Ik vind dit altijd de moeilijkste dag om niet te testen. ik weet dat t te vroeg is maar als ik google op 'positieve test op 9dpo' Lees ik allemaal posi verhalen. Pff geduld is soms moeilijk op te brengen.
Wanneer ga je testen? Ik zit ook op 9dpo (zondag 10dpo) Ik ga me proberen inhouden tot dinsdag. Het is altijd lastig want je wil zo graag een kindje dus ben je nieuwsgierig of het deze ronde gelukt is. Maar de kans is klein dat je zo vroeg al positief test.
Snap erg goed je onrust. Had ik zelf ook heel erg zodra NOD in zicht kwam.. Echter (niet om je te ontmoedigen) heb ik het op de harde manier afgeleerd: Te vroeg positief getest en daarna gewoon ongi gehad. :s Succes met de aankomende dagen. Duimen voor 2 x rose
Ik heb vandaag getest. 9dpo maar negatief helaas. Ik heb ook niet meer t gevoel dat ik positief ga testen. Hoewel ik weet dat t wel kan. ik word er gek van.
Is ook lastig, je wilt het zo graag weten en je hoopt zo op dat streepje. Maar ik heb hetzelfde als 26mei; heb ook 1x een héél licht streepje gehad, volgende ochtend ongesteld geworden en daarna spierwitte test natuurlijk. Vind dat te vermoeiend worden en probeer het dus niet meer te doen.
Ja klopt maar ik kan mezelf niet in bedwang houden. Nu zit ik weer te denken zal ik morgen weer gaan testen. Dan zijn mn tests op en moet ik weer nieuwe kopen. Zonde van t geld. pff wordt gek van mezelf.
Als het je verder niet dwars zit als je een negatieve test hebt, en je test gewoon graag, kun je het ook gewoon blijven doen toch die van de action zijn zo goedkoop, dan kun je wel een paar dagen achter elkaar testen Maar als je je er vervelend van gaat voelen zou ik ermee stoppen; dan maak je je zelf gek, en als je zwanger bent ben je toch wel zwanger en merk je het vanzelf als je menstruatie uitblijft.
ik zit morgen op 10dpo en ik kan me ook niet inhouden dus ga morgen testen..met de action testen die kosten toch geen drol hihi
Succes! heb geen action in de buurt. dus of kv of sensitest bestellen. maar vind t zonde van die 5 euro als t toch maar witte testjes blijven haha.
haha ja dat is zo.. en na die 9 of 10dpo is er zeker nog kans hoor iemand stuurde mij ooit een keer een link waarin je kon zien hoe vaak iemand na een negatieve test op 10dpo nog positief testte maar ik ben die link dus kwijt hoop op een iniminie streepje morgen
Ik zit vandaag op 9 DPO en net als jullie een anonieme testverslaafde Ik heb getest en binnen de 10 minuten een tuurstreep (zo'n ultragevoelige test van zw&kids). Ik weet dat het te vroeg is en durf nog nergens op te hopen, maar ja... Zaterdag = NOD, dus ik hoop maar dat ik niet alsnog ongesteld wordt. Ik duim voor jullie allemaal!