Lieve meiden, Misschien kunnen jullie me advies geven ik weet het even niet meer.. Vorige jaar oktober kregen wij een miskraam bij 6,5 week zwangerschap.. Nu zijn we een aantal maanden verder.. En eind vorige week wist ik het zeker! Ik ben weer zwanger! Ik zei niks tegen mijn man.. Wou het nog een paar dagen afwachten.. Tot het weekend.. Zaterdag begon de kramp en zondag verloor ik bloed en verloor ik het vruchtzakje.. Het bloedverlies werd daarna erger.. Vanaf woensdag middag verloor ik geen bloed meer.. Wel veel lasten van krampen die had ik vanaf dinsdag! Zoveel pijn vreselijk.. 😔 vrijdag morgen verloor ik ineens weer bloed.. En werden de krampen weer erger.. Zaterdag nog een paar keer een paar krampen maar geen bloed verlies meer.. Vandaag ook nog wat last van me buik.. Maar vanavond is echt vreselijk! Zo'n pijn! Zulke steken.. Weet iemand hoelang dit mag aanhouden.. Wat ik mag of kan doen.. Heb pijnstilling ingenomen en hoop dat het zakt! Anders morgen misschien maar eens een dokter bellen.. Tenzij de pijn nu veel erger wordt dan vanavond nog bellen denk ik.. Pppfffff ben even ten einde raad... Liefs!
Als je doormiddel van een test weet dat je weer zwanger bent, en nu extreme pijn en bloedverlies hebt, zou ik je aanraden om nu nog te bellen naar de hap ivm evt bbz...
Heb je inmiddels een test gedaan? Een herkenbaar vruchtzakje zul je niet verliezen daar is het wel wat vroeg voor. Je kunt wel wat stolsels verloren zijn. Dit kan horen bij een vroege mk maar kan ook voorkomen bij een menstruatie. Wanneer is/was je nod? Als je jog geen test gedaan hebt zou ik die zsm doen. Mocht deze positief zijn kan het van alles zijn waaronder een BBz of restwerfsel
Heb je het ondertussen wel aan je man verteld? En waarom heb je in hemelsnaam nog geen dokter gebeld? Je moet gewoon bellen, nu!
Ja me man is al een paar dagen op de hoogte.. Heb vanmiddag gebeld en ga morgen avond naar de gynaecoloog .. Even afwachten wat hij zegt.. Pijn blijft.. Bloed verlies is al een paar dagen weg.. Maar heel me lichaam wordt steeds zwakker.. Zit er even doorheen geloof ik.. Bah!! 😔 ben het echt even allemaal zat.. Dank jullie voor jullie berichtjes! Liefs.. X
He bah wat een rot situatie zo! Idd naar de gynaecoloog gaan en kijken wat hij/zij zegt. Ze kunnen een echo maken en zo ben je ook meteen van je onzekerheid af. Je moet t echt niet meer afwachten nu... kom op meid!! dikkke knufff