Voor de Belgische dames onder ons, wie kent Maison du monde (meubels e.d.)

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliza78, 15 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

2. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik kom dan wel niet uit Belgiƫ maar wij hebben er twee stoeltjes besteld. Goede service en binnen een week waren ze binnen.

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik woon vlakbij belgie en kom er graag. In antwerpen zit ie naast de Ikea. Combineert lekker

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik kom wel eens in die in Wilrijk. Leuke spullen. Ik heb er al wel eens servies e.d. gekocht, maar voor groter spul zoals meubels vind ik het echt duur.

5. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Is die in Antwerpen groot?
    Kan je meubels meenemen of moet je laten bezorgen?
    Ik heb er leuke barkrukken gezien.

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    We hebben er een bank van maar zijn niet tevreden over de kwaliteit. Dat kan ook achteraf niet voor dat geld maar goed ... voor ons nadat deze over een jaartje op is geen bank van Maison du Monde meer :(

Wel leuke prullaria!

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuke site zeg!

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik ben wel es in die van Wilrijk (naast Ikea) binnen geweest.
    Op dat moment was het niet mijn / onze stijl.

Afgelopen week toevallig wel de website bekeken en ik zag er een aantal leuke dingen. Maar het zal bij kijken blijven.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ben een aantal keer in die in wilrijk geweest...vind het mooi hoor. Maar heb er geeb meubels van staan.

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hier ook enkel servies en wat decoratiestukken. De meubels zijn idd behoorlijk prijzig. Maar we zagen in Wirijk een tijdje geleden wel een prachtig bureau. Wie weet ... Ooit ;)

11. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heb er mijn eetstoelen van.. Stoel in auberginekleurig fluweel Louis | Maisons du Monde
    nou ik heb ze een jaar, de stof is er op sommige plekken op het zitgedeelte al bijna af. Jammer hoor. Had voor de prijs van de stoelen toch wel wat betere kwaliteit bekleding verwacht.
    Heb ook een tv kastje van hen, daar ben ik wel tevreden over :) Ik heb overigens laten leveren.

12. carriebradshaw

carriebradshaw Actief lid

1 jul 2014
    147
    0
    0
    Copywriter
    Vlaams-Brabant
    Ik kom er regelmatig (te vaak budgetgezien). De meubels vind ik prijs-kwaliteit niet ok. Voor dat geld koop ik in een echte meubelzaak betere dingen. Ik haal er vooral cadeau's, decoratie, serviezen etc. Die zijn wel goed.

Deel Deze Pagina