Wazig zien/ allergie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door liekeinspanje, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liekeinspanje

liekeinspanje Actief lid

15 sep 2011
    120
    0
    0
    Hi,

Ik ben nu iets meer dan 37 weken zwanger en de laatste dagen heb ik last van allerlei onverklaarbare kwaaltjes zoals allergieeen die de kop op lijken te steken, en geen idee waar het vandaan komt. Vanuit het iets (tenminste zo lijkt het) zetten mijn slijmvliezen op en het zakt wel weer, maar ik kan het niet thuisbrengen. Ook zie ik ineens wazig met mijn linkeroog alsof er een vuitlje inzit, maar dit is echt niet zo.
    Ik heb wel last van enorme vermoeidheid en maagklachten ( ook omdat de baby in stuit ligt en op mijn maag erc. Drukt. Gebeld met het ziekenhuis heb ik al, zij zeggen rusten en in de gaten houden, mijn bloeddruk e.d. Zijn gecheckt en goed.
    Dus ik vraag me af of dit met de zwangerschap te maken kan hebben met hormonen ofzo? Want ik begin echt aan mezelf te twijfelen of het niet tussen de oren zit ofzo, maar dit is echt niet het geval.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

tussen de oren zal het niet zitten hoor!
    Kan met de zwangerschap te maken hebben, maar hoeft niet. Doe het even rustig aan en kijk het aan, bij verergering toch weer contact opnemen met je behandelend arts.

Mirjam

Deel Deze Pagina