Zwangerschapszwemmen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angie85, Jan 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angie85

Angie85 Actief lid

Dec 27, 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Hallo dames,

Ik vroeg me af wanneer jullie begonnen aan zwangerschapszwemmen.
    Ben ook zeer benieuwd naar ervaringen....

groetjes
    Angie

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ik doe niet echt aan zwangerschapszwemmen, maar heb een abbo genomen onbeperkt op het zwembad. En ik ga nu 3 a 4 keer per week zwemmen. Heerlijk nu ik zwanger ben

3. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Ja vraag ik me ook af vanaf wanneer je hier mee start. Zat zelf te denken over een week of 2 / 3. Heb gebeld naar het zwembad maar bij ons is het niet vanaf een bepaalde tijd, je mag het zelf bepalen.

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb het bij de eerste gedaan... vanaf 18 week ofzo.

5. Angie85

Angie85 Actief lid

Dec 27, 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    en wat was je ervaring hierbij? Was het nuttig geweest? Of is het meer om te ontspannen?

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    om te ontspannen en verder is het natuurlijk wel fijn om je comditie een beetje op pijl te houden maar 95% was gewoon om te ontspannen. Vond het wel leuk, ben ong 10 weken geweest en toen had ik het wle gehad... ben niet zo´n clubjes persoon. De laatste weken was ik ook gewoon te moe voor zulke ongein.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik wil ook ! Is hier alleen op donderdag avond en dan moet ik werken. Zit echt te balen.

8. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Het maakt niet uit hoeveel weken je bent als je wilt gaan zwangerschapszwemmen, daar zijn geen regels voor. Bij ons heeft de één een dikke toeter en de ander een mini-buikje.

Ik ben zelf helemaal verslaafd geraakt aan mijn wekelijkse uurtje zwemmen, ik kijk er echt naar uit! Het is zo heerlijk ontspannend en nog goed voor je conditie ook! Ik kan het iedereen aanraden! :D :D

9. Angie85

Angie85 Actief lid

Dec 27, 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Bedankt voor jullie reacties!

10. Indy73

Indy73 Lid

Aug 14, 2007
    47
    0
    0
    Ik kan het echt iedereen aanraken. Het is leuk, erg lekker en super gezellig. De meeste meiden beginnen tussen de 16 en 20 weken waar ik zwem. Vooral het laatste gedeelte, de ontspanning is heerlijk. Lekker drijven met van die langwerpige dingen onder je en je dan door het water laten trekken. Doen!

Indy

11. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Hoi, bij mij zitten er alleen heel dikke dames op het clubje. En ik dan. Ik ben maar even gestopt want voor mij voegde het niets toe, ik ging steeds daarna nog een half uur baantjes trekken :)

12. fleerpje

fleerpje Actief lid

Jun 26, 2007
    309
    0
    0
    Ik ga volgende week voor het eerst proberen, ben benieuwd.

13. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Ik zit er ook over na te denken. Het lijkt me best lekker dat water (en gezellig) alhoewel ik eigenlijk niet zo'n zwemmer ben. Maar hardlopen gaat nu al niet meer en ik wil eigenlijk wel fit blijven om een beetje een relaxte zwangerschap te hebben en hopelijk helpt dat ook bij de bevalling...

Ik hang door de misselijkheid veel op de bank, doe eigenlijk niks aan beweging nu en mijn conditie vliegt achteruit. Balen!

14. fleerpje

fleerpje Actief lid

Jun 26, 2007
    309
    0
    0
    Heb ik oook Yule, ik zwem nu gewoon twee keer a drie keer per week, maar ik vroeg me af wat dan zwangerschapszwemmen inhoud dus ga ik dat maar es proberen.

Share This Page