hoi allemaal, ik heb nog steeds het vocht niet kwijt . Ik drink liters thee /water en ook brandnetelthee, dat schijnt het vocht sneller af te ddrijven maar nee niks helpt , loop nog steeds op mijn slippers want mijn voeten en benen lijken zelfs nog dikker dan tijdens mijn zwangerschap te zijn. Als ik me vinger paar sec. druk krijg ik meteen hele afdruk op me been. Had de gyn al gevraagd om plastabletten maar hij wou het niet geven. Wat kan ik doen? Zal ik toch maar naar de huisarts ? geeft hij die tabletten misschien dan wel?
Ik was bij de zw van mees wel 35 kilo aangekomen . Waarvan 90% vocht nou dat heeft ook wel ff geduurd voordat ik dat kwijt was. Bleekselderij eten en steunkousen dragen was het enige wat hielp . Het komt vast goed , maar het heeft wel ff tijd nodig . Liefs edith Mama van mees*
meid het gaat vanzelf over, geef het even de tijd! ik had ook ernorm veel vocht vast gehouden tijdens de zwangerschap, en begin nu pas weer slippers aan te krijgen die ik met de zwschap niet aankreeg, ik heb ook dagen lang na de bevalling thee gedronken en water en noem maar op, maar niets hielp mij.. maar ik merk nu gewoon dat er elke week weer iets vanaf is met vocht
Ik had tintelende vingers en handen van het vocht vasthouden tijdens mijn zwangerschap. Dat is nu pas (8 weken later) helemaal weg. Dus het best lang duren. Ik maakte me ook zorgen, maar het is toch goedgekomen!
Dat vocht komt er in de 2 maanden na bevalling uit. als je snachts gaat zweten, zo erg dat je in de ochtend drijfnat bent....dan ben je bezig met het zwangervocht te verlizen. Volgens mij begon dat bij mij rond de 2 a 3 weken na de bevalling en hield dit toch weken aan.Met 7 weken na de bevalling was ik weer op gewicht en vorm hihi. Succes. Ps: de haaruitval begint meestal erna :S