Ben ruim 4 maanden geleden bevallen en ondanks dat ik (maar) 12 kilo aangekomen was nog steeds niet m'n figuurtje terug (blubber buik). Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik er niks voor doe!
Hier ruim 3 maanden geleden bevallen, en elke week komt mn figuur weer een beetje dichterbij wat het was haha. Ik ben in totaal zo´n 14 kg aangekomen. De eerste 10 waren er na de bevalling zo af, en de laatste 4 kosten wat moeite. Nu moet ik er nog 2. Mn buik is weer bijna zo plat als voor de zwangerschap, alleen wel veel slapper. Ik heb meer rolletjes als ik zit Hopelijk trekt dat nog bij de komende tijd. Buikspieroefeningen doe ik niet.... En dan mn borsten....ja...dat is wel jammer Ik had een B-cup, gegroeid naar grote D-cup (pastte absoluut niet bij mij!) en nu weer terug naar een B, alleen wel veeeeel slapper. Ach ja, met een push-up zie je er niets van
Ik was bijna 20 kilo aangekomen, en toen dochterlief 3 maanden was zat ik weer op mijn oude gewicht. Over mn borsten kon ik toen nog weinig zeggen, want door de bv zaten die nog regelmatig tot in mn nek Inmiddels heb ik idd ontdekt dat ze niet meer zo stevig zijn als vroeger, helaas. Verder is mn lijf aardig hersteld, alleen rond mn navel zit een stuk huid met een hoop striae en dat wordt nooit meer strak ben ik bang. Maar met goed gekozen kleding zie je daar allemaal niks van, dus ik mag niet klagen
Net na de bevalling was het echt heel erg slecht gesteld met m'n buik, 1 grote flubberlap Maar dat trok gelukkig na een maand ofzo langzaam weg, net als mijn heupen: die werden ook langzaam weer iets smaller. Volgens mij ben ik nu weer aardig normaal, zoals voor de zwangerschap.
Na de eerste had ik vrijwel meteen mijn buik weer in shape, was ook niet zo dik (wel 25kg aangekomen). Op gewicht na 8 weken. Mijn borsten bleven gelijk. Na de tweede viel ik razensnel af, dat bleek door pfeiffer te komen... van 79 kg naar 47 in 3 weken... ik moest bijna opgenomen worden... (ben 176) dus toen ben ik echt een poosje heel mager geweest. Mijn borsten ook een cupje kleiner (B ipv c) langzaam kwam ik daarna aan naar een voor mij fijn gewicht van 62kg. De derde is 7jr na de 2e geboren en toen duurde wel iets langer, ik denk een maand of 6 en na de vierde was ik na 7 mnd weer in shape en vlak daarna weer zwanger Als mensen hoorden dat ik al 4 kinderen had werd ik ongelovig aangekeken, je kan nl helemaal niet zien dat ik kinderen heb gehad zeggen ze dan. Maar ik ben dan ook gezegend met een snelle spijsvertering en ik heb jarenlang 3 keer in de week op hoog niveau gevolleybald. Na de 3e en 4e bleven mijn borsten groter trouwens