Wie is er al zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabine12, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabine12

sabine12 Niet meer actief

Ik vroeg mij af vrouwen die net zwanger zijn, hoelang hebben jullie erover gedaan? En wat heeft bij jullie geholpen kwa vitamines?
    Hopelijk kunnen jullie me helpen.. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs Sabine

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik ben net een paar weken zwanger en heb er 8 rondes over gedaan! Ik slik vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil Davitamon Compleet Mama Plus Omega-3 Visolie.

Succes hoor! ben je zelf al lang bezig?

3. sabine12

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Voelde je ook wat aan je lichaam? En tot nu toe gaat het goed? Spannend he..
    Oke... en daar zit ook foliumzuur in?

Nee, opzich niet. In januari serieus begonnen.. dus nu een half jaar bezig. Wel mooi regelmatig ongesteld, en duidelijk me eisprong steeds kunnen vinden.. maar vroeg me af of er nog middeltjes waren die vrouwen hebben geholpen hihi :D

Lief dat je reageert!

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik ben net zwanger:D gelijk in de eerste ronde gelukt. Maar ik denk dat het puur geluk was. Ik slikte uiteraard foliumzuur maar verder niets.
    Succes! Ik hoop dat je ook snel een positieve test in handen hebt.

5. sabine12

Jeetje, ronde 1?! Wauw.. wat een geluk!! Van harte gefeliciteerd!!

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik was eerste keer ronde 4 zwanger dit werd een mk.
    Daarna 5 rondes en weer zwanger.
    Wel heb ik de laatste keer na mijn eisprong tarwekiemolie geslikt.

7. sabine12

Chocochippie ook van harte gefeliciteerd!
    Ik slik nu ook tarwekiem olie.. alleen ben ik er meteen na me menstruatie mee gestart.. en helaas hierdoor me ei een week later.. dus hoop dat dit geen kwaad kan.. bij jou heeft de tarwe kiem olie dus wel geholpen? ;)

8. evelxx

evelxx Lid

16 apr 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier na 10 rondes zwanger van eerste. Vandaag op 6w1d hartje al gehoord!
    De ronde dat we zwanger zijn geworden is mijn vriend gestopt met roken, en hebben we alletwee de paleo levensstijl aangenomen (back to basics, veel noten en zaden, geen gluten) In hoeverre dat dat ermee te maken heeft weet ik niet, maar het was het wel waard :)
    Verder gewoon een potje foliumzuur uit kruidvat. Nu van huisarts Ombibionta Pronatal, mag je ook nemen voor de zwangerschap, zit foliumzuur en vitamientjes in.

succes nog ermee!

9. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Ik ben nu 6 weken zwanger van ons tweede kindje (ronde 3). Ik slikte beide keren 'vitaal zwanger' van KV eigen merk. Daar zit ook foliumzuur in en ze zijn lekker goedkoop. Ook slikte ik na de eisprong tarwekiemolie. Ik merkte wel dat wanneer ik dit de héle cyclus slikte, m'n ei later sprong...

Succes!

10. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en heb er bij de eerste keer 1 ronde over gedaan (werd helaas een vroege miskraam met 5 wk) en was daarna twee rondes verder gelukkig weer zwanger. Dit gaat tot nu toe nog goed.
    De laatste ronde heb ik ook tarwekiemolie geslikt vanaf de eisprong.

11. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik was in ronde 3 zwanger slikte davitamon mama vitamine en tarwekiemolie

12. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb er 9 rondes over gedaan bij de eerste. Toen ineens beslist om te gaan temperaturen en elke dag te klussen vanaf 7 dagen voor de vermoedelijke eisprong tot 2 dagen erna (you never know) en toen is het gelukt.
    Bij de tweede was het vanaf de eerste keer raak.
    Heel de tijd vitaminen met foliumzuur geslikt, weet het merk niet meer maar was wat de apotheek in huis had. Geloof dat het Natalben heet.

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ben nu niet zwanger, maar ik was de 3e ronde zwanger en slikte alleen foliumzuur van Kruidvat. Iedereen doet wat anders en bij iedereen werkt iets anders.. Succes! :)

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik heb bij alle zwangerschappen gravitamon gebruikt.

1e x na 3 maanden zwanger, werd helaas een vmk
    2e x na 3 maanden zwanger
    3e x na 1 maand zwanger

Gravitamon kun je trouwens gebruiken om zwanger te worden, tijdens de zwangerschap en tijdens de bv periode, ideaal dus! Ook zijn het niet hele grote pillen en aangezien ik pillen altijd maar lastig weg krijg ben ik daar ook heel blij mee.

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben nu niet zwanger maar ben bij mijn zoontje in ronde 15 zwanger geworden.

16. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Alleen foliumzuur geslikt voor de zwangerschap en ik was technisch gezien in ronde 4 zwanger. Dat zeg ik, omdat ik al wel lang van de pil was en we zonder condoom vreeën maar ik werd pas na 10 maanden voor het eerst ongesteld ;)

Het is gewoon bij iedereen anders, en ook wat wel of niet helpt verschilt gewoon... Succes met zwanger worden!

17. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    2e ronde al zwanger geraakt en slikte alleen foliumzuur.. en voor ons had het eigenlijk nog niet gelijk zo snel raak te zijn... we dacht we zien wel en toch al vrij snel raak.. bij me dochter 3e ronde zwanger en ook alleen foliumzuur.. toen was ik er wel veel mee bezig en wilde graag;)

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 23 weken..

Was in ronde 4 zwanger, nooit verwacht dat het zo snel zou gaan! Ik ben meteen begonnen met foliumzuur toen we begonnen. De vitamines pas gaan slikken toen ik zwanger bleek.

Succes!!

19. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn dochter heeft het 25 pogingen geduurd, door IVF uiteindelijk zwanger geraakt.

Nu ben ik een jaar na haar geboorte zwanger, is onbewust gegaan eigenlijk, dus voor ons in 'ronde 1'. Gewoon op de natuurlijke manier!

20. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

In de eerste ronde zwanger, toen een miskraam. Daarna ronde 10 :) Ik heb weinig vitamines e.d. geslikt tijdens het proberen, had er na de miskraam even geen trek meer in en ben het toen vergeten. Wel meteen wear begonnen toen ik zwanger bleek te zijn.

Deel Deze Pagina