Meid, maak je ajb niet zo druk. Ik slik al 13 jaar dagelijks antibiotica. 3 x is in mijn beleving dus helemaal niks. Dat zeg ik om het te relativeren voor je. Jouw gevoel is jouw gevoel maar het klinkt nou niet alsof je vitale lichaamsfuncties uitvallen. Vervelend kun je het wel ervaren. De titel deed mij vermoeden dat iemand op de IC had gelegen. Als je niemand hebt om mee te praten, misschien kun je kijken of je toch van iemand hulp kunt krijgen? Begrijp me niet verkeerd, maar ik heb het idee dat je je klachten erger ervaart dan ze zijn en dat je grote angst hebt. Misschien kunnen je wat handvatten / tips aangeboden worden.
Eens. Vervelend dat je die kwalen allemaal tegelijk hebt ( en daarmee wil ik ze niet baggetaliseren) maar als je zo'n titel kiest als topictitel, dan zou ik toch even proberen om e.e.a. te relativeren. Ik had zo'n vriendin, wiens lichaamsfuncties 1 voor 1 uitvielen. Ze had graag zwangerschapsklachten gehad, maar ze is nu dood. EDIT: heb niet het hele topic gelezen, maar zie nu pas dat mijn reactie overbodig was.