moeilijk kind?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lucky, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Mijn zoontje Thomas is niet echt op zijn best op dit moment. Hij huilt overal om niks is er goed. Hij kon eerst heel makkelijk naar bed, maar nu begint hij te huilen en gaat gewoon maar door. Kan dit een sprongetje zijn? Bij de oppas is hij hetzelfde en deze zegt al dat het een verwend jochie is. Maar wij hebben het gevoel dat we hem echt niet verwennen. Ze vindt hem erg jaloers naar andere kinderen toe, ikzelf heb daar geen last van met hem Ik word er echt onzeker van. Doen we het dan echt zo beroerd. Ze vindt omdat hij alleen thuis is en daar alle aandacht krijgt hij dat ook bij haar wil, maar ik kan het toch ook niet helpen hoe hij daar is? We denken er al aan om te gaan stoppen bij deze oppas. Iemand een idee? Groetjes lucky.

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Wat een rare opmerking van die oppas! Het kind is pas acht maanden! Weet ze niks van kinderen ofzo?

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Kinderen van die leeftijd hebben nog helemaal geen besef van hoe je met andere kinderen moet omgaan. Laat je daardoor niet onzeker maken hoor, ze weet blijkbaar niet waar ze het over heeft. Jaloers... [​IMG]

4. StinkySocks

May 16, 2007
    95
    0
    0
    idd helemaal mee eens ....
    Houdt zo'n oppas wel van kinderen ?
    Het is veel te vroeg om zo'n diagnose te te stellen.

Ik zou opzoek gaan naar een andere oppas.

succes

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    de opmerking van je oppas vind ik erg raar! zou er zelf niet echt een fijn gevoel bij krijgen...
    ik denk dat het een fase is, onze oudste heeft het ook heel erg gehad, terwijl hij echt niet verwend is en juist ontzettend lief en gevoelig

6. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    ik vind dit een hele rarte opmerking en ik zou inderdaad op zoek gaan naar een andere oppas!

7. babsiee

babsiee Lid

Sep 22, 2008
    16
    0
    0
    hm jaloers? hoe komt ze er op zeg. een kind van die leeftijd weet dat nog niet eens zeg. ik denk eerder dat je zoontje gewoon weer aan het veranderen is en dat het vanzelf wel weer overgaat hoor.

8. pietdebby

pietdebby Lid

Apr 23, 2007
    13
    0
    0
    verzorgende ig
    onmiddelijk stoppen bij die oppas. wat verkoopt die een onzin. alle eerste kindjes zijn toch alleen. en inderdaad kunnen ze op deze leeftijd nog niet jaloers zijn. het gaat vanzelf weer over dat gedrag. gewoon lekker doorgaan met jullie kindje opvoeden op jullie manier!

9. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie mijn man wil ook op zoek naar een andere oppas. Hij vindt haar niet proffesioneel in haar werk. Zelf heeft zij twee kinderen en dan zou je toch denken dat ze weet waar ze mee bezig is. Groetjes lucky.

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Pff.. Wat belachelijk. Laat je niet onzeker maken en ga op zoek naar een andere oppas. Niet twijfelen hoor!

11. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    pff, is die oppas wel goed wijs? Weg daar hoor! Dat komt je kindje echt niet ten goede.

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    die meid moet echt een ander beroep zoeken..... ben wel benieuwd naar hoe haar kinderen dan zijn.... waarschijnlijk van die gillende dreiners die op de grond gaan liggen in de supermarkt als ze hun zin niet krijgen..... mijn ervaring is dat je het meeste kommentaar krijgt over je kind van moeders die hun eigen kids niet in de hand hebben....

13. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Tuurlijk wil hij graag dingetjes van anderen. Op deze leeftijd leren ze veel door naar andere te kijken, en te kopieren.. Dat is echt geen jaloersheid.. Wat een muts.
    En zo'n aandachtsfase kan gewoon tijdens een sprongetje, bij tandjes of ziekte. Gaat vanzelf wel weer over.

Share This Page