Lichaam vermiste michael gevonden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door laurazoey, 27 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
  2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Vreselijk.
    Het houd niet op dit jaar. Ontzettend triest.

3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik las het zojuist. Wat afschuwelijk weer. Arm joch en zo triest voor de nabestaanden.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een ellendige kut zomer is dit, gatver!

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  5. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk!

Daarom vind ik ook eigenlijk dat ze schoolzwemmen weer op scholen moeten verplichten zodat tenminste ieder.kind de kans krijgt om te leren zwemmen.

Nou woonde deze jongen volgens het artikel nog maar kort in Nederland en kon niet zwemmen.

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  6. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Nou, dit... :( Zoveel kinderen hebben deze zomer al hun korte leventje verloren.. En dan hebben we nog minstens een maand te gaan.. Verschrikkelijk!

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Eens. Schoolzwemmen zou verplicht moeten zijn. Daarnaast kan ik me herinneren dat het ook altijd nog eens heel gezellig was en dus zoals blijkt veel te belangrijk. Vooral in een waterrijk land als Nederland.

Vind het ook een trieste zomer zo :(

littlemunchkin en Bloem2310 vinden dit leuk.
  8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.865
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk zeg :(

9. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Na zoveel berichten te hebben vernomen over kinderen die verdrinken,ben ik bang dat men het gevaar niet ziet mbt dieper water.Als je weet dat je kind niet kan zwemmen dan laat je hem toch niet gaan? Ik kan zelf helaas niet zwemmen(als kind zijnde naar nederland gevlucht).Ik liet mijn kinderen echt niet in het water gaan zonder toezicht.Nu ze allemaal diploma’s hebben is het anders.Heel sneu dat er al zoveel kinderen zijn verdronken.

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dit jongetje was weggefietst bij huis. Het hulsbeek ligt relatief dichtbij woonwijken

11. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Ik hoor bij dit soort berichten altijd verhalen over schoolzwemmen. Maar dat is toch echt een verntwoordijkheid van ouders. Gebleken is ook dat massale schoolzwemlessen weinig zin hebben.

- pas in groep 4 en 5 is echt veel te laat (hoe oud zijn ze dan wel niet, ik heb ze liever zelf vanaf 4 op les),
    - een groep van 25 tot 30 kinderen in een les met allemaal een ander niveau en maar 2 of 3 docenten is vrij zinloos
    - het ontslaat ouders van de verantwoordelijkheid om zelf vanaf jonge leeftijd te gaan zwemmen en de kinderen op een les te doen (die aan uit op het niveau van dat kind).

In dit geval was het trouwens zinloos omdat dit kind net in Nederland was en was weggelopen in het donker.

Manque vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina