De vonk slaat over lol Heb er ook erg veel last van, katten en hond ontwijken me al. Als ik mn man een kus wil geven pakt hij eerst mn hand beet voor hij me zoent omdat we anders echt een pijnlijke schok krijgen. Ook mn haar is gigantisch statisch, om gek van te worden, zit het net leuk en 2 tellen later staat het weer alle kanten op....
Hehehe, ik wilde laatst bij een vriendin haar pols ruiken omdat ze een nieuw luchtje had. Ik kreeg me toch een schok op mijn neus! AU!!!
Heb hier in de winter ook altijd last van. Niet dat mijn haar ophoog gaat staan. Maar krijg wel altijd een schok als ik de kat aanraak, een deurklink aanraak, eigen bij bijna alles wat ik aan wil raken. Ook vaak bij Milan, zo zielig! Maar heb het alleen als ik thuis ben. Op mijn werk ofzo niet. Al moet ik zeggen dat het bij de buren ook is en zij er zelf ook veel last van hebben. Dus misschien ligt het toch aan iets in de huizen hier. Irritant in ieder geval!
Wij hebben sinds 2 weken een nieuw salon en sinds is het thuis dus erg! Mijn vriend dacht toen hij frieten ging bakken dat het aan de friteuse lag, maar het ligt dus aan ons... Eigenlijk lachen wij er nog mee. De vonken springen er nog steeds vanaf als we kussen
Ik heb het altijd, zomer en winter en dan vooral als ik op de bank heb gezeten. Alles wat ik aanraak als ik opsta knettert. Mijn truc is dat ik met m'n voet (ik draag in huis crocs) de poot van de salontafel aanraak. Die is van ijzer. Dat knettert ook natuurlijk, maar ik voel het niet en ben dan het grootste deel van de lading kwijt. het is ondertussen een echte gewoonte gworden. Opstaan, tik, knetter.