Lichaam na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door butterblue, 31 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hoi dames!

Op 15 januari heb ik na 5w 3D een miskraam gehad, en lichaam heeft alles eruit gegooid. Verloskundige heeft alles nagekeken dmv uitwendige echo (dit kon omdat mijn blaas goed vol was) en ze zag dat mijn cyclus weer op gang was gekomen, er was weer een dun laagje baarmoederslijmvlies aanwezig. Ze vroeg erna of ze ook een inwendige echo moest maken maar zei erbij dat ze geen restweefsel of iets dergelijks zag. Ik had zoiets van: ik vertrouw op je mening en mijn lichaam heeft volgens mij alles eruit gegooid.

Nu 2 weken later, voel ik me nog steeds opgeblazen, geen pijnlijke borsten meer maar wel nog steeds ontiegelijk moe. Ben al weer aan de multivitamine + vit D dus hoop hier ook iets mee te winnen. Maar nu: manlief en ik waren ehm.. Aan de gang vrijdag en toen ik een orgasme kreeg schoot er opeens een pijnscheut vanuit mijn vagina richting buikstreek. Vandaag wéér hetzelfde verhaal! Iemand ervaring of tips? Is dit nog iets van de miskraam? Ik moet erbij zeggen dat ik bekend ben met pds. En, aan het vruchtbaar slijm te zien weer moet ovuleren...
    Alvast bedankt!

2. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Je lichaam heeft behoorlijk wat door staan met een miskraam. Het heeft wat tijd nodig om te helen. Het kan zijn dat je je nog niet helemaal jezelf voelt erna. Ik heb dat namelijk ook. 17e miskraam gehad, maar lichamelijk ben ik nog niet helemaal mezelf terwijl het vruchtje wel weg is.
    De pijnscheuten ken ik niet. Als je daar vragen over hebt kan je altijd je arts of verloskundige over bellen.

Deel Deze Pagina