Ik ben op 01-02-10 gaan bloeden. Smorgens met hooge noot na de wc en zag er bloed druppels in zitten.Dit heeft tot dag 4 geduurdt. 2 maandverbanjes nog niet eens vol. Eigenlijk alleen met het na de wc gaan had ik er last van. Normaal moet ik de 7de ong worden en dit begint altijd met hele erge krampen en bruin oud bloed. Maar dit x voelde ik niks en had ik al last van heel veel vocht en afscheiding net joghurt. Nu is de bloeding ook wijn helder rood van kleur en slijmerig. Heeft iemand hier ervaring mee liefsss
Ik zou even een testje doen, want het klinkt totaal niet als je ongi. Hopelijk is het een innesteling.
Hoi, testen heeft nog geen zin als het een innestelingsbloeding is hoor. Zeker omdat je aangeeft dat je te vroeg ongi hebt. Kan een innesteling zijn, maar hoeft ook niets te betekenen (volgens mijn gyn dan)
Een innestelingsbloeding komt meestal later dan de innesteling zelf en je kunt in de meeste gevallen positief testen. Ik zie hier genoeg vrouwen voorbij komen die positief testen terwijl ze licht bloedverlies of bruine afscheiding hebben. Het heeft dus wel degelijk zin.
Ik heb net dus maar een test gedaan. Was negatief. 5 minuten laten is hij posetief. Maar heel licht echt heel lichtjes. Ik heb nog 1 test. Kan ik die dan beter gebruiken op de 7de. Of morgen vroeg al met mijn ochtendUrine. Ik moet de hele dag wel veel na de wc maar ik heb ook erg veel dorst drink dan ook wel meer dan 2 liter op een dag. x x x
Heb ik gedaan en deze test geeft niks aan. Voel me wel anders maar ik wacht wel totdat ik eigenlijk weer ong zal moeten worden