Lichaamshaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 1 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Haal jij je lichaamsbeharing weg?

1. Ja

2. Gedeeltelijk

3. Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Posh

Posh Niet meer actief

Haha! Ik ben daar, sinds ik haargroei heb, kaal... ik was gewoon benieuwd hoe het zou zijn met haar :roflmao:

Koektrommel en Spoetnik vinden dit leuk.
  2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Oksels, benen en down under worden netjes geschoren :D doe ik dat niet begint het spontaan te jeuken voor Mn gevoel :roflmao:

3. Treez

Treez Niet meer actief

Ik moest elke dag scheren en een halve dag later alweer dikke stoppels. Met zwart haar valt het zo op! Ik ben erg blij met de Lumea. De eerste twee jaar vond ik het wel gedoe om het elke 4 a 6 weken te doen. Ik ben blij dat het nu nauwelijks meer groeit.

Lisa280887 vindt dit leuk.
  4. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ja dat kan wel. Maar net als wat Treez zegt, kan inderdaad wel gevoelig zijn! Soms pak ik ook nog wel even het scheermesje erbij.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.231
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik scheer oksels, benen en daar beneden.

6. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Ik haal niet alles weg.

7. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Benen en oksels scheer ik en hou ik netjes bij.

Down under is één groot gevecht. Als ik het scheer, is het een halve dag lekker zacht, maar daarna begint de ellende. Bultjes, stoppels en ontzettende jeuk. Ik kan dan ook niet elke dag scheren, omdat die bultjes in de weg zitten.
    Heb al letterlijk elk middeltje geprobeerd, maar helaas. Momenteel laat ik het dus staan en knip ik de boel zo kort mogelijk.
    Definitief ontharen helaas geen geld voor...

Angel1980 en crystals vinden dit leuk.
  8. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    - Oksels elke keer als ik weer haren zie
    - Down under 1x per week
    - Benen in de zomer 1/2x per week en in de winter 1x per 3 maanden denk ik

Gewoon met het simpelste gilette venus scheerapparaat (de blauwe). Zelfs mijn vriend heeft die gekocht omdat hij daar beter glad mee scheert!

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Oksels, benen en schaamstreek worden netjes geschoren. Oksels wel het vaakst. Ik heb een lumea maar blijkbaar is mijn haar er toch te licht voor, en half jaar bezig geweest netjes elke 2 weken en misschien 5 haartjes die snapten wat de bedoeling was.. stom ding. Voor down under heb ik avoid voor de irritatie na het scheren. Het scheelt wel moet ik zeggen.

10. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    De dames die zeggen geen geld te hebben voor definitief ontharen, ik doe momenteel IPL waarbij de behandelingen onbeperkt zijn. Je mag zo vaak terugkomen als je wil, dat zit er allemaal bij inbegrepen. Echt helemaal niet duur, oksels was bv eenmalig 49 euro voor onbeperkt behandelen. Ze zitten in A'dam, Alkmaar, Tilburg en Eindhoven.

Maar hier dus een combinatie van IPL en scheren. In de winter ben ik ook wat makkelijker, maar wel tot op zekere hoogte, of beter gezegd lengte ;)

Leo85 vindt dit leuk.
  11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb hetzelfde, ik gebruik op de ladyshave de tondeusestand en dan is het echt heel kort, niet te zien, en geen irritatie :)

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik haal weg;
    Mn snorhaar
    Mn okselhaar
    Mn schaamlip haar
    Mn been haar.

Met een scheermes.

Mn venusheuvel trim ik. Ik vind een kale poes echt heel ranzig. Dus ik hou het kort.

13. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    's Zomers hou ik m'n benen en oksels glad, 's winters scheer ik als ik zin heb. Ik heb dunne, blonde haren en niet veel. Schaamhaar laat ik met rust, maar dat groeit dus ook enkel op m'n venusheuvel en totaal niet buiten een bikini bv. I'm blessed :D

14. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Is dat een aanrader ja? Welk merk heb je? Misschien wel waard om te proberen.
    Voor IPL kom ik (als ik het zelf doe in ieder geval) niet in aanmerking. Ik heb een heel lichte huid en rood schaamhaar:cry:

15. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik epileer alles. Ongeveer 1x per maand. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de lumea.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    #56 Snoopy1979, 1 okt 2018
    Laatst bewerkt: 1 okt 2018
    _20181001_223723.JPG
    Ik had een goedkope Braun ladyshave, als er maar een tondeuse stand op zit, ladyshave zelf scheert te kort. Heb nu een epileerapparaat met een ladyshave kop erop, ook weer met tondeuse stand. Dat onderste dingetje moet je hebben zeg maar, op het apparaat zelf. Heb het even gemarkeerd ;)

Bijgevoegde bestanden:

17. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113

Rond 1.33 heb je het kale gebeuren.

Ik vind hem zo leuk!
    Moest er direct aan denken.

famofthree, Athina, ellessinia en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde!! Vreselijk....
    heb je Ylonn al eens geprobeerd? Ik geloofde er niet in, maar serieus... zo glad was ik nog nooit geweest:eek::)
    Ik mag het nu niet gebruiken ivm zwangerschap, maar daarna ga ik het zeker weer gebruiken!

https://www.ylonn.nl/collections/shop?gclid=EAIaIQobChMIi6D56Yvm3QIVBrDtCh1JIA12EAAYASAAEgLnl_D_BwE

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Oksels en benen scheer ik. Down under laat ik het waxen.

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    lig echt te schuddebuiken van het lachen.

Spoetnik vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina