Ik kwam het tegen op internet, ziet er leuk uit! Wie kent het? Maisons du Monde - Meubel, decoratie, verlichting en zitbank
Ik kom dan wel niet uit Belgiƫ maar wij hebben er twee stoeltjes besteld. Goede service en binnen een week waren ze binnen.
Ik kom wel eens in die in Wilrijk. Leuke spullen. Ik heb er al wel eens servies e.d. gekocht, maar voor groter spul zoals meubels vind ik het echt duur.
Is die in Antwerpen groot? Kan je meubels meenemen of moet je laten bezorgen? Ik heb er leuke barkrukken gezien.
We hebben er een bank van maar zijn niet tevreden over de kwaliteit. Dat kan ook achteraf niet voor dat geld maar goed ... voor ons nadat deze over een jaartje op is geen bank van Maison du Monde meer Wel leuke prullaria!
Ik ben wel es in die van Wilrijk (naast Ikea) binnen geweest. Op dat moment was het niet mijn / onze stijl. Afgelopen week toevallig wel de website bekeken en ik zag er een aantal leuke dingen. Maar het zal bij kijken blijven.
Ben een aantal keer in die in wilrijk geweest...vind het mooi hoor. Maar heb er geeb meubels van staan.
Hier ook enkel servies en wat decoratiestukken. De meubels zijn idd behoorlijk prijzig. Maar we zagen in Wirijk een tijdje geleden wel een prachtig bureau. Wie weet ... Ooit
Heb er mijn eetstoelen van.. Stoel in auberginekleurig fluweel Louis | Maisons du Monde nou ik heb ze een jaar, de stof is er op sommige plekken op het zitgedeelte al bijna af. Jammer hoor. Had voor de prijs van de stoelen toch wel wat betere kwaliteit bekleding verwacht. Heb ook een tv kastje van hen, daar ben ik wel tevreden over Ik heb overigens laten leveren.
Ik kom er regelmatig (te vaak budgetgezien). De meubels vind ik prijs-kwaliteit niet ok. Voor dat geld koop ik in een echte meubelzaak betere dingen. Ik haal er vooral cadeau's, decoratie, serviezen etc. Die zijn wel goed.