Hallo, Ik heb in mijn vruchtbare periode sex gehad met mijn vriend. Ik had allerlei zwangerschapssymptomen voordat ik ongesteld moest worden. Ik ben 6 dagen overtijd geweest. (mijn cyclus is sinds anderhalf jaar onregelmatig maar dit duurde wel erg lang) m'n menstruatie was ook niet zoals anders, ik had veel slijmverlies wat ik normaal nooit heb en t was de eerste dag heel licht roze en daarna werd het helder rood, dat heb ik ook nooit gehad. Ik heb nu een week later nog steeds last van misselijkheid, hoofdpijn, gespannen borsten en puistjes in m'n gezicht. zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben of is het onzin om een test te doen omdat ik wel gewoon 5 dagen m'n menstruatie heb gehad. Ik hoop dat iemand m'n vraag kan beantwoorden. Bedankt, Groetjes Sandra
Hoi Sandra, Ik zou een test doen dan weet je het en blijf je niet met de vraag rondlopen. Als het anders dan anders was dan kan het inderdaad zijn dat het een innestelingsbloeding was. Groetjes imke
Hoi Imke, Ik kan inderdaad maar beter gewoon een test doen voor de zekerheid. Heel erg bedankt voor de snelle reactie. Groetjes Sandra