ja kan het toch niet afdwingen en dat moet ik gewoon accepteren. @Melia, idd het was voor mij de eerste keer dat ik echt iets voelde en vooral het uitblijven van de ongi weerhield me ervan om te geloven dat het niet raak was. Nu ben ik er wel van overtuigt dat het niet raak is en is het gewoon afwachten tot het komt. Vind het wel fijn dat we met vele in hetzelfde schuitje zitten, zo kunnen we elkaar er toch doorheen helpen!
de ha kan zeker gelijk hebben. Heb het zelf ook eens een gehad dat ik echt anderhalve week over tijd was (wild toen nog niet zwanger worden) en doordat ik er veel te veel mee bezig was, hield ik het dus tegen. Ik hoop voor je dat het maar snel doorbreekt dan, dan heb je tenminste zekerheid. Hier nog geen ongie, wel krampjes af en toe, maar ja dat kan vanalles zijn....ook ik heb wel wat klachtjes, maar ik ben ook al een paar keer flink gefopt door mijn lichaam, dus wacht het maar even rustig af, haha.
Ondanks dat de huisarts misschien wel gelijk heeft dat je er teveel mee bezig ben is het ook makkelijker gezegd dan gedaan om er niet mee bezig te zijn. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid heb.
Nou, mijn vriend en ik besloten om er eventjes tussen uit te gaan en guess what.. Toen werd ik zondag toch ongestelt (yeahhhh) Waarschijnlijk is het toch mijn eigen spanning en stress geweest die het tegen hield, dus we gaan er toch proberen wat nuchterder over te zijn.. Want poeh, wat een stress cyclus was het zeg hahah.