Hoi hoi, Ik heb een vraagje? Ik ben 15 juni gestopt met de prikpil ik heb 5 shot gehad! 19 juni kreeg ik de eerste bloeding natuurlijk geen ongi dit was 25 juni over. Ong 2 juli ben ik weer gaan bloeden volgens de ha was dit mijn menstruatie en dit duurde tot ong 9 juli ik heb die dagen dom genoeg niet opgeschreven maar zit aardig in de buurt! Nu heb ik vandaag ondekt dat ik doorzichtig erg rekbaar slijm had vanmorgen was dit nog erg wit en nu doorzichtig! De ha rade mij aan om dat in de gaten te houden! Betekent het nu dat ik vruchtbaar ben? Heb al wel kindjes maar dit is toch nieuw voor me en merk dat ik er best onzeker van wordt! Xx
Hoi, Oh is dat dan niet heel erg snel na het stoppen met de prikpil, want lees er niet zulke positieve verhalen over! Xx
Idd, en wanneer het erg rekbaar is en je kan er draden van trekken, dan zit het zeker goed! Wanneer het elastische afneemt, is je eitje aan't springen @orchideetje (mijn favo-bloem!!!) wij hebben dezelfde cyclus zie ik
Bij de een blijft de prikpil denk ik langer in het lichaam dan bij andere, ik heb na de 1e 3 maanden de spiraal laten dus heb zelf niet echt de ervaring. Maar voor sommige is de ene hormoon dosis genoeg te weinig of te veel dus hopelijk is t gelijk raak =)
ik zie het hihi heb jij wel al getest? ik nog niet, tempkaart voorspeld niet veel goeds dus ik wacht tot het weekend!
Hoi, Dank je wel voor jullie antwoorden! En hoeveel dagen houdt dat aan want heb idee dat het alweer aan het veranderen is? Xx
Ik had maandag al eens getest, maar dat was alvast negatief... Veel te vroeg natuurlijk hé Vandaag is mijn NOD als ik mijn gemiddelde zou nemen, maar in feite ben ik drie dagen overtijd... Als ik zaterdag nog niet ongi ben, test ik opnieuw! De testen liggen klaar Veel succes voor jou! Ik hou mijn duimpjes omhoog! Heb je al kwaaltjes?
Hoi, Gisteravond pijn in men rug en buik en vanmorgen om 7 uur bruine afscheiding van overgaat in rood! Het is nog niet heel veel maar ga er maar van uit dat men lichaam echt aan het ontpillen is.
Nou, het is alweer zo goed als weg! Dit is allemaal nieuw voor me en heb de dokter al gebeld en die zei kan door je eisprong komen! We wachten het maar af