Lichaamsgasjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Wie heeft het nou over schamen als je een scheet laat...ik schaam mij daar niet voor...maar het gaat buiten mijn fatsoensnormen te buiten om bewust een scheet te gaan laten waar anderen bij zijn. Gebeurd het per ongeluk...so be it.

Waar ik woord schamen voor gebruikte was het verhaal van misha waar de scheten en boeren elkaar opvolgden en dat dan heel komisch lijkt te zijn. Als mijn broertje boerend van de wc zou komen dan zou ik mij daarvoor schamen ja. En hem even flink op zn sodemieter geven.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha zo zie je maar weer, op ieder potje past een deksel.
    De dames die het niet netjes vinden, hebben partners die het ook niet netjes vinden.
    Mij interesseert het geen drol :)D) en mijn partner nog minder.

Daarbij snappen mijn kinderen gelukkig prima dat wat binnenhuis kan, buitenshuis minder geaccepteerd is en als er dan eens een boer ontsnapt dan zeggen ze netjes pardon.

Maar iemand is echt niet asociaal omdat ze dikke scheten kunnen laten hoor, hahaha. Ik neem aan dat er weinig mensen zo dom en oppervlakkig zijn.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik denk dat het te maken heeft met het verschil in fatsoen normen

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind niemand asociaal hoor, totaal niet. Maar ik ben ook niet preuts, niet op mn gemak thuis of niet losjes tussen de lakens omdat ik het niet doe haha.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind niemand aso...maar er is ook niks mis bij ons omdat wj het niet doen...en die conclusie wordt nu wel getrokken

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja wellicht wel.
    Maar de 'fatsoen normen' de in huis gelden, zijn heel anders dan die buitenshuis.
    In huis loop ik gerust naakt rond met coupe ontploft. Buitenshuis niet.
    Maar of dat fatsoen of gewoonte is, dat weet ik niet.
    Scheten laten en een dikke boer na een glas cola valt voor mij ook daar onder.
    Ik vind mijn man niet minder aantrekkelijk omdat hij soms stinkt, terwijl een ander walgt van dr vent als die een scheet laat.
    Het is net als smaak, daar valt niet over te twisten.

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik geef enkel aan waar anderen het hier over hebben hoor :).
    Maar in het begin van het topic werden wel termen gebruikt als 'onsexy' en dergelijke. Vandaar dat ik ook aangeef dat dit (gelukkig) bij ons los van elkaar staat.

En ik zou me ook niet schamen voor mijn broertje hoor. Tenzij hij dit tijdens het eten doet, dan krijgt hij een draai om zijn oren :p.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gaat inderdaad ook nergens over.
    Maar het gaat over nergens over om het kleuter gedrag of iets in die richting te noemen.
    De een houdt van Hans Teeuwen, de ander van Karin Bloemen.
    Daarover oordelen is gewoon een beetje dom.

Deel Deze Pagina