hoi meiden, ik ben 6 december bevallen via een keizersnee vandaag dus precies 7 weken geleden, ik vraag me af wanneer ik weer ongesteld wordt? heb al wel een paar dagen een menstruatieachtig gevoel in mijn buik, maar elke keer denk is, nu breekt het door, en dan komt er niets, ik ben wel veel bloed verloren tijdens de keizersnee,maar weet niet of dat invloed heeft? en wanneer waren jullie weer voor het eerst ongesteld na je keizersnee? groetjes rissie.
Ik heb geen idee hoe lang het heeft geduurd, maar volgens mij was het ook pas na 3 maanden.....maar ja, ik gaf ook bv..
ik ben 21 nov met een ks. ik dacht dat ik 31 dec ongesteld werd omdat ik weer begon te vloeien na ongeveer 3 weken niks. ik ben toen meteen die avond met de pil begonnen en de volgende dag was het alweer gestopt. nu afgelopen donderdag laatste pil gehad en werd vanmorgen ongesteld, maar het stelt nog steeds niks voor.
k was toendertijd pas na ongeveer 8 wkn ofzo echt ongesteld. Ook k had behoorlijk wat bloed verloren tijdens de ks. Vloeien was toen paar weekjes gestopt en dus kon niet missen dat dit echt ongesteld zijn was. Het was de eerste paar malen bij mij wel giga heftig! Zo erg ongesteld was k nog nooit geweest, dus dat was wel vervelend. Eenmaal aan de pil werd mijn ongesteldheid met 1 a 2 keer weer zoals normaal.
Ik ben 23 november bevallen en op 9 januari voor het eerst ongesteld geworden, na een week of 7 dus al weer. Wel heb ik daarvoor al een paar keer gedacht dat het er echt aan zat te komen, zoveel buikpijn! Maar nu ben ik ongesteld geweest en heb ik nog steeds heel veel last van buikpijnen....
Bij de eerste ks die ik heb gehad werd ik na zo'n 8 weken weer ongesteld. Was na zo'n 6 weken op controle bij de gyn en omdat ze een inwendige echo maakte om nog het e.e.a. te controleren kon ze zien dat ik toen net op dat moment m'n eisprong had. En inderdaad, exact 2 weken later werd ik netjes weer ongesteld.