Hallo dames, ik ben nieuw hier en moet helaas al iets in dit forumonderwerp vragen zou vandaag 5w6d zwanger zijn van ons eerste kindje maar heb de hele dag veel last van rug en buikpijn gehad (heb wel vaker last van mijn rug). Had vanaf woensdag licht bruinverlies, vandaag al iets meer en toen ik vanavond naar t toilet ging kwamen er donkerrode bloedstolsels en slijmerige slierten bloed uit.. (Sorry voor de details). Het voelde als menstruatiepijn dus ik ga uit van een miskraam.. we zijn beide heel erg verdrietig maar weten ook niet goed wat ons nu te wachten staat.. Wanneer weet je het zeker en wanneer weten ze of je baarmoeder leeg is? Ik bloed nu niet meer.. Ook niet toen ik naar t toilet ging erna.. Zal de VK een echo maken met 6weken? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Liefs
Lieve fleurtje, Helaas klinkt dit niet goed en heb je waarschijnlijk een miskraam. Om dit vast te stellen is het goed om morgenvroeg je verloskundige te bellen. Indien je er nog geen hebt kun je er 1 bellen waar je anders naartoe zou gaan. Hun maken dan een inwendige echo om te kijken of er een vrucht waarneembaar is en je baarmoeder schoon is. Je weet het pas zeker dat het niet goed zit als de echo dit uitwijst, echter is de combinatie rug/buikpijn, bloedverlies van bruin naar rood en stolsels. Ik wil je/jullie veel sterkte wensen. Mochten jullie het weer gaan proberen mag je ook altijd in de club komen 'starters februari 2016' Zelf heb ik de afgelopen week een miskraam gekregen van een tweeling en wij gaan in februari weer proberen. Een steungroepje Nogmaals heel veel sterkte!!!
Dankjewel voor je reactie. Ik ben er eigenlijk van overtuigd door de symptomen, had ook erg gauw in de gaten dat ik zwanger was dus ga op m'n intuïtie af.. Wat erg voor jullie dat ook jullie de kindjes verloren zijn! hoe lang waren jullie in verwachting? Tegen de tijd dat we het weer willen proberen zal ik aan t groepje denken, momenteel lukt me dat nog niet uiteraard
Dat snap ik meer dan! Een tip om mee te nemen Ik was zelf 8 weken in verwachting. Je bent toch al in de ban van een nieuw leven.. Je verheugt je er op, je ziet jezelf al spulletjes kopen en dan wordt die droom abrupt verstoord door bloedverlies. De vk heb ik al gezien en ik ben schoon. Dus ons staat niets meer in de weg om het weer te gaan proberen en dat willen we beide ook heel graag. Dit neemt niet ons verdriet weg van het verlies. Dat zullen we voor altijd bij ons dragen. We hebben een gedenkboompje geplant om een tastbare herrinering te houden. Dit heeft ons geholpen met het verwerken.
Dat is t juist, je toekomstplannen spatten als n luchtbel uit elkaar.. Voelt nu alsof de grond onder je voeten weggeslagen is. Ik hoop dat jullie heel snel weer n mooie test in jullie handen mogen hebben!
Probeer het een plekje te geven.. Het mag ook niet onderschat worden wat een impact dit kan hebben. Give it time.. Wanneer je er aan toe bent wens ik jullie ook een voorspoedige en snelle zwangerschap toe!
Ja het is nu extra moeilijk ivm een ernstig zieke ouder die het wellicht niet meer mee kan maken.. Maar ben wel erg nuchter en willen ook zeker weer gaan proberen of ons dit geluk gegund zal zijn