Zal het even duidelijk formuleren : Ik heb 2testjes gehaald in één doosje bij de Slecker ( eigen merk ) Heb eerst gestest in een bekertje daar in geplast en de test dr in gehouden voor 10 seconden. Alleen las ik later dat je je plas minimaal 30 min op kamer teparatuur moet laten staan. Dus die test wees op negatief uit. Toen paktte ik weer een test en ging na de wc, heb ik op de test geplast. Dus ik pakkte de test om te kijken, of er streepjes kwamen. Toen ging er alls eerst het ovale testje daar kwam een streepje | en toen het vierkante en daar kwam ook een | Maar toen werd het vierkante hokje rose en hield ik een doorzichtig vaag streepje over. En het ovale had een duidelijke | streepje, maar met een kronktje dr in.
Ben ik zo onduidelijk dan? Ik heb 2 keer een testje gedaan De tweede keer zag ik 2 duidelijke strepen. Daarna, bleef er een streepje staat met een kronkeltje dus geen recht duidelijke streepje. En het andere streepje was WIT doorzichtig en zag em heel vaag.
Een wit streepje is geen streepje. De kronkel is niet erg.. gewoon een beetje uitgelopen zeg maar. Maar wit doortzichtig streepje is echt negatief helaas.
als je over ovaaltjes en vierkantjes met streepjes en kronkeltjes praat ... ja, dan ben je me ff kwijt Ik denk ook negatief. Wat tinkerbel zegt, een wit streepje is geen streepje. Sorry.
Denk dat je idd beter nog een andere test kunt kopen. En moet urine op kamertemperatuur zijn ja? Volgens mij moet je op elk moment kunnen testen?! Succes!
"Maar toen werd het vierkante hokje rose en hield ik een doorzichtig vaag streepje over. En het ovale had een duidelijke | streepje, maar met een kronktje dr in" Dit heb ik dus ook meegemaakt, met een zwangerschapstest van eigen merk. Wat bleek dat ik idd zwanger was... je hebt ze beide gezien en de 1 was wat vager, dat houdt in dat het positief is.
Kan ook een indrooglijntje zijn! Ik zou nog een test doen...bijv. die van de kruidvat...2 voor 4,99 die zijn erg gevoelig en heel makkelijk!
Dus als je het doet via een bekertje moet je urine op kamertemperatuur zijn en als je direct over het staafje plast hoeft dat niet? Beetje vaag vindt ik... zou nog maar eens een testje wagen van een ander merk.
Een streep is een streep toch? Dik, dun, kronkelig. Ik heb nog nooit gehoord van urine die (zo lang) op kamertemperatuur moet staan.
denk dat ze der ochtendurine heeft bewaar din de koelkast. dan an je hem beter op kamer tempratuur laten komen inderdaad. ben blond maar denk dat ze dit bedoelt en wat de test betreft, ff een ander proberen. een wit lijntje is niet positief helaas en zoals iklees kan het ook geen indrooglijntje zijn want dat duurt ook wel ff voor z'n test droog is
Ja maar zoals ze jhet zegt is de controle streep kronkelig en de test streep wit doorzichtig! En zoals ik al zeg, wit doorzichtig is echt negatief.
Ik zeg wel zo mooi: en streep is een streep, maar WIT en DOORZICHTIG, dat lijkt mij geen streep! Die van de Kruidvat met 2 in een pakje zijn supertests, gewoon overheen piesen en klaar!
die zijn helaas bijna nergens meer verkrijgbaar ( kruidvat 2 voor 5 euro) maar de trekpleister heeft precies dezelfde ( alleen andere naam, zelfde fabrikant) en idd nog nooit gehoord dat je urine eerst op kamertemperatuur moet zijn.. als je normaal in een bakje plast moet je meteen kunnen testen.. je hoeft trouwens niet perse ochtendurine te gebruiken, ook al zit hier wel meer HCG in mocht je zwanger zijn. ik zou even een nieuwe test doen, want zo zit je ook in onzekerheid..
Wat een rare test: "een half uur op kamertemp. laten komen" Nog nooit van gehoord! Gewoon een nieuwe test halen!
Deze ook gesloten. Je hebt nu 1 open topic bij het ovulaitie- zwangerschapstesten. Graag 1 topic openen over 1 onderwerp, niet op elk subforum 1 Elmo