Hoi, Ik zit hier met een baby van bijna 11 maanden en die wil het liefst heel de dag bij je zitten. Als ik thee ga zetten begint ie al te krijsen. Ik kan geen stap zetten of meneer zet het op een brullen. Word er knettergek van. Snap best wel dat ie er bij wil zijn, maar ik kan moeilijk heel de dag met een baby op mn arm rondlopen. Hij moet toch ook leren met zichzelf te spelen...? Iemand handige tips?
Helaas geen tips, maar hier precies het zelfde verhaal. Het enige wat hier wel eens wil helpen is een spelletje kiekeboe achter de bank dan bij de deur post, maar ook dat grapje is inmiddels al bekend... dus tips Welkom!
Hier het zelfde.. zit je erbij is het leuk gezellig spelen. Zodra ik wegloop is het jammeren.. Helaas dus ook geen tips voor je....
11 maanden sprong! Heel vervelende sprong maar het gaat over (ooit). Hier was hij ook huilerig en kon hij ook niks alleen en o wee als je de kamer uit ging. Het was hier de vervelendste sprong tot nu toe.
hier hielp het als ik vertelde wat ik ging doen. in de trant van; mama gaat even naar de keuken/gang/wc even eten/drinken maken/post pakken/plassen, ik ben zo terug. en blijven praten of zingen, zodat hij me bleef horen. nu doe ik het alleen nog als ik echt uit beeld ga (boven, buiten, wc) anders volgt hij me wel haha
Sem heeft dat ook heel lang gehad, maar het begint nu echt over te gaan. Hij speelde slecht alleen en ging snel huilen. Nu speelt hij opeens sinds een week weer goed alleen, zit soms ruim een uur in de box te spelen en ook als hij alleen zit (niet te lang natuurlijk) gaat het goed. Gisteren zat hij in de box en kon ik me gewoon rustig gaan douchen en heb geen kick gehoord. Echt HEELIJK!
Hier ook.Als hij zijn zin niet krijgt , krijsen. Loop je even weg , krijsen. Zeg je tegen hem dat iets niet mag , krijsen. Verder hele dag aan je haar trekken, in je gezicht krabben en zefls bijten. Had laatst gewoon een bloeduitstorting . 2 nachten geleden was hij ineens wakker om half 4 en heeft niet meer geslapen. En dit alles ging echt van de 1 op de andere dag. Mike is ff van een heel lief en lachend kereltje naar een dritfkop gegaan. Zelfs in de auto heeft hij zich al laten horen terwijl hij dat nog nooit heeft gedaan. Zal zeker weer bijtrekken maar vind dit tot nu toe de moeilijkste periode.
Hier hebben we dat soort fases ook gehad. Normaal is hij amper knuffelig, maar die 1a2 weken wel erg. Hier valt het vaak samen met nieuwe tandjes trouwens. Dan speel ik gewoon overdag wat meer met hem, maar als ik even snel koffie wil zetten, of naar het toilet moet, dan ga ik toch even. Dan maar even brullen in de box. Dat is maar een paar minuutjes en ik probeer vaak wat afleidend speelgoed te geven. Daarna een dikke knuffel extra, en dan is alles weer goed..